Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat voor muziek vind je mooi?

+18
Yzma
_Femme
Jeanette
Laquisia
Jelin
Sweety
Oasis
Qiara
Filoria
Sjaantje
Zwoesj
Phileine
_Lacey_
Shisha
Chocolate Cookie
SuperGrover
VeryCherry
patjuhhh
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

wat voor muziek vind je mooi? - Pagina 2 Empty Re: wat voor muziek vind je mooi?

Bericht  Filoria di 29 maa 2011 - 10:24

'3VOOR12-muziek', zo kun je mijn smaak samenvatten eigenlijk. Wat er daar op de Luisterpaal staat kan ik meestal wel waarderen.

Marin: haha wat briljant Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor muziek vind je mooi? - Pagina 2 Empty Re: wat voor muziek vind je mooi?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:27

Top 40, en nederlandstalig

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:30

Bon Jovi, Pearl Jam, Peter Fox, Rihanna, Aerosmith, Greenday, Cypress Hill, Radical Face, Chris Brown en alles met een kontschudbeat erin, Adele, Kings of Leon, Three Doors Down, Wu Tang Clan...

Uh ik heb nogal een brede muzieksmaak.. Ik vind het leuk of niet en er hangt niet echt een stijl aan vast..

Gast
Gast

Bericht  Qiara di 29 maa 2011 - 10:54

Ik vind eigenlijk wel van alles leuk...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Filoria di 29 maa 2011 - 19:09

_Donnaa schreef:en alles met een kontschudbeat erin
Mooie opmerking, helemaal met jouw avatar Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis di 29 maa 2011 - 20:31

Ik luister vooral naar metal (Epiica, Rammstein,Gojira, Arch Enemey ect) maar op zijn tijd waardeer ik ook pop zoals Shakira, Rihanna ect.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Chocolate Cookie di 29 maa 2011 - 20:33

Chocolate Cookie schreef:Ik luister vooral top 40, dance en rock

Oja hiernaast luister ik ook nederlandstalig. Maar dan vooral Jurk, Guus Meeuwis en Nick en Simon.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:04

Ik hou van veel behalve als er 'hard' voorstaat.

Was vroeger meeegafan van Oasis, nog steeds is dat fijn ze te horen.

Verder luister ik veel naar The Editors, U2, Sufjan Stevens, Morissey enzo. Maar aan de andere kant ook weer Lil Wayne, Flo-Rida, Nelly en Timbaland hahahah.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 29 maa 2011 - 21:06

Ik luister eigenlijk altijd de radio in de auto. Op mijn werk luister ik meestal verzamelcd's of van een bepaalde artiest wat. In de ochtend bijna altijd Norah Jones.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jelin di 29 maa 2011 - 21:15

VeryCherry schreef:Oh De Jeugd Van Tegenwoordig en Steen luister ik ook. Al kan de laatste jullie waarschijnlijk niet bekoren Wink

Steen is grof, maar kan soms zijn nummers wel aanhoren Wink Mijn man luistert het ook weleens, maar die is helemaal van de hiphop. Ben op dat gebied helemaal up-to-date. Nummers die nu uitkomen, ken ik vaak allang uit mijn hoofd. Fijn zo'n man.. haha..

Zelf hou ik meer van R&B en de rustigere muziek.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  VeryCherry di 29 maa 2011 - 21:24

Jelin schreef:
VeryCherry schreef:Oh De Jeugd Van Tegenwoordig en Steen luister ik ook. Al kan de laatste jullie waarschijnlijk niet bekoren Wink

Steen is grof, maar kan soms zijn nummers wel aanhoren Wink Mijn man luistert het ook weleens, maar die is helemaal van de hiphop. Ben op dat gebied helemaal up-to-date. Nummers die nu uitkomen, ken ik vaak allang uit mijn hoofd. Fijn zo'n man.. haha..

Whahahaha nog iemand die Steen kent Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:40

Ik vind heel veel muziek mooi. Ik hou zo van muziek.

Evanescense
Spinvis
John Legend
U2
Jewel
Sade
De Jeugd van tegenwoordig
Amy Winehouse

Nouja, soul, RnB, rock (niet té) Latin house, en nog veel meer.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 21:44

Latin, soul, top40, rock.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Jeanette di 29 maa 2011 - 22:08

Ik hou het meest van Hardcore, harstyle, early rave, oldschool. Verder hou ik van sommige top 40 nummers, zoals Adele, maar het meeste vind ik om van te janken. Verder hou ik van oude nummers zoals Eagles, Guns 'n Roses, Queen enzo. En op zijn tijd is foute apres ski muziek ook leuk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Jelin wo 30 maa 2011 - 2:07

VeryCherry schreef:
Jelin schreef:

Als mijn man niet van hiphop zou houden, zou ik hem ook niet kennen. Wink Ow en we vergeten Spinal nog Wink

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  _Femme wo 30 maa 2011 - 3:17

Marin schreef:
Filoria schreef:
- Maximo Park

Die heb ik ook twee keer live gezien! Super goed! Alleen was de zanger toen ziek, en hij zag echt lijkbleek. En ineens rende ie 't podium af, moest ie kotsen. En band bleef doorspelen, publiek zong mee, en even later stond ie er weer. Ik vond het heel stoer.

Jaaaa Maxïmo Park is echt heel leuk live Very Happy Die zanger is echt hilarisch om naar te kijken! En ik weet niet meer wie het zei maar ik zag Editors ook ergens voorbij komen, is nu 1 van mijn favorieten smile Ik moet alleen nog steeds wennen aan die laatste cd.. Daarnaast hou ik vanalles wat in de richting rock/indierock zit, The Kooks, Arctic Monkeys, Fiction Plane, Oasis, White Lies, Kings of Leon, Pearl Jam.. Faithless kan ik ook van genieten!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Yzma wo 30 maa 2011 - 3:26

Sjaantje schreef:... af en toe Pantera lekker hard (arme buurtjes)
Daarentegen ben ik ook gek op Acda en de Munnik, Nick en Simon, en andere nederlandstalige muziek.
Arme buurtjes Wink

Zelf ben ik vooral van de muziek die te omschrijven is als alternatieve rock (in alle soorten en maten). Als er in ieder geval maar genoeg drums, gitaren en een goede zangstem in zitten en een bepaalde dramatiek, dan ben ik fan. Grote favorieten (niet van hun plek te verstoten) zijn Face Tomorrow en Placebo.

Guilty pleasures zijn musicalmuziek en early rave, maar dat luister ik eigenlijk nooit thuis.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Zonnetje wo 30 maa 2011 - 4:23

Ik heb ook een heel brede muzieksmaak:
- Anouk
- Robbie Williams
- Bryan Adams
- U2
- Kane
- Racoon
- Novastar
- Di-rect (met de nieuwe zanger)
- Caro Emerald
- Ilse de Lange
- Marco Borsato
- Guus Meeuwis
- Adele
- Laura Jansen
- Krezip (maar die zijn uit elkaar)
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:25

Verschillend eigenlijk. U2, Nick & Simon, Keane, Lady Gaga en Katy Perry zijn wel mijn favoriete van dit moment

Gast
Gast

Bericht  Filoria wo 30 maa 2011 - 7:21

_Femme schreef:Arctic Monkeys
Ik krijg al zin om te springen als ik die bandnaam lees Very Happy *I BET THAT YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR!* Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  _Femme wo 30 maa 2011 - 7:40

Filoria schreef:
_Femme schreef:Arctic Monkeys
Ik krijg al zin om te springen als ik die bandnaam lees Very Happy *I BET THAT YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR!* Very Happy

cheers

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 7:45

Ik heb een hele brede muzieksmaak, hou alleen absoluut niet van hardrock, metal, hardcore en smartlappen.

Thuis luister ik graag naar 'zondagmiddagmuziek', Norah Jones, Amanda Marshall, Duffy, Kevin Montgomery, Sade, She got game etc.
Tijdens het uitgaan hoor ik het liefst house, club, dance muziek>
Of, ligt eraan waar ik ben, jaren 80 muziek!

Gast
Gast

Bericht  mandarijn do 31 maa 2011 - 0:33

Oudere rock:

- Golden Earring
- Led Zeppelin
- Police
- the Cure
- the Doors
- Yardbirds
- U2
- Van Morrisson

Rockabilly:

- Stray Cats
- Johnny Cash
- Buddy Holly

Metal:
- Metallica
- Deep Purple
- Misfits

Nederpop:
- Doe Maar
- Blof
- Caro Emerald (maar alleen met mooi weer, in de winter vond ik er niks aan)
- Rowwen Heze

Verder houd ik er niet zo van als vrouwen zingen, meestal vind ik 't gewoon niet mooi, maar dit vind ik wel weer leuk:
- Lilly Allen (vooral tijdens het schoonmaken)
- No Doubt

mandarijn
mandarijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:54

• Mijn voorkeur gaat uit naar melodische muziek, zoals de muziek van Gigi d'Agostino. Valt onder het genre Mediterrean Progressive (House).

wat voor muziek vind je mooi? - Pagina 2 2198-locale

Ja, het is een enge vent, maar in het echt valt ie best mee en de helft van zijn liedjes is best heel lieflijk Very Happy

• Ook ben ik erg gek op álles van Muse. Dat vind ik écht muziek van een hoger niveau!

wat voor muziek vind je mooi? - Pagina 2 Muse

• Maria Mena is heerlijk (staat hier nu ook op) voor op dagen dat ik tot rust wil komen en ook als ik verdrietig ben.

wat voor muziek vind je mooi? - Pagina 2 Maria-mena

• De moderne popmuziek vind ik alleen fijn als ik in de auto zit of in de discotheek ben, en ik dan lekker mee kan zingen, bewegen en dansen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 31 maa 2011 - 0:58

Jelin schreef:
VeryCherry schreef:
Jelin schreef:

Als mijn man niet van hiphop zou houden, zou ik hem ook niet kennen. Wink Ow en we vergeten Spinal nog Wink

Oh ja, Spinal inderdaad ook.
Ik heb een buurjongen die net zo'n rotkop heeft als Steen. Die gozer is zo gek als een deur, maar wel ontzettend aardig Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: