Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
En een houtvuurtje met daarboven een ketel water
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Ik heb een CV-ketel, zal ik even een emmertje warm water komen brengen?
Opschepper!
Gast- Gast
Mag ik even heel hard GILLEN en een VREUGDEDANSJE doen???
Zit net mijn post van vandaag open te maken en er zit zo'n leuke brief bij
Ik moest onlangs een nieuwe gehandicaptenparkeerkaart (GPK) aanvragen omdat de oude was verlopen (ja waar ik toen die boete voor heb gehad). Ik heb toen geen oproep voor herkeuring gehad, maar die herkeuring werd wel doorberekend op de nota van de GPK (kost 77,- extra). Schijnbaar heeft de gemeente mijn dossier aan een arts laten zien, die vervolgens zonder mij gezien te hebben, op basis van oude gegevens (van 5 jaar geleden) heeft besloten mijn GPK te verlengen. Ja dahaaaag dat vind ik niet eerlijk!
Dus ik heb een bezwaarbrief geschreven en ik krijg vandaag bericht dat mijn bezwaar gegrond is verklaard! Whoeoe!! Hoef nu dus nog maar 23,- legeskosten te betalen en ik krijg ook excuses aangeboden namens de gemeente.
YESSSSSSSSSSSSSS mijn avond kan niet meer stuk!
Zit net mijn post van vandaag open te maken en er zit zo'n leuke brief bij
Ik moest onlangs een nieuwe gehandicaptenparkeerkaart (GPK) aanvragen omdat de oude was verlopen (ja waar ik toen die boete voor heb gehad). Ik heb toen geen oproep voor herkeuring gehad, maar die herkeuring werd wel doorberekend op de nota van de GPK (kost 77,- extra). Schijnbaar heeft de gemeente mijn dossier aan een arts laten zien, die vervolgens zonder mij gezien te hebben, op basis van oude gegevens (van 5 jaar geleden) heeft besloten mijn GPK te verlengen. Ja dahaaaag dat vind ik niet eerlijk!
Dus ik heb een bezwaarbrief geschreven en ik krijg vandaag bericht dat mijn bezwaar gegrond is verklaard! Whoeoe!! Hoef nu dus nog maar 23,- legeskosten te betalen en ik krijg ook excuses aangeboden namens de gemeente.
YESSSSSSSSSSSSSS mijn avond kan niet meer stuk!
Wat fijn sjaaan!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
goedeavond dames, ik ben er ook weer eventjes. Tja moet iets als je vriend voetbal wil kijken he ....
Gast- Gast
Ik ben weer wat verkouden aan het worden
Jordana- Ratel
Oja goedeavond allemaal.
Jordana- Ratel
Ik heb trouwens ook nog een bezwaarbrief gestuurd naar het CJIB, met daarin uitgelegd dat ik helemaal niet in de gaten had dat mijn kaart verlopen was en dat ik nooit de intentie heb gehad een verkeersregel te overtreden. Tevens heb ik aangegeven dat ik inmiddels (op het moment dat ik dat bezwaar schreef) al in het bezit was van een nieuwe GPK en heb daar ook een kopie van meegestuurd. Om te kunnen laten zien dat mijn handicap wel degelijk serieus is en dat ik nog steeds voldoe aan de eisen voor zo'n kaart. In die brief heb ik mijn situatie beschreven en gevraagd om kwijtschelding van de boete.
Heb van hen nog geen bericht gehad, maar hoop dat dat gauw komt!
Heb van hen nog geen bericht gehad, maar hoop dat dat gauw komt!
Ai.. Jordana... da's niet leuk!
Ik snap er toch niets van maja het zal maar weer.
Ik ga zo maar naar bed. Morgen weer optijd eruit.
Ik ga zo maar naar bed. Morgen weer optijd eruit.
Jordana- Ratel
Heb ik soms ook last van, alleen zit ze dan niet óp schootLily schreef:ik zit hier met een aandachtsgeile poes op m`n schoot
Gast- Gast
heb geprobeert een foto te maken maar `t fototoestel zat ze ook steeds kopjes te geven :S en dan wil ik op de foto met d`r en dan trekt ze ook chagerijnige kop
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: