Wat heb je als ontbijt?
+38
Blond
Sterre
Happy
NoorA
Inge
Qiara
Roxi3
Makamba
Shisha
Caresses
maiadebij
Vancity_girl
ilse3
Arwyn
Jeanette
_DoI
Pussycat
Lavendel
Lejow
*Lookie*
Phileine
Coccinelle
Lotus
Flinder
blondje1313
sanne-84
Mizz_S
Summerlovin
Ilona
ButterflyEffect
Serena
Chloe
minoessepoes
silly-one
Suus
VeryCherry
Ugly Betty
Rovine
42 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat heb je als ontbijt?
Ben weer eens op zoek naar wat nieuws, aangezien mijn huidige ontbijt gaat vervelen. Ik pers wel elke ochtend 2 sinaasappels, doe ik al jaren. Vanochtend at ik er muesli met melk bij, de laatste tijd probeer ik allerlei varianten met muesli, al bevalt nog niks zo goed dat het een blijvertje is.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Wat heb je als ontbijt?
Ik eet al jaren elke ochtend een bakje Brinta met wat pure hagelslag erdoorheen. Heerlijk!
Gast- Gast
Bruin brood met kipfilet... Erg saai dus
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ontbijt eigenlijk, vanmorgen had ik bij de koffie 2 plakken roggebrood
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ontbijt doordeweeks ook heel saai, met een bruine boterham met pure hagelslag
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Saai maakt niks uit, het gaat erom of het lekker is toch? Hippe repen en drinkontbijtjes geloof ik niet zo in. Vitamines krijg ik al binnen met mijn sapje, nu zoek ik iets vezeligs.
Ik ga de tip van freakielief in elk geval uitproberen omdat er zo lekker veel variatie mee mogelijk is. Fruit, ander hagelslagje, sojamelk met een smaakje bijvoorbeeld.
Toch ben ik sowieso nog wel benieuwd waar Yes mee ontbijt.
Ik ga de tip van freakielief in elk geval uitproberen omdat er zo lekker veel variatie mee mogelijk is. Fruit, ander hagelslagje, sojamelk met een smaakje bijvoorbeeld.
Toch ben ik sowieso nog wel benieuwd waar Yes mee ontbijt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hier wordt er 9 van de 10 keer ontbeten met brood. Als er geen brood meer in huis is, is het een bakje yoghurt met muesli of havermout/brinta. Net wat er in huis is.
Het beleg is wel verschillend totdat het op is. Momenteel is het gekookte ham en gestampte muisjes, maar over een week is het weer rauwe ham met pindakaas bij wijze van spreken.
Het beleg is wel verschillend totdat het op is. Momenteel is het gekookte ham en gestampte muisjes, maar over een week is het weer rauwe ham met pindakaas bij wijze van spreken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Het lekkerst vind ik yoghurt met muesli en daar een mandarijntje doorheen of een peer of wat sinaasappelsap bijvoorbeeld. Maar ik kan niet zo goed tegen teveel melk producten dus dat doe ik niet te vaak. Als ik moet werken is het vaak een dikke plak peperkoek met wat boter en een glas sap en op mijn werk eet ik dan al vroeg mijn eerste boterham.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Suus schreef:Ik ontbijt doordeweeks ook heel saai, met een bruine boterham met pure hagelslag
Je bent iig niet de enige , want zo ontbijt ik ook altijd
Chloe- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10
Eigenlijk ontbijt ik altijd met 2 boterhammen, een met paste en 1 met hagelslag en een kop thee
Nu heb ik sinds tijden weer yoghurt met chocomeusli op, omdat ik door misselijkheid van stress ofzo, geen brood 's ochtends naar binnen krijg. Vaak eet ik er dan nog wel een cracker bij, daarna zegmaar, met iets zoets..
Nu heb ik sinds tijden weer yoghurt met chocomeusli op, omdat ik door misselijkheid van stress ofzo, geen brood 's ochtends naar binnen krijg. Vaak eet ik er dan nog wel een cracker bij, daarna zegmaar, met iets zoets..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik eet eigenlijk ook al jaren hetzelfde. Twee geroosterde volkoren boterhammen met jong-belegen kaas. Soms heb ik een tijdje een yoghurt met muesli periode maar uiteindelijk ga ik tohc weer terug naar de boterham met kaas
Gast- Gast
Ik krijg sochtends geen brood naar binnen, dus cruesli met yoghurt en soms zo kinderachtig chocopops met melk
Laatst aangepast door ButterflyEffect op wo 22 dec 2010 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ligt een beetje aan het tijdstip. Soms één boterham met hagelslag. Is het wat later dan meestal twee, eentje met hagelslag en eentje met pasta.
Gast- Gast
Meestal 2 volkoren boterhammen met kaas en soms een bakje yoghurt met een cracker met kaas.
Ilona- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10
Altijd een boterham en een kopje thee.
Op brood altijd wat anders. Ene keer vlokken dan weer gestampte muisjes muisjes.
De laatste tijd is dit toch wel favoriet:
En dan die met chocoladehageltjes ertussen (simpelweg omdat ik niet wist dat er ook zonder was)
Ben wel de enige hier in huis die het lekker vind.
Op brood altijd wat anders. Ene keer vlokken dan weer gestampte muisjes muisjes.
De laatste tijd is dit toch wel favoriet:
En dan die met chocoladehageltjes ertussen (simpelweg omdat ik niet wist dat er ook zonder was)
Ben wel de enige hier in huis die het lekker vind.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik eet bijna altijd hetzelfde, een witte boterham met hagelslag en een glaasje zwarte bessen ranja. Heel soms eet ik een bruine boterham met pindakaas.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Of een dikke plak ontbijtkoek met boter, een Snelle Jelle met boter of yoghurt met crueslie. Als ik brood moet eten 's morgens vroeg, eet ik niet dus op deze manier eet ik toch ontbijt.
Gast- Gast
ik eet eigenlijk best gevarieerd 'sochtends, ligt eraan waar ik zin in heb of wat ik de rest van de dag doe.
vaak ontbijt ik met yoghurt en kiwi of mandarijn erdoor, soms ook met cruesli (met appelsmaak) erdoor. of ik ontbijt met pap.
soms eet ik een cracker. of sla hihi(als ik die over heb van een dagervoor..) heb de laatste dagen ook wel eens alleen wat fruit gegeten (ben een beetje tegen de yoghurt gegeten denk ik)
@ summerlovin; ze verzinnen voortaan vanalles van speculoos.. en probleem is; het blijft ook allemaal lekker! die hagel ziet er lekker uit, eens een keer in de winkel kijken en (voor het werk) meenemen.
vaak ontbijt ik met yoghurt en kiwi of mandarijn erdoor, soms ook met cruesli (met appelsmaak) erdoor. of ik ontbijt met pap.
soms eet ik een cracker. of sla hihi(als ik die over heb van een dagervoor..) heb de laatste dagen ook wel eens alleen wat fruit gegeten (ben een beetje tegen de yoghurt gegeten denk ik)
@ summerlovin; ze verzinnen voortaan vanalles van speculoos.. en probleem is; het blijft ook allemaal lekker! die hagel ziet er lekker uit, eens een keer in de winkel kijken en (voor het werk) meenemen.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Eén boterham met beleg. Dat is al jaren mijn ontbijt en meer en iets anders krijg ik er niet in.
Gast- Gast
Door de week ontbijt ik meestal met een schaaltje yoghurt met kellog's special K pure chocolade, heel soms voor wat afwisseling wat anders, maar vind yoghurt toch het lekkerst. In de zomer vaak nog met wat aardbeien erbij.
In het weekend is er meer tijd (en staan we later op) zijn het meestal afbakbroodjes (met kaas of hagelslag)
In het weekend is er meer tijd (en staan we later op) zijn het meestal afbakbroodjes (met kaas of hagelslag)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik drink in de trein altijd zo'n pakje drinkontbijt. Iets anders krijg ik 's ochtends nog niet weg.
Gast- Gast
Ik ontbijt echt altijd met hetzelfde: boterham met hagelslag en een beker melk. Dat is echt al jaaaaren zo. Ik heb wel eens yoghurt geprobeerd maar dat vindt mijn buik niet leuk op de vroege ochtend.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Meestal gewoon brood met beleg. Soms ontbijtkoek en op zondags meestal afbakbroodjes mjam
Gast- Gast
Mijn ontbijt is zo standaard: een kop thee en een boterham met hagelslag. Iedere ochtend weer!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: