Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
VC, dan past ie wel. Knal je wel een foto online van hoe ie je staat? Denk dat er met mij wel meerdere nieuwsgierigen zijn
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Uiteraard, maar dat wordt dan waarschijnlijk woensdag. En ik laat de foto er net zo lang opstaan tot iedereen het heeft gezien
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:VC, dan past ie wel. Knal je wel een foto online van hoe ie je staat? Denk dat er met mij wel meerdere nieuwsgierigen zijn
Echt wel!!!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Kop van noordholland,heeft de meeste zonuren van nederland!!VeryCherry schreef:Lekker in de zon?! *jaloers* Hier is het al de hele dag bewolkt...
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
loontjes-power schreef:Sjaantje schreef:VC, dan past ie wel. Knal je wel een foto online van hoe ie je staat? Denk dat er met mij wel meerdere nieuwsgierigen zijn
Echt wel!!!!
hier nog één
Gast- Gast
Petitie voor het zoontje van VC:
Ondergetekenden verklaren hierbij dat zij het er unaniem over eens zijn dat het zoontje van VC een week eerder vrij zou moeten krijgen om hem in de gelegenheid te stellen samen met zijn opa en oma en verdere familie op vakantie te gaan. Ondergetekenden hebben unaniem besloten dat dit goed is voor de sociaal-emotionele ontwikkeling van VC's zoontje.
Naam:
1. Sjaan
2. Lily
3. Loontjes-power
4. Aniet
5. Storm
6. IrmaLaPoes
7.
8.
9.
10.
indien noodzakelijk is de nummering altijd uit te breiden
Ondergetekenden verklaren hierbij dat zij het er unaniem over eens zijn dat het zoontje van VC een week eerder vrij zou moeten krijgen om hem in de gelegenheid te stellen samen met zijn opa en oma en verdere familie op vakantie te gaan. Ondergetekenden hebben unaniem besloten dat dit goed is voor de sociaal-emotionele ontwikkeling van VC's zoontje.
Naam:
1. Sjaan
2. Lily
3. Loontjes-power
4. Aniet
5. Storm
6. IrmaLaPoes
7.
8.
9.
10.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
aniet schreef:Kop van noordholland,heeft de meeste zonuren van nederland!!VeryCherry schreef:Lekker in de zon?! *jaloers* Hier is het al de hele dag bewolkt...
Heul flauw dat ik dan in het zuiden van Noord-Holland woon
Woensdag allemaal even in het dagtopic komen kijken dan!
Of nee, dit is wel een eigen topic waard
Sjaantje schreef:Woensdag allemaal even in het dagtopic komen kijken dan!
Nou, dan zal ik een eigen topic openen Doe ik toch al te weinig, whahaha.
Petitie voor het zoontje van VC:
Naam:
1. Sjaan
2. Lily
3. Loontjes-power
4. Aniet
5. Storm
6. IrmaLaPoes
7. Nobucta
8.
9.
10.
Naam:
1. Sjaan
2. Lily
3. Loontjes-power
4. Aniet
5. Storm
6. IrmaLaPoes
7. Nobucta
8.
9.
10.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:Woensdag allemaal even in het dagtopic komen kijken dan!
Dat was je geraden
Moezie- Kletskop
Kutkutkutkutkut! Ik krijg net een brief van mijn werkgever dat ik vandaag nog moet laten weten dat ik akkoord ga met mijn ontslag per 1 mei, anders ga hij ontslag op staande voet aanvragen (vandaag nog).
Hij zegt een dossier aan het opbouwen te zijn over mijn (niet) functioneren, hij heeft een lijst van door mij bezochte websites tijdens werktijd, iets over mijn persoonlijke situatie, verkeerde datum in mijn brief en verkeerde straatnaam blabla. Ik voel me echt in het nauw gedreven nu ...
Hij zegt een dossier aan het opbouwen te zijn over mijn (niet) functioneren, hij heeft een lijst van door mij bezochte websites tijdens werktijd, iets over mijn persoonlijke situatie, verkeerde datum in mijn brief en verkeerde straatnaam blabla. Ik voel me echt in het nauw gedreven nu ...
Gast- Gast
loontjes-power schreef:VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:Woensdag allemaal even in het dagtopic komen kijken dan!
Dat was je geraden
Whahahaha
Dat is heftig Alex.
Moezie- Kletskop
Alex schreef:Kutkutkutkutkut! Ik krijg net een brief van mijn werkgever dat ik vandaag nog moet laten weten dat ik akkoord ga met mijn ontslag per 1 mei, anders ga hij ontslag op staande voet aanvragen (vandaag nog).
Ja hallo, dat kan toch zomaar niet. Stel nou dat je die brief vanavond pas had gelezen zeg. Laat je niet onder druk zetten meis en bel nu nog een advocaat of iemand met meer kennis dan jij.
Dat meen je niet, Alex! Ik heb er echt geen verstand van hoor, maar mág hij dit zo wel doen? Jou dwingen om zo snel al iets te tekenen?
Kan je iemand inschakelen Alex? Wat een k*tstreek van hem.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nou meiden.
mijn werkdag zit erop.. Ga lekker tutten vanavond met mijn zusje..
Fijne avond!!
mijn werkdag zit erop.. Ga lekker tutten vanavond met mijn zusje..
Fijne avond!!
Moezie- Kletskop
Dat klinkt niet prettig, Alex... Wat ga je nu doen?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pff alex dat is best heftig. Ik zou alsnog niet tekenen denk ik maar het is wel een moeilijke situatie.
Ga nu eerst ff stofzuigen en dweilen en de was ophangen. Dan slaap ik vanavond in een lekker schoon bedje
Ga nu eerst ff stofzuigen en dweilen en de was ophangen. Dan slaap ik vanavond in een lekker schoon bedje
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Het zonnetje is lekker warm,maar de wind is koud!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
@ LW, fijne avond, tut ze
@ Fairytale, altijd fijn om in een schoon bed te liggen.
@ Fairytale, altijd fijn om in een schoon bed te liggen.
Gast- Gast
Ohh Alex wat rot. Ik weet niet hoe sterk hij staat als hij bewijs heeft dat jij hier bijvoorbeeld heel regelmatig komt tijdens werktijd? Lijkt me heel rot... Dikke knuffel . Je hebt rechtsbijstand toch=
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: