Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Grmbl....
Of ik ben gewoon stom bezig geweest of ik moet gewoon mn mond houden als ik ook op ander fora zit. Potver
Of ik ben gewoon stom bezig geweest of ik moet gewoon mn mond houden als ik ook op ander fora zit. Potver
Gast- Gast
Tja, foto plaatsen gaat te ver... denk ik...Alex schreef:ProudMama schreef:Ik zeg: Virtueel dartbord met foto!
Jij hebt 'm opgezocht, toch? Weet je gelijk op wie je moet mikken
Gast- Gast
Wat heb je gedaan Bitterkoekje?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Bitterkoek_ schreef:Grmbl....
What's up?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Och, ik heb een hier in een topic van een paar weken terug de naam van een ander forum genoemd in een 'blijkbaar' gevoelig onderwerp. Dus ik heb van dat andere forum een waarschuwing gekregen.
Gast- Gast
Naja slaat echt nergens op. Bitterkoek, Lekker flauw.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Had je iets negatiefs over dat forum gezegt dan?Bitterkoek_ schreef:Och, ik heb een hier in een topic van een paar weken terug de naam van een ander forum genoemd in een 'blijkbaar' gevoelig onderwerp. Dus ik heb van dat andere forum een waarschuwing gekregen.
Gast- Gast
Hebben we meteen weer wat reclame voor het forum..ProudMama schreef:Gelijk heb je, en dan geef je gewoon ons de schuld...Reva schreef:Nou dan ga ik lekker het hele vliegtuig irriteren door zelf te zingen.
Gast- Gast
Hai Smikkell! Hoe is het met je ov?
Merai- Ratel
ProudMama schreef:Had je iets negatiefs over dat forum gezegt dan?Bitterkoek_ schreef:Och, ik heb een hier in een topic van een paar weken terug de naam van een ander forum genoemd in een 'blijkbaar' gevoelig onderwerp. Dus ik heb van dat andere forum een waarschuwing gekregen.
Nee helemaal niet zelfs. Ik heb gezegd dat er bepaalde dingen besproken waren op dat forum, wat ook te maken had met de topic titel en daarbij heb ik die naam van het forum genoemd. Vonden ze blijkbaar niet zo leuk en schijnbaar zijn ze dus achtergekomen dat ik dat was.
Mnou als we het dan toch over 'verantwoording afleggen op een forum' hebben, heb ik maar gelijk gezegd dat ik het ben. Voordat er nog meer speculaties kwamen. Want er werd al hevig gespeculeerd wie het zou kunnen zijn en bla bla bla.
Fijn, kan ik mn forum naam weer veranderen ivm herkenning.
Gast- Gast
Smikkell schreef:NU aan het lezenMerai schreef:Hai Smikkell! Hoe is het met je ov?
Merai- Ratel
Ik heb mijn toets gehaald
Merai- Ratel
Merai schreef:Smikkell schreef:NU aan het lezenMerai schreef:Hai Smikkell! Hoe is het met je ov?
Jeeeeej thumbs up smiley!
Gast- Gast
Alex schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:NU aan het lezenMerai schreef:Hai Smikkell! Hoe is het met je ov?
Jeeeeej thumbs up smiley!
Haha ja google afbeeldingen is mijn vriend
Merai- Ratel
Geen idee.. Dat zeggen ze altijd over dronken mensen/mensen die drank gehad hebbenJade schreef:_Donnaa schreef:Dronken mannen spreken altijd de waarheid toch?
eeeuhhhm is dat zo?
Gast- Gast
Ik heb dat ook wel gehoord, Donnaa. Kleine kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid.
Gast- Gast
Yeeeaaaah!! Nu nog een tentamen toch? (Tussen het verhuizen door?)Merai schreef:Ik heb mijn toets gehaald
Gast- Gast
ProudMama schreef:Op een openbaar forum mag je in principe toch alles plaatsen?
Mja, dat forum is gedeeltelijk privé. Schijnbaar heb ik dingen aangehaald die niet waar zijn of die liever niet herhaald moeten worden of zo. Maar tja. Ik heb er ook bijgezegd dat ik mij de mond gesnoerd voel en dat ik in de gaten werd gehouden. Dat blijkt uiteindelijk niet waar te zijn geweest. Maar toch, ik vind het jammer. Het is een leuk forum waar ik al mn verhalen of problemen ook kwijt kan en het zijn lieve meiden daaro. Maar toch.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Yeeeaaaah!! Nu nog een tentamen toch? (Tussen het verhuizen door?)Merai schreef:Ik heb mijn toets gehaald
Haha Ja vrijdag nog een maar dat is meer inzicht dan kennis dus dat moet sowieso wel goed komen (denk ik..) Woensdag is gereserveerd om te leren..
Merai- Ratel
Alex schreef:Ik heb dat ook wel gehoord, Donnaa. Kleine kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid.
Kinderen hebben nog geen remmingen en drank haalt je remmingen weg.
Dus vandaar dat Alex gelijk heeft. En ik weet heus wel dat het niet in álle gevallen opgaat!
Merai: super!!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: