Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Ik denk dat ik vandaag alleen het hoognodige doe en dan komend weekend wel naar m'n ouders ga. Stel ik het wederom uit, ik wilde afgelopen weekend al, ik wilde gisteren, ik wilde vandaag... Ga vanmiddag maar gelijk bellen om het gewoon maar vast te zetten.
goed plan
Gast- Gast
Heel veel plezier vandaag PM en Alex!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Vanmiddag is m'n vader toch niet thuis... als ik zondag ga, wel. Maar blegh, ik voel me een slechte dochter. Ze wonen een kwartiertje lopen van me vandaan en ik heb ze al sinds februari niet meer gezien.Bitterkoek_ schreef:Maple schreef:Ik denk dat ik vandaag alleen het hoognodige doe en dan komend weekend wel naar m'n ouders ga. Stel ik het wederom uit, ik wilde afgelopen weekend al, ik wilde gisteren, ik wilde vandaag... Ga vanmiddag maar gelijk bellen om het gewoon maar vast te zetten.
goed plan
Gast- Gast
zo erg... Ik durfde niet! Toen ik alex zag ben ik hard weggelopen...
Dat wordt account verwijderen vrees ik...
Dat wordt account verwijderen vrees ik...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het is misschien een beetje oefenen..Reva schreef:Loopt dat niet lastig met een zebra om je nek?
Heb je de mailing over de workshop Joggen met Jungledieren gemist dan?
Gast- Gast
Storm schreef:Slechte grap, PM
haha echt wel
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
En dan is het nog niet eens 1 aprilStorm schreef:Slechte grap, PM
(denk nog steeds na over een grap die ik op m'n werk kan uithalen)
Gast- Gast
PM: is ze zo afstotelijk? Al het PhotoShop druipt er ook altijd vanaf op die foto's.
Gast- Gast
Pff ik ben weer thuis. Ik wil echt niet naast zo'n dikke waggelende pinguin gezien worden
Gast- Gast
Nou, het is best stil op het forum dus een dikke vette ruzie bij PM en Alex, waar ze dan live verslag van doen, zou best welkom zijn...
Reva, ik liet hem even aan me voorbij gaan. Had niet de juiste hakken!
Reva, ik liet hem even aan me voorbij gaan. Had niet de juiste hakken!
Gast- Gast
Is er trouwens al een datum bekent voor de meeting? (of heb ik er helemaal langs gelezen?)
Gast- Gast
Het is hier inderdaad erg rustig! Waar moet ik dan mijn afleiding tijdens het werk vandaan halen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemiddag dames! Eigenlijk moet ik aan het huiswerk, maar op de een of andere manier is het forum toch interessanter..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
IrmaLaPoes schreef:Goedemiddag dames! Eigenlijk moet ik aan het huiswerk, maar op de een of andere manier is het forum toch interessanter..
herkenbaar
Gast- Gast
goedemiddag, ik ook thuis. Heb het idee dat ik 3 flessen wijn achterover heb geslagen. vrij vervelend want het is niet zo.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Goeiesmiddags! Sjaan is er ook weer in (jawel) pyjama!!! Ik heb vandaag omgedoopt tot Nationale Pyjama- en Laptopdag. Wie doet er mee?
Ik moet alleen straks (vanavond dus ) nog even stofzuigen en dweilen maar voor de rest lekker een dagje laptophangen. I'm loving it!
Jullie nog plannen?
Ik ga even wat bijlezen hier en ondertussen genieten van mijn ontbijtje.
Ik moet alleen straks (vanavond dus ) nog even stofzuigen en dweilen maar voor de rest lekker een dagje laptophangen. I'm loving it!
Jullie nog plannen?
Ik ga even wat bijlezen hier en ondertussen genieten van mijn ontbijtje.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hey Sjaan...
Wat heerlijk zeg!! Ik zou best met je mee willen doen. helaas moet ik van 15u - 23u werken..
Maar vanochtend wel heerlijk uitgeslapen met mn vriendje... ik moest van het weekend werken, dus hij heeft zn administratie wat uitgesteld om lekker samen uit te slapen.. heerlijk
Wat heerlijk zeg!! Ik zou best met je mee willen doen. helaas moet ik van 15u - 23u werken..
Maar vanochtend wel heerlijk uitgeslapen met mn vriendje... ik moest van het weekend werken, dus hij heeft zn administratie wat uitgesteld om lekker samen uit te slapen.. heerlijk
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: