Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
loontjes-power schreef:Sjaantje schreef:loontjes-power schreef:En ik heb nog steeds geen bereik
Da's niet erg want ik heb je toch niet gebeld
Nee geintje, het is niet leuk om zonder bereik te zitten!
Zat ik nou net op jou telefoontje te wachten
Oh echt? Jouw nummer is toch 06 - 12345678? Ik krijg je inderdaad niet te pakken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, dit leventje als huisvrouw bevalt me wel. Rollade staat nu langzaam gaar te braden, sperziebonen zijn schoongemaakt en appelmoes staat te pruttelen. Aardappels komen uit de oven, dus die doe ik straks pas.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Liv, ik eet macaroni die ik nog in de vriezer had staan maar daar heb je misschien niet zoveel aan
"Beste meneer de leerplichtambtenaar,
Bij deze wil ik u laten weten dat ik, mw. Sjaan, heb besloten dat het zoontje van VC vandaag niet naar school hoeft omdat hij graag zijn oom, tante en nichtje wilt uitzwaaien. Ik beloof u dat hij morgen weer braaf in de schoolbanken zal zitten.
Met vriendelijke groet,
Sjaan"
Ziezo, klaar om uit te printen!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:loontjes-power schreef:Sjaantje schreef:loontjes-power schreef:En ik heb nog steeds geen bereik
Da's niet erg want ik heb je toch niet gebeld
Nee geintje, het is niet leuk om zonder bereik te zitten!
Zat ik nou net op jou telefoontje te wachten
Oh echt? Jouw nummer is toch 06 - 12345678? Ik krijg je inderdaad niet te pakken
Nou dan mag T.mobile opschieten met hun storing oh ik haat dat!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Zo, het is hier ineens een stuk drukker geworden Nog een uurtje, dan zit mijn werkdag er alweer op
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nobucta schreef:Zo, dit leventje als huisvrouw bevalt me wel. Rollade staat nu langzaam gaar te braden, sperziebonen zijn schoongemaakt en appelmoes staat te pruttelen. Aardappels komen uit de oven, dus die doe ik straks pas.
Sorry, ik heb even gemist hoe laat we met z'n allen verwacht worden???
Zelfgemaakte appelmoes,Nobucta?!
Lekker!!
Hoe maak je dat eigenlijk?!
Lekker!!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Euhm.. Een pasta? Of pangasiusfilet met noodels, groente en sweet chili saus.._Liv schreef:Ik ben nog op mijn werk en ga zo lekker naar huis.
Wat zal ik vanavond eens eten?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nobucta schreef:Zo, dit leventje als huisvrouw bevalt me wel. Rollade staat nu langzaam gaar te braden, sperziebonen zijn schoongemaakt en appelmoes staat te pruttelen. Aardappels komen uit de oven, dus die doe ik straks pas.
Oeh klinkt lekker! Wij weten nog niet wat we gaan eten..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pasta,Chickentonight,Aardappels met sla,sperciebonen,rode bietjes,rode kool,wortels.
Ovenschotel,patatje met...
Ideeen genoeg!
Ovenschotel,patatje met...
Ideeen genoeg!
aniet- Kletskop
Mijn moeder kookt.. dus ik heb geen idee
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
aniet schreef:Zelfgemaakte appelmoes,Nobucta?!
Lekker!!
Appels schillen, in een pan met een bodempje water en op zacht vuur zetten. Deksel erop. Ongeveer 20 minuten later haal je het deksel eraf en dan heb je appelmoes. Tadaa!
Rovine- Ratel
Wat voor appels gebruik je dan,en doe je er geen kruiden door,of kaneel of suiker of iets?!Nobucta schreef:aniet schreef:Zelfgemaakte appelmoes,Nobucta?!
Lekker!!
Appels schillen, in een pan met een bodempje water en op zacht vuur zetten. Deksel erop. Ongeveer 20 minuten later haal je het deksel eraf en dan heb je appelmoes. Tadaa!
aniet- Kletskop
Ik ga na mijn werk met een vriend naar Ikea toe. Dan gaan we daar eten en spullen kopen voor zijn woning. En ideeën opdoen voor als ik een woning krijg.
Heb vandaag trouwens de woningbouw vereniging gebeld omdat ik te weinig punten had gekregen van ze. Morgen ga ik even bellen om te vragen of er al een woning vrij is of vrij komt. Wordt het heen en weer gereis nu wel zat. En wil verder gaan ipv stil te blijven staan en ik kan niet wachten tot er wat gebeurt. Om mijn eigen leven te leiden moet ik beginnen met het leven ervan en niet wachten tot er iets op een presenteerblaadje aangereikt wordt.
(wow wat een praat voor mij..)
Heb vandaag trouwens de woningbouw vereniging gebeld omdat ik te weinig punten had gekregen van ze. Morgen ga ik even bellen om te vragen of er al een woning vrij is of vrij komt. Wordt het heen en weer gereis nu wel zat. En wil verder gaan ipv stil te blijven staan en ik kan niet wachten tot er wat gebeurt. Om mijn eigen leven te leiden moet ik beginnen met het leven ervan en niet wachten tot er iets op een presenteerblaadje aangereikt wordt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
aniet schreef:Wat voor appels gebruik je dan,en doe je er geen kruiden door,of kaneel of suiker of iets?!Nobucta schreef:aniet schreef:Zelfgemaakte appelmoes,Nobucta?!
Lekker!!
Ik gebruik Elstar, die zijn al zoet genoeg van zichzelf. Kaneel doe ik er pas over als ik het opdien, ziet er net iets mooier uit.
Rovine- Ratel
That's the spirit,Sweety!!Sweety schreef:Ik ga na mijn werk met een vriend naar Ikea toe. Dan gaan we daar eten en spullen kopen voor zijn woning. En ideeën opdoen voor als ik een woning krijg.
aniet- Kletskop
Sweety, goeie instelling!
Veel plezier bij ikea
Veel plezier bij ikea
Thanks voor het recept,Nobucta!!
Ik ga het gauw een keertje maken,lijkt me super lekker!
Ik ga het gauw een keertje maken,lijkt me super lekker!
aniet- Kletskop
Het is verder niet moeilijk, zeker als je regelmatig kijkt kan er weinig misgaan. Het schillen is alleen nogal een werk.
Rovine- Ratel
Whahahaha, ik heb het uitgeprint hoor Sjaan Briljant
Heb het formulier ook al ingevuld en weer in de schooltas zitten, dan kan ik hem niet vergeten!
Heb het formulier ook al ingevuld en weer in de schooltas zitten, dan kan ik hem niet vergeten!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen idee wat ik moet gaan maken en wat we dus eten... de voorraad is op ben ik bang! Misschien pasta halen, saus & vlees en kaas heb ik wel al haha
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: