Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Hahaha.. Ik weet nog dat ik bij de tandarts foto`s moest maken, maar deze van m`n hele schedel, echt zo vetStorm schreef:Hah, Donnaa, ik ook. Hoe gruwelijker hoe beter. Maar ik wist niet dat die man (collega) nog gruwelijkere verhalen met details kon vertellen dan ik.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Daar ben ik weer Jullie posten echt als een malle trouwens
Of gewoon iets harder doorlopen, VC
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Is het schoolreisje van je zoontje al geweest,VC?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Daar ben ik weer Jullie posten echt als een malle trouwens
Of gewoon iets harder doorlopen, VC
Whahhaahaha, ik kwam er net achter dat vanavond ouderavond is en ik heb gelijk maar een vrijstellingsformulier gehaald om de 14e mijn zoontje uit school te houden. En toen nog boodschappen toen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
aniet schreef:Is het schoolreisje van je zoontje al geweest,VC?
Nee, das in juni pas Maar er is al wel betaald gelukkig.
Oh dat is fijn te horen!VeryCherry schreef:aniet schreef:Is het schoolreisje van je zoontje al geweest,VC?
En jij gaat gratis mee of moet je ook betalen?
aniet- Kletskop
VC wat is er de 14e dan? Feestje?
aniet schreef:Oh dat is fijn te horen!VeryCherry schreef:aniet schreef:Is het schoolreisje van je zoontje al geweest,VC?
En jij gaat gratis mee of moet je ook betalen?
Ze moesten overleggen of ik ook mee mag, hoor ik geloof ik deze week
De 14e gaan mijn oom, tante en nichtje emigreren en wij gaan ze uitzwaaien op Schiphol
Sjaantje schreef:Kqip, dat zou best een goed idee zijn op zich, maar ik heb dat ding zó vaak op een dag, en vaak ook erg impulsief, nodig dat dat haast geen doen is. Maar bedankt voor het meedenken
In mijn Twingo zat ie gewoon continu in het onderste hoekje van mijn raam maar als ik dat bij mijn huidige auto (focus station) doe, neemt ie heel veel zicht weg. Zou dus eigenlijk eens moeten gaan uitzoeken of ik hem ook in de bovenhoek van de ruit mag plakken en of dat ie daar niet hinderlijk is.
Hmm nee dat is geen doen inderdaad. Dacht als het nou eens per dag is ofzo.. . Jammer dat hij zoveel zicht wegneemt :S
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
VeryCherry schreef:De 14e gaan mijn oom, tante en nichtje emigreren en wij gaan ze uitzwaaien op Schiphol [/b]
Hmm da's niet echt een feestelijke reden maar wel begrijpelijk dat je je zoontje dan mee wilt nemen. Als school moeilijk doet, zeg maar dat ik vind dat je zoontje vrij moet krijgen
En ik heb nog steeds geen bereik
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ga voor je duimen dat je mee mag,VC!
Lijkt me echt heel leuk voor je!
Lijkt me echt heel leuk voor je!
aniet- Kletskop
Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:De 14e gaan mijn oom, tante en nichtje emigreren en wij gaan ze uitzwaaien op Schiphol [/b]
Hmm da's niet echt een feestelijke reden maar wel begrijpelijk dat je je zoontje dan mee wilt nemen. Als school moeilijk doet, zeg maar dat ik vind dat je zoontje vrij moet krijgen
Whahahaha zal ik doen, als het is goedgekeurd moet ik dat formulier ook meenemen naar Schiphol, van daar lopen ontzettend veel leerplichtambtenaren rond.
VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:De 14e gaan mijn oom, tante en nichtje emigreren en wij gaan ze uitzwaaien op Schiphol [/b]
Whahahaha zal ik doen, als het is goedgekeurd moet ik dat formulier ook meenemen naar Schiphol, van daar lopen ontzettend veel leerplichtambtenaren rond.
Meen je niet..
Moezie- Kletskop
Ik heb een leuke vacature gevonden, is op een kinderdagverblijf waar ze ook dieren hebben.
En ik ben ontzettend bang voor kippen (ja stom i know) maar ik weet zeker dat ze die daar ook hebben, help
En ik ben ontzettend bang voor kippen (ja stom i know) maar ik weet zeker dat ze die daar ook hebben, help
Gast- Gast
loontjes-power schreef:VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:De 14e gaan mijn oom, tante en nichtje emigreren en wij gaan ze uitzwaaien op Schiphol [/b]
Meen je niet..
Jawel, ergens ook wel logisch, zul je net zien dat ik dat stomme ding vergeet mee te nemen...
Nee joh dat papier vergeet je niet!
aniet- Kletskop
Al ergens duwen zodat je hem niet kunt vergeten..
Ja goed wel logisch, maar dat het zover moet gaan!
Ja goed wel logisch, maar dat het zover moet gaan!
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:En ik heb nog steeds geen bereik
Da's niet erg want ik heb je toch niet gebeld
Nee geintje, het is niet leuk om zonder bereik te zitten!
VC, dan schrijf ik wel een briefje voor je om mee te nemen naar Schiphol Grappig dat daar veel leerplichtambtenaren rondlopen, logisch ook wel maar ik heb er nooit over nagedacht!
"Beste meneer de leerplichtambtenaar,
Bij deze wil ik u laten weten dat ik, mw. Sjaan, heb besloten dat het zoontje van VC vandaag niet naar school hoeft omdat hij graag zijn oom, tante en nichtje wilt uitzwaaien. Ik beloof u dat hij morgen weer braaf in de schoolbanken zal zitten.
Met vriendelijke groet,
Sjaan"
Ziezo, klaar om uit te printen!
Klinkt leuk! Ach anders met een hakmes achter de kippen aan dan schrikken ze wel van jeAnousch schreef:Ik heb een leuke vacature gevonden, is op een kinderdagverblijf waar ze ook dieren hebben.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sjaantje schreef:loontjes-power schreef:En ik heb nog steeds geen bereik
Da's niet erg want ik heb je toch niet gebeld
Nee geintje, het is niet leuk om zonder bereik te zitten!
Zat ik nou net op jou telefoontje te wachten
Moezie- Kletskop
Sweety schreef:Klinkt leuk! Ach anders met een hakmes achter de kippen aan dan schrikken ze wel van jeAnousch schreef:Ik heb een leuke vacature gevonden, is op een kinderdagverblijf waar ze ook dieren hebben.
Arme kippetjes
Ik ben nog op mijn werk en ga zo lekker naar huis.
Wat zal ik vanavond eens eten?
Wat zal ik vanavond eens eten?
Gast- Gast
Leuk bericht van Sjaan,ik zou het uitprinten en meenemen,VC!
aniet- Kletskop
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: