Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 34 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 6:17

Zwoesj schreef:
Alex schreef:Kutkutkutkutkut! Ik krijg net een brief van mijn werkgever dat ik vandaag nog moet laten weten dat ik akkoord ga met mijn ontslag per 1 mei, anders ga hij ontslag op staande voet aanvragen (vandaag nog).

Hij zegt een dossier aan het opbouwen te zijn over mijn (niet) functioneren, hij heeft een lijst van door mij bezochte websites tijdens werktijd, iets over mijn persoonlijke situatie, verkeerde datum in mijn brief en verkeerde straatnaam blabla. Ik voel me echt in het nauw gedreven nu ...

Alex, ik heb niet alles tot in details meegekregen, maar als hij een dossier aan het opbouwen is, moeten er al vaker (en dus niet de laatste week) gesprekken met je gevoerd zijn, waarin jij bent gewezen op je fouten (dus bijvoorbeeld dat internet gebruik). Zijn die er geweest? Heeft hij gespreksverslagen op papier staan of zouden anderen aanvoeren dat jij inderdaad gesprekken gehad hebt?

Jezus wat een kut werkgever zeg, misschien maar goed dat je daar weg moet! Hoe kut het ook is, voor zo'n lul wil je toch niet werken lijkt me
Laat hem maar bewijzen dat hij niet een mondelinge afspraak had met Alex dat zij tijdens rustige tijden op internet mocht..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Burn ma 28 maa 2011 - 6:24

Goedenavond! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 6:25

Smikkell schreef:
Zwoesj schreef:
Alex schreef:Kutkutkutkutkut! Ik krijg net een brief van mijn werkgever dat ik vandaag nog moet laten weten dat ik akkoord ga met mijn ontslag per 1 mei, anders ga hij ontslag op staande voet aanvragen (vandaag nog).

Hij zegt een dossier aan het opbouwen te zijn over mijn (niet) functioneren, hij heeft een lijst van door mij bezochte websites tijdens werktijd, iets over mijn persoonlijke situatie, verkeerde datum in mijn brief en verkeerde straatnaam blabla. Ik voel me echt in het nauw gedreven nu ...

Alex, ik heb niet alles tot in details meegekregen, maar als hij een dossier aan het opbouwen is, moeten er al vaker (en dus niet de laatste week) gesprekken met je gevoerd zijn, waarin jij bent gewezen op je fouten (dus bijvoorbeeld dat internet gebruik). Zijn die er geweest? Heeft hij gespreksverslagen op papier staan of zouden anderen aanvoeren dat jij inderdaad gesprekken gehad hebt?

Jezus wat een kut werkgever zeg, misschien maar goed dat je daar weg moet! Hoe kut het ook is, voor zo'n lul wil je toch niet werken lijkt me
Laat hem maar bewijzen dat hij niet een mondelinge afspraak had met Alex dat zij tijdens rustige tijden op internet mocht..
Als hij het internetgebruik na heeft getrokken, kan hij er dan ook achter komen dat Alex hier komt en onder welke naam? Anders is het misschien slim om je naam te veranderen of ander account te nemen...

Gast
Gast

Bericht  Burn ma 28 maa 2011 - 6:33

Is misschien een optie!
Wat een baas trouwens, gaddamme!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 6:35

Jee Alex wat een kut werkgever heb jij Twisted Evil k hoop echt dat het goed gaat aflopen.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ ma 28 maa 2011 - 6:40

Dat zou helemaal wat zijn... Dat hij weet onder welke naam ze hier komt...
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 6:46

Lynn_ schreef:Dat zou helemaal wat zijn... Dat hij weet onder welke naam ze hier komt...
Als je de site vind is het niet moeilijk uitzoeken ben ik bang...

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ ma 28 maa 2011 - 6:47

Ja inderdaad. Ik denk dat het niet onverstandig is om een nieuwe naam te nemen. Aan de andere kant zou het natuurlijk niet nodig moeten zijn maar je weet nooit.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 6:48

Pm ja dat denk ik dus ook ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:32

Waar is iedereen??? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:33

ProudMama schreef:Waar is iedereen??? :shock:

hieerrrrrr Dagcafé - Pagina 34 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:34

Hier Very Happy

Al ga ik nu ff gauw douchen en ben ik er later weer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:35

Nu ff lekker Grey's Anatomy kijken met laptop op schoot.

I I love you grey's

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 28 maa 2011 - 7:41

Ik ben hieeeeeeeeeeeeer! Kamer is weer gestofzuigd en gedweild en het campingbedje is opgezet dus mn kleine moppie kan morgenochtend lekker komen spelen Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai ma 28 maa 2011 - 7:44

Dag dames! Hoe gaat het hier?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:44

O, heerlijk is dat he, een ukkie over de vloer...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:46

Wie helpt me voordat ik mn ipod en/of laptop het raam uit ga gooien. Ik heb liedjes, ik heb de liedjes in Itunes. Das allemaal gelukt. Afspeellijst gemaakt, ook gelukt. Als ik naar 'Deze computer' ga, staat daar mn ipod-icoontje, dus hij heeft contact met mn computer.

MAAR.

Dan ga ik naar 'bestand' bij Itunes en kan ik 'nummers op ipod synchroniseren' niet aanklikken, die is lichtgrijs zeg maar....niet zwart/aanklikbaar. Teringpoepzooi, wat doe ik fout :P

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 28 maa 2011 - 7:47

Hey Merai, hier alles super! En bij jou?

ProudMama, ja het is heerlijk, geniet er echt van! Jammer dat ik haar 'maar' 2 daagjes per week heb hihi... Jij krijgt er binnenkort zelfs twee tegelijk!

Sorry Reva, ik heb geen verstand van iTunes... maar níet je laptop en iPod uit het raam gooien!!!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:48

Smikkell schreef:
Zwoesj schreef:

Ik wens m veel succes. Krijgt ie er toch niet doorheen bij de kantonrechter. Is pure intimidatie...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:49

Meneer heeft zelf natuurlijk wel veel verstand van dit soort zaken en kent vast wat mazen in de wet!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:50

Reva, ik zou het niet weten...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:51

Ik weet het ook niet Reva. Ik had zelf ook altijd problemen met Ipod. Is het niet iets wat je in je Ipod moet aanklikken?

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 28 maa 2011 - 7:52

Sjaantje schreef:Hey Merai, hier alles super! En bij jou?

ProudMama, ja het is heerlijk, geniet er echt van! Jammer dat ik haar 'maar' 2 daagjes per week heb hihi... Jij krijgt er binnenkort zelfs twee tegelijk!

Sorry Reva, ik heb geen verstand van iTunes... maar níet je laptop en iPod uit het raam gooien!!!!

Haha jij bent wel lekker vrolijk van je nichtje he smile Met mij gaat het ook goed, vandaag gewerkt en nu even mijn hoofd richten op de verhuizing en mijn tentamen van vrijdag.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai ma 28 maa 2011 - 7:53

Alex, ik heb er geen verstand van maar ik vind het echt een waardeloze werkgever dat hij zo met je omgaat. Het is gewoon chantage.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:53

Reva schreef:Wie helpt me voordat ik mn ipod en/of laptop het raam uit ga gooien. Ik heb liedjes, ik heb de liedjes in Itunes. Das allemaal gelukt. Afspeellijst gemaakt, ook gelukt. Als ik naar 'Deze computer' ga, staat daar mn ipod-icoontje, dus hij heeft contact met mn computer.

MAAR.

Dan ga ik naar 'bestand' bij Itunes en kan ik 'nummers op ipod synchroniseren' niet aanklikken, die is lichtgrijs zeg maar....niet zwart/aanklikbaar. Teringpoepzooi, wat doe ik fout :P

Precies de reden dat ik mijn ipod kwijt ben en hem niet meer wil zoeken....Dat ding was me de baas, hij bepaalde welke muziek erop kwam...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: