Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
dan zou ik toch eens met HI gaan bellen, dit duurt wel erg lang zeg.
@ Nobucta, ik wist niet dat appelmoes zo makkelijk te maken was haha. Klinkt wel lekker zelfgemaakte appelmoes
@ Nobucta, ik wist niet dat appelmoes zo makkelijk te maken was haha. Klinkt wel lekker zelfgemaakte appelmoes
Gast- Gast
Wel een telefoonrekening bij Vodafone.nl, ben er niet blij mee
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Whahahaha, ik heb het uitgeprint hoor Sjaan Briljant
Heb het formulier ook al ingevuld en weer in de schooltas zitten, dan kan ik hem niet vergeten!
Gekke meid!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Whahahaha, ik heb het uitgeprint hoor Sjaan Briljant
Heb het formulier ook al ingevuld en weer in de schooltas zitten, dan kan ik hem niet vergeten!
Gekke meid!
Neuh, valt mee. Ik niet hem er gewoon aan vast. Kunnen die inspecteurs ook een keertje lachen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
_Donnaa schreef:Nog steeds geen telefoonrekening op Hi.nl!
Dat is gek, bij mij staat die er sinds gisteren EINDELIJK op.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Whahahaha, ik heb het uitgeprint hoor Sjaan Briljant
Gekke meid!
Neuh, valt mee. Ik niet hem er gewoon aan vast. Kunnen die inspecteurs ook een keertje lachen
Heb je het écht gedaan? Ik ging ervanuit dat je zat te geinen, net als ik
Oh, wat fijn dat ik zo maar 10 minuten in de keuken hoef te staan om te koken zeg! Vriendlief zal het wel niet lekker vinden, dan heeft hij maar een keertje pech.
Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Whahahaha, ik heb het uitgeprint hoor Sjaan Briljant
Gekke meid!
Ja echt, waarom niet. Is toch hilarisch!
VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Whahahaha, ik heb het uitgeprint hoor Sjaan Briljant
Gekke meid!
Geweldig! Ik vind jou leuk!
Dank jullie wel meiden. Heb gister een gesprek gehad met een vriendin en die zei dat ook tegen me. En het klopt wel. Ik blijf maar steeds wachten tot er wat gebeurt. Hetzelfde met een cursus schrijven. Dat wil ik graag doen en zoek wel op de NTI en op de LOI maar ik schrijf me niet in. Ik wil eigenlijk gaan samenwonen maar ja, heb geen relatie en kan niet blijven wachten tot er een leuke jongen komt die eindelijk zegt wij gaan samenwonen. Misschien duurt dat nog wel een lange tijd en dan woon ik nog steeds thuis! Dus ik moet van mijn reet afkomen en ervoor gaan.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
En wanneer is het bij jou afgeschreven? Misschien een paar dagen eerder dan bij mij?Isabella schreef:_Donnaa schreef:Nog steeds geen telefoonrekening op Hi.nl!
Dat is gek, bij mij staat die er sinds gisteren EINDELIJK op.
Gast- Gast
Sweety schreef:Dank jullie wel meiden. Heb gister een gesprek gehad met een vriendin en die zei dat ook tegen me. En het klopt wel. Ik blijf maar steeds wachten tot er wat gebeurt. Hetzelfde met een cursus schrijven. Dat wil ik graag doen en zoek wel op de NTI en op de LOI maar ik schrijf me niet in. Ik wil eigenlijk gaan samenwonen maar ja, heb geen relatie en kan niet blijven wachten tot er een leuke jongen komt die eindelijk zegt wij gaan samenwonen. Misschien duurt dat nog wel een lange tijd en dan woon ik nog steeds thuis! Dus ik moet van mijn reet afkomen en ervoor gaan.
Klinkt misschien makkelijker dan het is, maar zo kom je wel waar je wezen wilt!
Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Whahahaha, ik heb het uitgeprint hoor Sjaan Briljant
Gekke meid!
Geweldig! Ik vind jou leuk!
@ VC: Als je nog meer mensen ervoor nodig heb voor de vrije dag van je zoontje mag je de naam van Sjaan weghalen en die van mij neerzetten en uitprinten. Heb je er al 2!
Sweety- Ratel
Lily schreef:wat ga je dan maken VC?
Rijst met zoet/zure saus uit een potje en in plaats van kip snij ik verse worst in stukken. Is in tien minuten klaar. Maar mijn vriend houd niet zo van zoet/zure saus
Klinkt het ook wel hoor Vind veel dingen "eng" omdat er voor mijn gevoel een drempel is. En durf het daarom niet te doen.Sjaantje schreef:Sweety schreef:Dank jullie wel meiden. Heb gister een gesprek gehad met een vriendin en die zei dat ook tegen me. En het klopt wel. Ik blijf maar steeds wachten tot er wat gebeurt. Hetzelfde met een cursus schrijven. Dat wil ik graag doen en zoek wel op de NTI en op de LOI maar ik schrijf me niet in. Ik wil eigenlijk gaan samenwonen maar ja, heb geen relatie en kan niet blijven wachten tot er een leuke jongen komt die eindelijk zegt wij gaan samenwonen. Misschien duurt dat nog wel een lange tijd en dan woon ik nog steeds thuis! Dus ik moet van mijn reet afkomen en ervoor gaan.
Klinkt misschien makkelijker dan het is, maar zo kom je wel waar je wezen wilt!
Sweety- Ratel
Sweety schreef:@ VC: Als je nog meer mensen ervoor nodig heb voor de vrije dag van je zoontje mag je de naam van Sjaan weghalen en die van mij neerzetten en uitprinten. Heb je er al 2!
Whahaaha, dat zal ik doen.
Zal het ook wel nodig hebben voor de vakantie, want dan moet hij een week eerder uit school Wij gaan met mijn ouders mee en zij hebben een andere regio. Volgende maand of zo vraag ik dat wel aan.
Oh My God... kijk nou wat ik online tegenkom! Dát had ik voor mijn nichtjes verjaardag moeten kopen!!!
ow... helaas bestaat dit product niet meer, volgens de site
ow... helaas bestaat dit product niet meer, volgens de site
Goed idee, Sweety!
VC, zullen we met z'n allen een petitie ondertekenen voor de vakantie?
Wat een supervet slabbetje,Sjaan!!
Welke site zit je te bekijken??
Welke site zit je te bekijken??
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
haha ik zie VC al helemaal met zo`n petitielijst aankomen hahaha
@ Sjaantje wat zocht je dan voor je neefjes verjaardag, want je hebt wel meerdere dingen in die stijl.
@ Sjaantje wat zocht je dan voor je neefjes verjaardag, want je hebt wel meerdere dingen in die stijl.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Goed idee, Sweety!
Aan jou de eer om hem op te stellen
Sjaantje heeft een nichtje,Lily!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40