Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Ik heb een recordbedrag van nog geen €20,- uitgegeven in Amsterdam
En gister was ik even in de stad en kwam ik tot de leuke ontdekking dat er ook een braderie was.
Nou dat heb je netjes gedaan
Gast- Gast
Bleh, het is echt maandagochtend hier...
Nu kapt ook mijn strijkijzer er nog eens mee...
Gast- Gast
wat leuk VC wat heb je gekocht?
Ik heb ook een leuk weekend gehad, zaterdag een ontwerpersbijeenkomst en het was open dag bij Het Goed, daar tuinstoelen gekocht voor 2 euro per stuk wel her en der krassen mja voor dat geld altijd fijn met verjaardagen enzo wat extra stoelen, nu nog een tuintafel zien te vinden. En gisteren heb ik in een tuincentrum lekker wat planten e.d. gehaald en nu is onze tuin weer een beetje opgefleurd.
Ik heb ook een leuk weekend gehad, zaterdag een ontwerpersbijeenkomst en het was open dag bij Het Goed, daar tuinstoelen gekocht voor 2 euro per stuk wel her en der krassen mja voor dat geld altijd fijn met verjaardagen enzo wat extra stoelen, nu nog een tuintafel zien te vinden. En gisteren heb ik in een tuincentrum lekker wat planten e.d. gehaald en nu is onze tuin weer een beetje opgefleurd.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Anousch schreef:Alleen jammer dat het niet zo fijn met hem gaat op zn eigen verjaardag
huh?
zie mn vorige post!
Gast- Gast
Ja, ben trots op mezelf. Heb een nieuwe bh gekocht *zwart/wit zebraprint met roze roosjes* en een soort bolero die met een knoopje aan de voorkant sluit met luipaardprint en roze roosjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Gisteren zat ik nog lekker in het zonnetje, nu zit ik op mijn werk naar buiten te kijken en zie ik alleen maar grijze lucht...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
ProudMama schreef:Bleh, het is echt maandagochtend hier...
Ik heb even een spoedvergadering met Alexius gehouden en je bent vrijgesteld van de anti-kreukelwet voor vanmiddag. Geen sancties.
Gast- Gast
Ik begon vandaag met een lekke band...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Ik begon vandaag met een lekke band...
Ook een fijn begin van de dag dan..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ik kan vandaag weer een vriendin blij maken ze doet de kappersopleiding en moet nu een opdracht doen waarbij ze iemands haar op moet steken dus ga ik vanmiddag model voor haar zijn
(ben eigenlijk meestal altijd haar model omdat ik de enige ben die niet aan het werk/school is )
(ben eigenlijk meestal altijd haar model omdat ik de enige ben die niet aan het werk/school is )
Gast- Gast
ja kwam me oom en tante (tevens buren) daar tegen en hun hadden meegekeken naar een tafel maar ze zeiden dat door de uvstraling van de zon er een bepaald pigment of zoiets uit die tafel is en dus is de tafel niet stevig meer en gaattie niet lang meer mee (ja heb er geen verstand van dus weet niet of ik het helemaal goed zeg) Achja ga komend weekend dan wel even naar cranenbroek ofzo daar eens kijken.
Gast- Gast
Goeiemorgeeeeeeeen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Vanmorgen. Over een half uur moet ik weg, en ik zit nog in pyjama, geen idee wat ik aan moet met die buik... grrr...Reva schreef:ProudMama schreef:Bleh, het is echt maandagochtend hier...
Ik heb even een spoedvergadering met Alexius gehouden en je bent vrijgesteld van de anti-kreukelwet voor vanmiddag. Geen sancties.
Gast- Gast
Oeh, kreeg net een mailtje. Mijn bestelling is onderweg
Yup, de track&trace code is pas na 23.00 actief, dus ik wacht in spanning af!
Wat voor jurkje heb je besteld VC?
Moezie- Kletskop
Dat kersjesjurkje die ik van mijn vriend voor mijn verjaardag heb gekregen ^^
Fijne dag Theedoosje!
Ah dan is zo een mailtje echt fijn he haha. Ik word altijd blij van pakketjes die binnenkomen haha.
Fijne dag TD
Fijne dag TD
Moezie- Kletskop
Ja, ik ook, maar er komen voor mij amper pakketjes. Wel voor de buren, maar dat is veel minder leuk
Reva schreef:ProudMama schreef:Bleh, het is echt maandagochtend hier...
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: