Wat maak je zelf en is een aanrader?
+6
Novalee
Mizz_S
Caro
Minx
Inge
minoessepoes
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat maak je zelf en is een aanrader?
Ik maak lasagne met fruit Veel mensen vinden dat raar, maar zo standaard van het pak of met groenten erdoor vind ik echt niet te eten en het fruit maakt het echt zo lekker yammm!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Kqip schreef:Ik maak lasagne met fruit Veel mensen vinden dat raar, maar zo standaard van het pak of met groenten erdoor vind ik echt niet te eten en het fruit maakt het echt zo lekker yammm!
Wow die mag je inderdaad even uitleggen. Echt een zoete lasagne dan of gewoon met fruit wat goed samen met hartig kan?
Caro, mijn stiefmoeder doet escargot kruiden door de spinazie-boursin pasta!
Gast- Gast
Marin schreef:Kqip schreef:Ik maak lasagne met fruit Veel mensen vinden dat raar, maar zo standaard van het pak of met groenten erdoor vind ik echt niet te eten en het fruit maakt het echt zo lekker yammm!
Wow die mag je inderdaad even uitleggen. Echt een zoete lasagne dan of gewoon met fruit wat goed samen met hartig kan?
Caro, mijn stiefmoeder doet escargot kruiden door de spinazie-boursin pasta!
Hahah ik gooi eigenlijk overal die kruiden doorheen: bij italiaanse/ franse maaltijden. Maar het is ook écht heeerlijk op een tosti.. Jammm!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
minoessepoes schreef:
@Mizz_S: Ik maak ook eigenlijk altijd zelf schnitzels ed, van oud brood maak ik dan paneermeel en dan haal ik het vlees even door het ei of een bloempapje en paneer ik het. Als de ingredienten in huis zijn wil ik er inderdaad ook weleens een cordon bleu van maken, ik vind het alleen lastig om het goed gaar te bakken en toch te zorgen dat de kaas er niet uitloopt. Heb je misschien een goede tip daarvoor?
Uhm, even denken hoor.. In ieder geval zorgen dat je superdunnen schnitzels hebt, en niet te vol proppen. Wat ik zo nog weet is dat je eerst de vulling erin moest doen, en dan de buitenkant met ei insmeren, en met een cocktailprikkertje bij elkaar doen. Dan even een paar minuutjes laten liggen, en dan hoor het paneermeel halen. Dan weer een paar minuten laten liggen en dan gaan bakken. Soms lootp er wel wat kaas uit, maar meestal valt dat erg mee. Ook worden ze bij mij altijd goed gaar. Ik zal morgen nog even in mn kookboek kijken waar ik het uit heb gehaald. Das een Duits kookboekje.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hmm... erwtensoep! Wat maak jij graag zelf?
» Hoe maak ik zelf een oosterse (wok)saus?
» buddha to buddha
» Aanrader taart
» Aanrader: melkopschuimer action!
» Hoe maak ik zelf een oosterse (wok)saus?
» buddha to buddha
» Aanrader taart
» Aanrader: melkopschuimer action!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: