Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geur in huis

+6
Plien84
*Lookie*
Jerry
Mamsie
Zininzon
Caroow
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geur in huis - Pagina 2 Empty Re: Geur in huis

Bericht  Mamsie zo 27 maa 2011 - 9:07

Parisienne schreef:Mamsie.. klinkt goed, die smeltkaarsen waar jij het over hebt. Begrijp ik goed dat je ze bovenop zo'n brander moet leggen en dan vervolgens onderin die brander een waxinelichtje aan moet steken? Op die manier smelten ze dan denk ik? En hoe groot is zo'n blokje? Ik wil er een paar bestellen en heb zelf al zo'n brander staan. Weet alleen niet of dat 'bakje' bovenin groot genoeg is om zo'n blokje in te leggen.

Ja klopt je legt zo'n blokje erop en die smelt dan. Zo'n blokje is ongeveer 1.5 cm bij 1.5 cm. Ik zou het gewoon proberen, mijn brander is ook niet zo groot.

@Aziraphale, lekker is die he, is net of je heel je huis hebt schoongemaakt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 9:24

Ik heb de rituals interieurgeur stokjes, met de geur under the vig tree, heeel lekker! maar bijna op en ze zijn best prijzig. Nu heb ik van mijn schoonmoeder zakjes van bridgewater gekregen omdat zij die altijd in huis heeft en die ruiken ook super lekker. steeds als ik naar binnen loop dan ruikt het lekker dus werkt echt super goed! Ze hebben ook geinige zakjes om ze zin op te hangen.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 28 maa 2011 - 0:00

Ik ga die smeltkaarsen eens proberen.. klinkt lekker, vooral die Clean Wash! Iemand toevallig een idee of ze ze ook bij bekende winkels als bijvoorbeeld de Bijenkorf verkopen? Ik vind 6,75 euro verzendkosten namelijk best duur voor 3 'repen'.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud