Eten omgeving Rai
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eten omgeving Rai
Dames uit Amsterdam, ik heb jullie hulp nodig.
Morgenavond ga ik naar het Chinese Circus in de Amsterdam Rai. Nou willen we er met de auto heen gaan en tegen het einde van de middag/begin van de avond nog even snel wat eten, voordat de voorstelling om 7 uur begint. Eventueel nog op een terrasje zitten of wat leuks doen. Nou zijn wij beiden niet bekend in Amsterdam. Maar kunnen we het beste gewoon in de Rai zelf parkeren? En is daar in de buurt iets te zoeken, of is het een soort bedrijventerrein?
Alle tips (op deze late avond en morgen tot het middaguur) zijn welkom!
Morgenavond ga ik naar het Chinese Circus in de Amsterdam Rai. Nou willen we er met de auto heen gaan en tegen het einde van de middag/begin van de avond nog even snel wat eten, voordat de voorstelling om 7 uur begint. Eventueel nog op een terrasje zitten of wat leuks doen. Nou zijn wij beiden niet bekend in Amsterdam. Maar kunnen we het beste gewoon in de Rai zelf parkeren? En is daar in de buurt iets te zoeken, of is het een soort bedrijventerrein?
Alle tips (op deze late avond en morgen tot het middaguur) zijn welkom!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Eten omgeving Rai
de laatste keer dat wij naar de rai gingen waren we met de trein dus met parkeren kan ik je niet helpen.
Wij hebben toen gegeten in een restaurantje op het terrein zelf, als je vanaf het station alsmaar rechtdoor loopt kom je er vanzelf.
Was geen duur restaurant maar wel heel lekker.
Succes en veel plezier.
Wij hebben toen gegeten in een restaurantje op het terrein zelf, als je vanaf het station alsmaar rechtdoor loopt kom je er vanzelf.
Was geen duur restaurant maar wel heel lekker.
Succes en veel plezier.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Eten omgeving Rai
Wij hebben uiteindelijk in een soort van restaurantje in de buurt gegeten. Zijn gewoon een stukje gaan lopen vanaf de parkeerplaats en toen kwamen we een tentje tegen. Het was niet echt een gezellige locatie, maar we hebben wel lekker op het terrasje in de zon gezeten, heerlijk.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
» Niet eten/ spelen met eten!
» omgeving Palermo?
» Edinburgh en omgeving
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
» Niet eten/ spelen met eten!