Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes ma 16 mei 2011 - 2:11

TGR schreef:Binnenkort, als ik mijn shit een beetje op orde ben, ga ik ook eens aanschuiven. Ik zit nu op 82 kilo bij 1.86, maar ik wil graag 10-15 kilo lichter worden. Ik heb alleen nog niet echt een idee hoe ik dit goedkoop en effectief aan ga pakken. (Geen sportschoolganger, hardlopen is niks voor mij, het liefst zou ik gaan fietsen, maar ik heb geen goede fiets)

Maar dit is toch een hartstikke mooi gewicht, BMI van 23/24 ofzo? Ik kan me voorstellen dat je naar de 75 zou willen, maar bewust naar een BMI onder de 20 terwijl je geen tiener meer bent vind ik persoonlijk altijd een beetje teveel van het goede.

Niet dat je niet welkom bent en het is uiteraard jouw lichaam en jouw keuzes, maar dit is puur mijn mening. Ik ben zelf 1.81 ofzo en zelfs ik was bij 65 al zo mager als een sprinkhaan.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  TGR ma 16 mei 2011 - 2:16

Antibes schreef:
TGR schreef:Binnenkort, als ik mijn shit een beetje op orde ben, ga ik ook eens aanschuiven. Ik zit nu op 82 kilo bij 1.86, maar ik wil graag 10-15 kilo lichter worden. Ik heb alleen nog niet echt een idee hoe ik dit goedkoop en effectief aan ga pakken. (Geen sportschoolganger, hardlopen is niks voor mij, het liefst zou ik gaan fietsen, maar ik heb geen goede fiets)

Maar dit is toch een hartstikke mooi gewicht, BMI van 23/24 ofzo? Ik kan me voorstellen dat je naar de 75 zou willen, maar bewust naar een BMI onder de 20 terwijl je geen tiener meer bent vind ik persoonlijk altijd een beetje teveel van het goede.

Niet dat je niet welkom bent en het is uiteraard jouw lichaam en jouw keuzes, maar dit is puur mijn mening. Ik ben zelf 1.81 ofzo en zelfs ik was bij 65 al zo mager als een sprinkhaan.

Bij mij duurt het lang voor het feit dat ik ben afgevallen echt zichtbaar wordt, daarom moet er toch wel 10 kilo af denk ik. Dan zit ik op 72. Zo'n 2 jaar geleden zat ik op 78 en dat vond ik toen prima. Het lichtste dat ik heb gewogen is 75 kilo met deze lengte. Ik ga hier niet fanatiek meedoen/posten, ik heb ook niks te klagen, mijn reactie is alleen om bij te houden wat er wordt gepost.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Inge ma 16 mei 2011 - 2:24

Waaahhhh ik heb gister echt een top dag gehad Very Happy Ajax kampioen... Sfeer in het stadion en de stad was super. Heb van 10.45uur tot 22.00uur alleen maar gelopen, gestaan, gesprongen etc... dus vee; bewogen haha Very Happy maar ook heel veel alcohol op Very Happy
maar weegschaal gaf vanmorgen toch nog 101,8 aan... nou zou het kunnen dat dat morgen wel iets meer is... maar vandaag weer een goede dag qua eten en veel (water / groene thee) drinken smile

Applestar, ik hoor van veel mensen die zulke dingen doen dat het goed werkt... maar de 1e dagen schijn je volledig nodig te hebben om te wennen en om te schakelen en je schijnt je vooral de 1e week echt niet oke te voelen en daarna is het gewend... maar zo weinig calorieën is echt niet gezond, dat is puur crashen.
Je moet echt wel zorgen dat je minimaal 1400 calorieën binnen krijgt

TGR, je mag best gezellig meekletsen hier hoor Wink succes en hopelijk is je leventje snel weer iets meer op de rit.

Ow qua beloningen, voor mijzelf hou ik geld apart om iets leuks mee te gaan doen... Van mijn vriend krijg ik bij elke 5 kilo eraf een kleinigheidje.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes ma 16 mei 2011 - 2:41

Ik heb helemaal geen geld om mezelf financieel te belonen, reteduur al die groenten en fruit! Rolling Eyes
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss ma 16 mei 2011 - 4:56

Ik ging dit weekend flink de mist in en ben nu ongesteld geworden, wat bij mij ook altijd averechts werkt... Maar eens kijken of ik de schade nog een beetje kan beperken Wink

Inge, gefeliciteerd met de overwinning! smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes ma 16 mei 2011 - 5:09

Lijstje so far:

O: yoghurt + poeder + appel
T: twee volkorencrackers kaas
L: lunchsalade (italiaans van de AH met kaas/paprika) nog wat olijven er doorheen
T: banaan met kaneel
A: kipfilet (gegrild) met zak champignon-wokgroenten van de AH met scheutje ketjap

Heb straks een bijeenkomst van ons wijngenootschap, maar ik ga proberen niet teveel wijntjes te drinken en de hapjes dito.. =)

Drinken zit ik alweer op 1,5 l water en 1 glas 7 up light.

Wel grappig, doordat ik gewoon lekker eet en niet heel vetvrij ofzo, voelt het echt totáál niet als lijnen (wat het ook niet echt is natuurlijk). Ik ga gewoon verder met regelmaat op deze manier en ik zie het wel als ik op een gegeven moment qua gewicht blijf hangen en magerder moet gaan eten, maar dat zie ik dan wel! Voor nu gaat dit goed.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  bluppie ma 16 mei 2011 - 5:19

Ik ben ook weer even terug van geweest.. Embarassed ben druk bezig geweest afgelopen dagen en niet veel tijd om te posten. heb wel veel meegelezen, maar niet zelf gereageerd. Embarassed

hier gaat het met mijn gewicht gestaag...blijf hangen op hetzelfde gewicht en dat stimuleert niet echt hier. Heb echt het idee dat ik gewoon weer beter kan stoppen ofzo...
Zit nu dus ook alweer tijdje is dat dipje.
Ik sport veel en toch gebeurt er niets... Mad

hebben jullie dit ook (gehad) bij het afvalllen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Antibes ma 16 mei 2011 - 5:25

Zo ver ben ik nog niet haha! Maar als ik dat punt haal, dan heb ik gelukkig nog ruimte om wat vetten te laten staan en wat meer te bewegen (dat is nagenoeg zero nu).. smile

Ik weet niet hoe lang je al blijft hangen trouwens? Eventjes zou ik gewoon afwachten en doorgaan, als je echt langdurig blijft hangen op hetzelfde gewicht toch nog eens kijken wat je eet..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  applestar ma 16 mei 2011 - 6:26

@Antibes: Ik wil maar 1x het ‘ pakket ‘ van 5 dagen volgen en daar 1 of 2 maaltijden vervangen voor een weight care maaltijd. Het is dus niet zo dat ik dat weken lang wil gaan doen maar vooral wil proberen omdat ik met mijn darmen niet elk dieet kan volgen en juist bij dit krijg je de benodigde vezels, mineralen en vitamine binnen.

Ik wil uiteindelijk het volgende doen:
1x 5 dagen het pakket en na die 5 dagen 1 of 2 maaltijden vervangen voor een weight care maaltijd. Dat ligt er een beetje aan hoe mijn darmen dit gaan oppakken en mocht het helemaal niet gaan met mijn darmen dan stop ik er ook gewoon weer mee.

@all
Vandaag een goede dag hier smile

Mijn eetlijstje:
Ont: bakje yoghurt
td: 0,5 liter thee
Lun: 1 boterham met kipfilet, 3 crackers met vruchtenhagelslag en een glas melk
Td: energieblikje en een liter water
Av: vis met gebakken aardappeltjes en een glas water

Ik dacht vanmorgen toen ik mijn spijkerbroek aandeed, zooo die is wijd geworden. Ik helemaal blij en trots op mijzelf. Bleek ik de spijkerbroek van mijn zus gepakt te hebben. Hahaha. Hij leek er heel erg op. Beetje stom, heb dus heel de dag een tegrote spijkerbroek aangehad die ik heel de dag kon hijsen.

Ben nog steeds een beetje in dubio over wat ik zal gaan doen over dat weight care .............

Morgen een drukke dag voor de boeg. Ik moest eerst werken van 8.00 tot 17.30 en dan blijf ik eten op mijn werk ( broodjes ) en dan heb ik van 18.30 tot 21.30 een vergadering. Ik weet nu al dat er daar geen zin in heb.

Liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Verde ma 16 mei 2011 - 7:10

Hoi meiden,

Ik lees nu al een week ofzo mee en heb nu besloten dat ik toch een poging ga wagen om mee te schrijven! (als dat mag Wink )
Ik ben dus Sabgirl, 22 jaar en woon nu in Overijssel. Ben drie weken geleden begonnen met afvallen d.m.v. gezonde keuzes te maken en dat gaat tot nu toe best goed! Begon op 96,9 kg en vandaag woog ik 93,9 kg, dus al gemiddeld 1 kilo per week kwijt! Yay! Meet ook m'n buik- en heupomvang en dat veranderd ook al ten goede.
Uiteindelijk wil ik graag tussen de 70 en 75 kg uitkomen, dat past denk ik het beste bij me, ben ook redelijk lang namelijk: 1m79.
Wat eet ik nu ongeveer op een dag:

O: Magere yoghurt met 3 eetlepels krokante muesli kokos/hazelnoten van de biowinkel met vers fruit erin. 1 glas versgeperste jus en 1 kop kruidenthee ochtendmelange
T: Kop koffie verkeerd met plak volkoren ontbijtkoek
L: 3 volkoren boterhammen met wisselend beleg: bijv. rookvlees, smeerkaas+komkommer, appelstroop, avocado+sla+tomaat, vegetarische paté. 1 kop karnemelk
T: Stuk fruit (wisselend) en later in de middag een paar paranoten of een speltcracker met zaden van de biowinkel en kruidenthee
A: Heel verschillend, maar altijd rauwe én warme groenten, vlees/vis/vega afgewisseld en volkoren pasta/zilvervliesrijst of aardappels
T: Meestal niets, soms een handje rozijnen of weer een paar paranoten. Meerdere koppen kruidenthee
En natuurlijk drink ik de hele dag door water.

Oh, ik wil eigenlijk niet meteen commentaar geven op jullie. Maar Applestar, ik mis in jouw lijstje groente en fruit? Is dat bewust? Misschien ivm je darmproblemen? Gewoon nieuwsgierig hoor smile
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Antibes ma 16 mei 2011 - 11:22

Ok, we kunnen dus constateren dat dat maat houden vanavond niet helemaal goed is gegaan haha! Denk zeker 4 wijntjes op, misschien wel vijf en ook wel stuk of vijf stukjes brood (drie met brie, twee met tapenade) en paar handjes chips.

Was wel een hele gezellige avond overigens en dat is ook wat waard.. Niet teveel van deze dagen alleen, anders heeft mijn hele regelmaat-opzet natuurlijk geen effect meer.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 4:08

Hoi Ladies! Ik ben gisteren naar de Weight Watchers geweest. Helemaal berekend hoeveel ik per dag mag eten en mijn god wat is dat veel! Vandaag dus mijn eerste dag gehad. Ik maak nu savonds een lijstje voor wat ik de volgende dag mag eten.
Vandaag heb ik gegeten:
- 2 crackers met slankie smeerkaas
- Tussendoortje 100 gram worteltjes
- 3 sneeen bruin brood met stroop
- 1 banaan

En nu gaan we zometeen broccoli eten met gepofte aardappel en varkenshaasje van de grill.

Maar ik zit nog lang niet aan mijn punten. Vanavond dan maar een klein koekje erbij, maar dan vind ik t wel prima hoor. Misschien een lekker glaasje frisdrank, of zou dat niet mogen?

Hoe gaat het bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  applestar wo 18 mei 2011 - 0:29

meiden wat is het stil hier. ik zit even in mijn pauze op internet dus even een kort berichtje. hier gaat alles goed. netjes aan het eten. af en toe wel trek maar als ik dan water of thee neem zakt het weer af dus het is waarschijnlijk lekkere trek. ik zal avond wel uitbereider reageren op jullie =) gaat het bij jullie ook goed?
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 0:44

Hey meiden,

Even een kort berichtje van mij want ben ziek en niks fit Sad

Maareh vanmorgen gaf de weegschaal 101,5 aan dus eindelijk -20 Very Happy
die 2 cijfers voor de komma komen heel dichtbij Very Happy
En dat terwijl ik zaterdag ben wezen wokken (wel zat ik snel vol) en zondag veel alcohol op heb, een hawaibroodje, chocoladedonut, kipburger en 's avonds patat (maar die vielen niet zo lekker en heb maar paar patatjes gegeten)

Lize, goed dat je naar de ww gegaan bent, ja je mag ook best veel he? toen ik begon met gezond eten vond ik ook dat ik veel mocht / moest eten. Maarja dat is beter voor je dan te weinig te eten Very Happy

Antibes, als je maar genoten hebt :p

Applestar, ik noem dat altijd hoofdhonger :p

Sabgirl, welkom hier... gezellig dat je mee doet.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Puk wo 18 mei 2011 - 3:42

Hey!!
Heb een druk weekje deze week, maar wel leuk druk! Vanavond heb ik de check bij de sportschool, ik krijg er nu al buikpijn van. Ik ben zoooooo onwijs nieuwsgierig!!
Verder gaat alles prima, ik ben nog optimaal gemotiveerd. Heb afgelopen maandag zelf 30 minuten op de crosstrainer gestaan bij de sportschool, en ook nog 15 minuten fietsen en 15 minuten lopen, heerlijk!
Inge, wat goed, dat je nu 20 kg kwijt bent, dat moet een heerlijk gevoel zijn! Enne, beterschap!!

Applestar, ik meld me weer, misschien is het nu iets minder stil, hihi! Lekkere trek is irritant, ik neem dan vaak zoet fruit, dat vind ik heerlijk!

Lize, ik zou geen frisdrank nemen, dat zijn echt caloriebommen.

Antibes, eigenlijk zou je na zo'n slechte dag een balansdag moeten houden, dat doe ik nog wel eens, niet dat het perse helpt, maar het voelt wel goed. Veel water drinken, fruit eten etc.

Sabgirl, welkom! Wat goed dat je al zo goed afvalt, lekker man!

Nou, duimen jullie voor me rond 6 uur? Whaaa dan ga ik na 8 weken weer wegen, heb ik nog nooit volgehouden, whoeii!!
Nou daaag xxx
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 3:49

Ik duim heel hard en ben erg benieuwd... maar moet goed komen lijkt mij

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 3:52

Oeeh, spannend zeg! Ik ben ook heel benieuwd!!!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  applestar wo 18 mei 2011 - 4:53

@sabgirl: Natuurlijk mag je meeschrijven! Gezellig hoor. Wordt hier steeds drukker =) Wat knap dat je al 3 kg kwijt bent. Je eetlijstje ziet er ook super uit.
Oh en je geeft helemaal geen commentaar hoor. Ik had maandag overdag inderdaad geen fruit gegeten maar dat had ik ’s avonds gedaan maar niet meer gepost hier. En bij het avondeten aten we doperwten en penen en doperwten lust ik niet, en op penen reageren mijn darmen weer heftig dus vandaar dat ik die laat staan. Al moet ik zegen dat mijn darmen heel erg heftig reageren op groeten, terwijl je zou zeggen dat dat juist goed voor je darmen is. Haha Mijn darmen zijn gewoon erg vaag, geen pijl op de trekken.

@Antibes: Balen dat die avond niet goed is gegaan. Gelukkig is het wel gezellig geweest. Weet je al wat meer van je tentamen?

@lize: Als je met de ww punten gaat rekenen mag je ind veel .Ik heb het ook heel even gedaan maar ik hield het niet echt vol met punten tellen en ik ging juist heel raar eten omdat ik veel punten overhield aan het einde van een dag.

@inge: Beterschap meid! Hopelijk knap je snel op. JAAAAAAA- 20kg. Ik ( en ik denk wij allemaal ) ben trots op je!

@puk: ik ga echt voor je duimen. Ben super benieuwd! Je laat het toch wel weten he? Heb jezelf al enig idee hoeveel er ongeveer af is?

@all:
Hier vandaag een lekker dagje = ) weet netjes gegeten. Ik ga morgen ochtend even stiekem op de weegschaal staan want ben wel benieuwd na 3 super goede dagen.

Ik ben er nog steeds niet uit of ik dat van weight care wil gaan doen, nog even over nadenken.

Gisteravond nog een vergadering gehad op mijn werk over het persooneelsplaatje en de bezetting. Er gaan behoorlijk wat dingen veranderen en er blijf wat onderzekerheid bij mij over een aantal dagen. Zit dus niets anders op om toch nog maar even af te wachten….

Mijn eetlijstje van gister was:
Ont: bakje yoghurt:
Td: bijna een liter thee
Lun: 3 crackers met smeerkaas en thee
td: 1 liter water en een appel
Av: 2 bruine pistoletjes met filetamerican en een cup a soep chineese tomaat
td: Bakje yoghurt met een banaan

Mijn eetlijstje van vandaag:
Ont: Bakje yoghurt
Td: 3 bisquetjes en een liter thee
Lun: 4 crackers met smeerkaas/vruchtenhagel en 1 met vlokken ( A ) en glas melk
Td: 1 liter thee, een energie blikje en een appel

Voor vanavond staat er bami met wokgroente op het menu.

Ik ga vanavond lekker even niks doen. Even mijn nagels lakken ( die overigens allemaal zijn afgebroken door het vele lakken en erweer afhalen ) en lekker criminal minds kijken ( L)

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  bluppie wo 18 mei 2011 - 5:29

@ inge: WOW!! :shock: wat goed van je! Nog even en je zit er echt onder!! Beterschap ook vooral!

@ puk: Ik ben echt benieuwd wat de uitslag zal zijn....

@ all: hier gaat het gestaag.. val niet af en kom zelfs een beetje aan.... Neutral me don't like it...
hoop dat ik me straks na het sporten beter voel.

eetlijstje van vandaag:
O: glas optimel + schaaltje yoghurt
T: niets
L: 2 broodjes met achterham + opkikker
T: 2 crackers
D: bord soep en klein stukje vlees
verder heel veel water tussendoor
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  applestar wo 18 mei 2011 - 7:23

bluppie bij jou komt het ook goed hoor. je hebt een netjes eetlijstje en wij weten dat je het kan!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Penny Blossom wo 18 mei 2011 - 7:32

Ik kom met het schaamrood op de kaken mij maar weer eens melden in dit topic Embarassed
Sorry dat ik mij zolang niet meer heb gemeld! Embarassed

Maar omdat het niet zo goed ging, durfde ik hier ook niet meer te schrijven. Ik hoop vanaf morgen weer goed mijn best te doen. Ik ben namelijk eerlijk gezegd een beetje mijn motivatie kwijt. Ik wil wel, maar alles lijkt te mislukken, en dan geef ik de hoop alweer op.
Morgen heb ik weer een afspraak bij de diëtiste, dus ik hoop n.a.v. weer met goede moed verder te gaan.

Ik ga even alles terug lezen!

Liefs
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Bliss wo 18 mei 2011 - 7:34

Bij mij ging het vorige week ook welgeteld één week goed. Nu ongesteld en weer de mist in! Ik meld me wel weer als ik de knop weer heb omgezet...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puk wo 18 mei 2011 - 7:36

Whoeiiiiiii ik ben superblij, en mijn coach ook, haha!

6,5 kilo eraf
BMI verminderd
Vetpercentage verminderd
Conditie sterk verbeterd.

Mijn coach zei dat dit echt heel erg goed is, omdat ik van niks doen, naar fanatiek sporten ben gegaan en dat hij in het begin een beetje bang was voor een tegenvallend gewicht i.v.m. spieropbouw enzo. Maar daar is dus geen sprake van, oleeeeeeeee!

Applestar, leuk dat je criminal minds kijkt, ik kijk het ook!! Veel plezier:)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 7:59

Waaaaaaaauw, ik ben jaloers!!! cheers cheers Supergoed Puk!!!!!!

Nu trouwens weer 8 weken wachten tot volgende weging ofzo?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  applestar wo 18 mei 2011 - 8:05

wauw! super goed puk!!!!!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: