Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 35 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar za 14 mei 2011 - 1:06

girli schreef:
applestar schreef:vanmorgen toen ik op een weegschaal stond werd ik helemaal blij. Ik weeg nu 94.8kg. Er is weer 0,4kg af en ik weeg nu onder de 95 !!!!!!!!!!!!!! Maakte zowat een vreugde dansje toen ik van de weegschaal afstapte.
Jeeejj!!! Was dat een doel voor jezelf?

Nou mijn eerste doel, het volgende doel is onder de 90kg en daarna onder de 85kg ect.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 35 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk za 14 mei 2011 - 4:39

He hoi!

Annie, wat heftig joh, jammer dat je zelfbeeld zo slecht is, hopelijk gaat het je lukken om positiever over jezelf te denken. Wel fijn dat de dokter je serieus neemt!!

Hier gaat alles prima, vandaag ben ik met mijn vriend wezen shoppen, voor de bruiloft van zaterdag. Hij heeft een mooie lichtgrijze broek met een donkergrijze blousje uitgezocht, met nette zwarte schoenen en een zwarte riem, echt erg mooi!
Ik heb nog 2 bolerootjes gekocht bij de DIDI, echt heel cute, met een gehaakte stof.

Ook hebben we nog een nieuw konijntje uitgezocht, een van onze konijnen is nu ruim een maand geleden ingeslapen omdat hij ziek was en we wilden een nieuw vriendje voor ons andere konijn, die is nu zo alleen! Dus over 3 weken kunnen we Bob(zo gaan we hem noemen) ophalen, hij is nu pas 3 weken, dus hij moet nog ff bij zijn moeder blijven.

Verder qua eten wel een goede dag, we hebben tussen de middag gelunched bij La Place, heb daar een broodje warme beenham gehad met een smoothie. Erg lekker! Maar dat broodje zal wel niet heel goed zijn geweest, maar moet soms kunnen he. Heb vanmiddag geen tussendoortje genomen en vanavond eten we andijviestampot, heeeeeerlijk!

Fijn weekend allemaal!! XxxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  girli za 14 mei 2011 - 6:29

applestar schreef:
girli schreef:
applestar schreef:vanmorgen toen ik op een weegschaal stond werd ik helemaal blij. Ik weeg nu 94.8kg. Er is weer 0,4kg af en ik weeg nu onder de 95 !!!!!!!!!!!!!! Maakte zowat een vreugde dansje toen ik van de weegschaal afstapte.

Nou mijn eerste doel, het volgende doel is onder de 90kg en daarna onder de 85kg ect.
Jeeej!! Eerste doel behaald Very Happy Hoe ga je jezelf belonen? Ik heb mezelf beloofd dat als ik de 105 haal ik een boek, cd of dvd uit mag zoeken.

Hebben jullie eigenlijk beloningen voor jezelf??
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  applestar za 14 mei 2011 - 6:31

girli schreef:
applestar schreef:
girli schreef:

Jeeej!! Eerste doel behaald Very Happy Hoe ga je jezelf belonen? Ik heb mezelf beloofd dat als ik de 105 haal ik een boek, cd of dvd uit mag zoeken.

Hebben jullie eigenlijk beloningen voor jezelf??

Voor dit doel wat ik net behaald heb, had ik niet echt een beloning. Misschien dat ik een keertje wat lekkers neem ofzo.
Voor het aankomende doel heb ik wel een beloning. Een ipod touch. Deze wil ik al zo lang en zo graag dus als ik onder de 90 zit mag ik hem van mijzelf kopen.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:48

Heej meiden. Hier is helaas 0,5 kilo bij. Maar dat had ik al verwacht. Hoop dat er volgende week weer wat af gaat.

Mijn beloning zijn broeken die ik dan aan kan smile die al in mijn kast liggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:52

Ik zou een beloning niet zoeken in een vorm van eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:53

Smikkell schreef:Ik zou een beloning niet zoeken in een vorm van eten.

Nee precies, ik doe dat ook niet :P

Gast
Gast

Bericht  Puk za 14 mei 2011 - 23:06

Ik zou ook geen beloning zoeken in eten. Wat ik een tijd terug wel heb gedaan, voor elke kilo die ik afviel, 10 euro in een envelop doen, en dan na 10 kilo ofzo, iets kopen voor jezelf wat je heel graag wil hebben.

Nu heb ik geen beloning voor mezelf in gedachten, mijn moeder wel voor mij, als ik weer zo "slank" wordt als voor mijn knieblessure, krijg ik iets heel speciaals. Maar ik kan me niet bedenken wat......haha! Ben nu al benieuwd.

Oja, verder heb ik woensdagavond om 18.00 de controle bij de sportschool, ik krijg er nu al buikpijn van, haha! Ben heeeeeeel erg benieuwd!!

Fijne zondag allen:)
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:10

Puk dat van geld is ook een goed idee, alleen kan ik het nu echt niet missen Wink Maar lief zeg van je moeder smile

Succes bij de sportschool! Hoe gaat het naar jouw idee?

Gast
Gast

Bericht  Puk za 14 mei 2011 - 23:20

Theedoosje schreef:Puk dat van geld is ook een goed idee, alleen kan ik het nu echt niet missen Wink Maar lief zeg van je moeder smile

Succes bij de sportschool! Hoe gaat het naar jouw idee?

Ik kan dat geld nu ook niet missen hoor, dus nu doe ik dat ook niet, maar het is wel een leuke beloning:-)
Ik denk dat de controle wel goed gaat zijn, ik heb erg goed mijn best gedaan qua eten en 3 keer per week gesport(op 1 week na, toen ik erg druk was, toen maar 2 keer) dus het moet wel goed zijn, zo niet, dan weet ik niet wat ik nog moet doen zeg maar.
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  applestar za 14 mei 2011 - 23:26

@theedoosje: Balen dat er wat bij zit. Komt helemaal goed hoor want volgende keer is het er gewoon weer af!

@all: Dat van iets lekkers nemen voor als beloning was maar een voorbeeld/optie. Heb het niet gedaan hoor Very Happy
Gisteravond op de verjaardag hebben ik mij goed kunnen inhouden. Ik heb 3 cola light op en 1 mini frikandelletje.
Vandaag nog de high tea ' overleven'

Mijn eetlijstje van gister was:
Ont: 2 boterhammen met gekleurde hagelslag en 2 glazen water
Td: 0,5l water
Lun: 2 pistoletjes met rosief en een glas vivit
Td: smootie van aarbeien, banaan en yoghurt. Een bakje aardbeien en laat in de middag nog een eierkoek ( want ik at pas om 19.30) en 1 liter water
Av: spagettie met roerbakgroente, gehakt en een beetje tomatensaus
Td: 3 cola light en 1 mini frikandelletje

Mijn lijstje voor vandaag tot nu toe:
Ont: 1 boterham met gekleurde hagelslag en 2 glaze water
td: 2 glazen water.

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 0:19

Puk> dan zit het wel goed en hoef je niet nerveus te zijn Wink Al snap ik het wel hoor haha en zou ik ook willen weten hoe ik er voor zou staan in jouw geval smile

Applestar> Dank je voor je support smile Ik heb mij net al in het zweet gewerkt> was aangezet, badkamer goed gepoetst, gestofzuigd en gedweild. Zo meteen is de woonkamer aan de beurt Wink
Maarre wat heb jij je goed gehouden op die verjaardag! Respect!
Geniet wel van je high tea he. Kies desnoods de gezondste dingen, maar neem ook wat lekkers hoor ! Je high tead :P niiet elke dag tenslotte;)

Gast
Gast

Bericht  Sunny zo 15 mei 2011 - 0:25

Hoi meiden!

Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg! Ik lees regelmatig mee in jullie topic om inspiratie/motivatie op te doen smile Ik probeer zelf ook af te vallen, ongeveer 10 kilo als doel. Ben ongeveer 2 weken geleden begonnen met sporten en regelmatiger (en gezonder) eten! Weet niet of het zin heeft om mee te komen schrijven aangezien ik hier niet zo regelmatig ben, maar ik dacht zal jullie eens even laten weten dat ik t knap vind hoe jullie het doen hier! Keep up the good work smile
Sunny
Sunny
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 04-05-11

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 0:26

Dank je Sunny! En je bent altjd welkom hier hoor. Je bent ook niet verplicht er elke dag te zijn hoor Wink Succes met het verliezen van de kilootjes Wink

Gast
Gast

Bericht  Sunny zo 15 mei 2011 - 0:29

Theedoosje schreef:Dank je Sunny! En je bent altjd welkom hier hoor. Je bent ook niet verplicht er elke dag te zijn hoor Wink Succes met het verliezen van de kilootjes Wink

smile Thnx! Ja ik had me eigenlijk sowieso voorgenomen om wat vaker te reageren, dus eens kijken of dat lukt, dan kan ik hier ook proberen wat vaker te posten!
Sunny
Sunny
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 04-05-11

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 0:32

Leuk Sunny Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Phileine zo 15 mei 2011 - 0:45

Ik moet zeggen dat ik niet echt meer werk met beloningen of iets dergelijks. Het fijnste vind ik dat ik niet meer zo snel uitgeput ben bij inspanning én weer leuke kleding aan kan trekken. Wat wel echt een beloning zou zijn, is wanneer ik weer een broek aan kan. Een leuke broek van H&M/Vero Moda oid in een maat 42. Dan zou ik zo waanzinnig blij zijn!

Ik ben tot mijn verbazing 0,1 kg lichter dan vorige week! Maar merk wel dat mijn gewicht vaak schommelt, daarom wil ik niet meer zo vaak op de weegschaal staan. Ik wil nu maximaal 1 keer per week wegen.

Inge, jij gaat echt snel! Als je zo doorgaat, zit je binnen een mum van tijd onder de 100 smile Respect dat iedereen zo goed bezig is en TD, je gewicht kan ook schommelen. Ik ben trouwens tijdens het afvallen ook weer eens een paar kilo aangekomen, maar dat is er uiteindelijk ook weer snel afgegaan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:11

Vilein> ja dat gaat er ook weer af. Heb ook een paar keer wat er bij gehad en de week er na was er weer wat af. Dus komt wel goed Very Happy

Gast
Gast

Bericht  applestar zo 15 mei 2011 - 8:23

meiden, een vriendin van mij stelde vandaag voor om samen een weight care dieet te gaan volgen. ze hebben van weight care nu pakkette voor 5 dagen. nu klinkt dat natuurlijk erg aantrekkelijk maar twijfel toch. van vinden jullie ervan? doen of niet doen?
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  girli zo 15 mei 2011 - 8:52

applestar schreef:meiden, een vriendin van mij stelde vandaag voor om samen een weight care dieet te gaan volgen. ze hebben van weight care nu pakkette voor 5 dagen. nu klinkt dat natuurlijk erg aantrekkelijk maar twijfel toch. van vinden jullie ervan? doen of niet doen?
Wat is het?

Als het werkt met het vervangen van maaltijden voor shakes of poeder of wat dan ook, dan zou ik het zelf niet doen. Eten moet je toch en na vijf dagen moet je toch weer gewoon gaan eten.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 17:37

applestar schreef:meiden, een vriendin van mij stelde vandaag voor om samen een weight care dieet te gaan volgen. ze hebben van weight care nu pakkette voor 5 dagen. nu klinkt dat natuurlijk erg aantrekkelijk maar twijfel toch. van vinden jullie ervan? doen of niet doen?

Ik ken het niet dus geen idee. Maar zoals Girli ook zegt als het met shakes en repen e.d. is dan zou ik het persoonlijk niet doen. Voor mij is dat niks.
Maar ik heb geen idee wat het inhoud dus geen idee.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 15 mei 2011 - 19:26

Als het puur alleen shakes/repen is zou ik het ook niet doen, wat je wél kunt doen is het ter ondersteuning gebruiken. Ik gebruik shakes van herbalife, maar dan niet als shake als 2x per dag een maaltijdvervanger. Maar als toevoeging aan mijn ontbijt (yoghurt), zodat ik door de aanwezige voedingsstoffen het de rest van de dag wat makkelijker heb (dat alvast binnen, minder snack-trek etc).

Hier is het een beetje gekkenhuis geweest afgelopen dagen, ben eigenlijk sinds woensdag geen dag voor elf/twaalf thuis geweest. Eten ging daardoor ook wat minder (minder regelmatig, meer suikers/witte koolhydraten), maar ik heb me gelukkig qua snacken aardig kunnen beheersen.

De stomme kilo die erbij was gekomen donderdag ofzo, die is er weer vanaf en hij heeft zelf nog bijna een kilo extra meegenomen: 94.2.

Op naar de 90! 🐷
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  applestar ma 16 mei 2011 - 1:55

hier is de link waar je kan vinden wat erin zit www.drogisterij.net/Afslanken-Weight-care-5-dagen-minikuur-810kcal/P/184358 het is in iedergeval niet alleen maar shakes en repen. zit meer bij en daarnaast mag je nog rauwkost fruit en gewoon water.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  TGR ma 16 mei 2011 - 2:04

Binnenkort, als ik mijn shit een beetje op orde ben, ga ik ook eens aanschuiven. Ik zit nu op 82 kilo bij 1.86, maar ik wil graag 10-15 kilo lichter worden. Ik heb alleen nog niet echt een idee hoe ik dit goedkoop en effectief aan ga pakken. (Geen sportschoolganger, hardlopen is niks voor mij, het liefst zou ik gaan fietsen, maar ik heb geen goede fiets)

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Antibes ma 16 mei 2011 - 2:05

Nee, ik zou zeggen zeker niet doen. Het zijn 810 kcal per dag en dan mag je er nog wel fruit enzo bij maar de 1500 ga je al met geen mogelijkheid meer halen. Zal erop neerkomen dat je inderdaad afvalt (puur crashen), maar dat je daarna alleen maar eerder aankomt/moeilijker afvalt. Omdat je lichaam in de "hongerstand" gaat en daarna zodra je weer meer dan dat aantal kcal haalt, alles gelijk probeert op te nemen/op te slaan!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: