Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Liv: Welkom terug en veel fietsen en wandelen is goed En meer snoepen mag dan ook wel Mits het niet te gek wordt he En heerlijk met je vriendin uit eten. Wat een lieve moeder die je een jurkje geeft. Nu heb je nog een doel dus
Hier is er weer een kilo bij inmiddels. Maar ben nu sinds gisteren weer goed bezig, dus hoop dat er volgende week weer wat af is.
Hier is er weer een kilo bij inmiddels. Maar ben nu sinds gisteren weer goed bezig, dus hoop dat er volgende week weer wat af is.
Gast- Gast
Stond vanmorgen op de weegschaal en ben gewoon aangekomen en dat terwijl ik heel de week streng ben beweest en echt goed bezig ben geweest. Het is wel 0.4kg wat erbij zit maar vind het echt niet leuk Heb echt het gevoel dat ik het nu gewoon allemaal voor niets doe.
Ik ga denk vandaag helemaal niks meer eten
Ik ga denk vandaag helemaal niks meer eten
Oh balen Applestar. Maar waarschijnlijk is dat volgende week er echt wel weer af. Dus geef de moed niet op
Gast- Gast
Oh, balen zeg, allebei wat aangekomen.. Maar wie weet is er volgende week dan wel dubbel iets af.. Een dag niets eten is natuurlijk niet slim. Ik heb heel vaak van dat soort dagen door mijn gebrek aan regelmaat en geloof mij: het werkt niet!
Gisteren na de pizza uit geweest. Twee wijn en twee gin tonics.. Was dus weer geen topdag.. Sjans van een Sjonnie en een veeeeeel te gelikte man van achterin de veertig, maar toch goed voor mijn ego..
Edit: het waren drie GTs.. :o
Vanaf vandaag weer goed aan de gang, boodschappen gisteren al gedaan. Zo eens opstaan en ontbijten..
Gisteren na de pizza uit geweest. Twee wijn en twee gin tonics.. Was dus weer geen topdag.. Sjans van een Sjonnie en een veeeeeel te gelikte man van achterin de veertig, maar toch goed voor mijn ego..
Edit: het waren drie GTs.. :o
Vanaf vandaag weer goed aan de gang, boodschappen gisteren al gedaan. Zo eens opstaan en ontbijten..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Theedoosje schreef:Oh balen Applestar. Maar waarschijnlijk is dat volgende week er echt wel weer af. Dus geef de moed niet op
dat zal ongetwijfeld wel maar het is gewoon niet leuk om te zien als je zo je best doet
applestar schreef:Theedoosje schreef:Oh balen Applestar. Maar waarschijnlijk is dat volgende week er echt wel weer af. Dus geef de moed niet op
dat zal ongetwijfeld wel maar het is gewoon niet leuk om te zien als je zo je best doet
Maar 0,4 is écht heel weinig, dat is er morgen misschien zelfs wel af. Dat is echt gewoon kleine variaties, zeker als je wat meer weegt..
Antibes- Ratel
applestar schreef:Theedoosje schreef:Oh balen Applestar. Maar waarschijnlijk is dat volgende week er echt wel weer af. Dus geef de moed niet op
Nee ik weet het. Is ook niet leuk.
Antibes: haha ja voor je ego is dat altijd lekker die mannen En gisteren een ongezond dagje, vandaag weer een betere Komt goed zo te lezen.
Gast- Gast
Waren wel hoop ongezonde dagjes he deze week, dat mag ook wel gezegd worden. Anders lijkt het alsof ik mijn best niet eens hoef te doen van jullie..
Antibes- Ratel
haha Antibes
Ik ben overigens vandaag aan de groene thee. Heb net een kan gemaakt Heerlijk!
Ik ben overigens vandaag aan de groene thee. Heb net een kan gemaakt Heerlijk!
Gast- Gast
Zo, ik zit aan de yoghurt + kleine banaan + handje bosbessen en een flesje water.. =)
Hierna eens douchen en ook een nuttige dag hebben, heb weer veel te erg de neiging de hele dag in mijn pyjama te hangen als ik vrij ben!
Hierna eens douchen en ook een nuttige dag hebben, heb weer veel te erg de neiging de hele dag in mijn pyjama te hangen als ik vrij ben!
Antibes- Ratel
Hahah ja ik ben ook nog in pyjama maar heb wel al wat huishoudelijke dingen gedaan. Moet straks nog even de woonkamer stofzuigen en opruimen en zo de was ophangen, dweilen en boodschappen doen.
Gast- Gast
Hai meiden!
Ik wil me hier ook aan komen melden, want ook ik moet méér dan 15 kilo afvallen.
Ik begin vanaf morgen met shakes en repen van Weight Care en wil dit de eerste 3 à 4 weken heel intensief volhouden en dan doorgaan met twee shakes/repen per dag en dan een 'gewone' avondmaaltijd.
Ik hoop hier steun en een soort stok achter de deur te kunnen vinden. Op het moment weet ik niet hoeveel ik weeg, maar ik vermoed rond de 125 kilo bij een lengte van 1.81 m.
Liefs Schaapke
Ik wil me hier ook aan komen melden, want ook ik moet méér dan 15 kilo afvallen.
Ik begin vanaf morgen met shakes en repen van Weight Care en wil dit de eerste 3 à 4 weken heel intensief volhouden en dan doorgaan met twee shakes/repen per dag en dan een 'gewone' avondmaaltijd.
Ik hoop hier steun en een soort stok achter de deur te kunnen vinden. Op het moment weet ik niet hoeveel ik weeg, maar ik vermoed rond de 125 kilo bij een lengte van 1.81 m.
Liefs Schaapke
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Welkom Schaapke! Hier is een enorme steun van mensen. Ik heb er veel aan. Al heb ik nu al 2 weken dat het wat minder gaat met afvallen Maar schrijf gerust mee. Succes met afvallen!
Gast- Gast
Nou ik heb net de eerste maaltijd reep van weight care op. Moest bekennen dat die best lekker was. hahah.
Verder heb netjes 1.l water op.
Heb net lekker een dvdtje gekeken op de bank want hier is het weer nou niet echt zo denderend.
Mijn eetlijstje tot nu toe:
ont: bakje yoghurt met een scheutje siroop
Td; 1l water
Lun: weightcare reep
@schaapke: Welkom en natuurlijk mag je meeschrijven. Wordt dit de eerste keer met weightcare of heb je dit wel eens eerder gedaan. Ik ben vandaag begonnen met 1 maaltijd te vervangen voor een weightcare reep of shake. Eerst maar eens kijken wat voor resultaat dit geeft en hoe mijn darmen hier op reageren
Verder heb netjes 1.l water op.
Heb net lekker een dvdtje gekeken op de bank want hier is het weer nou niet echt zo denderend.
Mijn eetlijstje tot nu toe:
ont: bakje yoghurt met een scheutje siroop
Td; 1l water
Lun: weightcare reep
@schaapke: Welkom en natuurlijk mag je meeschrijven. Wordt dit de eerste keer met weightcare of heb je dit wel eens eerder gedaan. Ik ben vandaag begonnen met 1 maaltijd te vervangen voor een weightcare reep of shake. Eerst maar eens kijken wat voor resultaat dit geeft en hoe mijn darmen hier op reageren
Wie wil mij een lunch-schop geven? Ik heb geen honger, maar eigenlijk moet ik nu wel wat eten. Om elf ontbeten met yoghurt, dus nu eettijd en lunchtijd!
Antibes- Ratel
Hop even wat eten ! Dat is belangrijk *schop*
Gast- Gast
Twee zuurdesemboterhammen geroosterd met een dun laagje boursin en kwamkwammer!
*knaagknaag
*knaagknaag
Antibes- Ratel
Ja, dit is de eerste keer dat ik ga (proberen) af te vallen met Weight Care. Heb er van verschillende kanten goede verhalen over gehoord. Daarnaast beweeg ik iedere week wel 2 à 3 keer (fietsen, wandelen).
Ik heb op dit moment nog niet echt een streefgewicht, juist ook omdat ik niet weet hoeveel ik weeg, maar ik wil sowieso onder de 100 uitkomen. Eerst ga ik maar eens streng voor mezelf zijn met Weight Care, zodat ik het aan mijn kleding merk dat ik afval en dan gaan we wegen...misschien een beetje een ontkenning?!
Wat is jullie streefgewicht en waar komen jullie vandaan? Of staat dat al ergens in dit topic?
Ik heb op dit moment nog niet echt een streefgewicht, juist ook omdat ik niet weet hoeveel ik weeg, maar ik wil sowieso onder de 100 uitkomen. Eerst ga ik maar eens streng voor mezelf zijn met Weight Care, zodat ik het aan mijn kleding merk dat ik afval en dan gaan we wegen...misschien een beetje een ontkenning?!
Wat is jullie streefgewicht en waar komen jullie vandaan? Of staat dat al ergens in dit topic?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Ik heb kleinere doelen telkens. Ik was van de 116 naar 110 en nu onder de 100. EN uiteindelijke doel weet ik nog niet precies. Ik ga gewoon door tot ik denk ja dit is goed
Gast- Gast
He dames!!
Ik ben enorm aan het uitbrakken van gister, we hadden de hele dag bruitloft van vrienden en het was echt zoooo fantastisch! Echt, het heeft alle verwachtingen overtroffen!!
Heb me natuurlijk niet echt goed gedragen qua eten en drinken(vooral dat drankgebruik merk ik nu, beetje koppijn, haha!) Maar het valt me nog heel hard mee hoor, en op zo'n dag moet je ook gewoon niet bezig zijn met eten en drinken, dat is geen doen.
Gisteravond ook de hele avond staan dansen, er was echt een supergoede band en we hebben met de hele vriendengroep(jaja, ook de mannen) bijna de hele avond staan dansen, echt super! Om half 3 lagen we in bed, moe en heeeeeel erg voldaan:-) En de bruid was echt supermooi, echt een plaatje!!
Ik ga de foto's van gisteravond bekijken die door de band zijn gemaakt, ben benieuwd!! Mischien plaats ik er nog wel een als er een leuke bijzit;)
Fijne zondag...........XxxX
Ik ben enorm aan het uitbrakken van gister, we hadden de hele dag bruitloft van vrienden en het was echt zoooo fantastisch! Echt, het heeft alle verwachtingen overtroffen!!
Heb me natuurlijk niet echt goed gedragen qua eten en drinken(vooral dat drankgebruik merk ik nu, beetje koppijn, haha!) Maar het valt me nog heel hard mee hoor, en op zo'n dag moet je ook gewoon niet bezig zijn met eten en drinken, dat is geen doen.
Gisteravond ook de hele avond staan dansen, er was echt een supergoede band en we hebben met de hele vriendengroep(jaja, ook de mannen) bijna de hele avond staan dansen, echt super! Om half 3 lagen we in bed, moe en heeeeeel erg voldaan:-) En de bruid was echt supermooi, echt een plaatje!!
Ik ga de foto's van gisteravond bekijken die door de band zijn gemaakt, ben benieuwd!! Mischien plaats ik er nog wel een als er een leuke bijzit;)
Fijne zondag...........XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Klinkt goed Puk En je hebt ook veel gedanst lees ik dus beweging heb je ook gehad Alleen jammer van de koppijn Ik ben wel benieuwd naar foto
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Klinkt goed Puk En je hebt ook veel gedanst lees ik dus beweging heb je ook gehad Alleen jammer van de koppijn Ik ben wel benieuwd naar foto
Ik zal er ff speciaal voor jou 1 uploaden, haha!
Hier waren we het bruidspaar aan het inpakken:-) Ik ben diegene met dat roze bloemetje in het haar, roze bolerootje en groen jurkje...
De bruid had trouwens 's avonds een anderen jurk aan dan overdag, overdag had ze echt een witte bruidsjurk aan met sleep, sluier etc. 's Avonds had ze zich omgekleed nadat alle avondgasten er waren.....toen droeg ze een paarse, zonder sleep etc. Erg leuk idee vond ik het! Zo kon ze lekker vrijuit dansen, zonder bang te zijn dat er iemand op haar sleep ging staan!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Oow wat leuk zeg Puk! Ook leuke jurk van haar en leuk idee Fjn dat ze dan lekker kon dansen
En jij zag er ook leuk uit zover ik het zie.
En jij zag er ook leuk uit zover ik het zie.
Gast- Gast
Mijn lijstje vandaag:
O: yoghurt + kleine banaan + paar bosbessen
L: twee zuurdesemboterhammen met dun laagje boursin en komkommer
T: vier biscuitjes
A: griekse rondo van de AH + wokgroenten champignons/ui
Vanavond nog een banaan als tussendoortje en hardlopen.
Drinken staat nu op 1,5 liter water en heb net lekker een glas light 7up voor bij de tv gepakt..
O: yoghurt + kleine banaan + paar bosbessen
L: twee zuurdesemboterhammen met dun laagje boursin en komkommer
T: vier biscuitjes
A: griekse rondo van de AH + wokgroenten champignons/ui
Vanavond nog een banaan als tussendoortje en hardlopen.
Drinken staat nu op 1,5 liter water en heb net lekker een glas light 7up voor bij de tv gepakt..
Antibes- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: