Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 37 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 8:11

wow puk, super goed!!! you go girl!

Bliss, je mag ook gewoon gewoon meekletsen hoor, dan komt die motivatie vast wel weer Wink Maar die knop die om moet is wel het belangrijkste ja Wink

BR, wat ik in het andere topic ook al tegen je zei, zie iets niet als een mislukking. Die motivatie komt vast wel weer
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 37 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli wo 18 mei 2011 - 8:31

Wie heeft er tips?

Ik zit niet lekker in mijn vel en daardoor is de coaching die ik op school had vanmiddag voor mij een totale frustratie geworden. Het doet er niet toe waarom. Ik kwam thuis, frustraties bij vriendje geuit en het enige wat ik daarna nog kon denken was CHOCOLA!!!! Ik heb niets gegeten wat ik niet 'mag' eten, maar ik wil van dat gevoel af. Er gaan vast nog veel meer momenten in mijn leven komen waarbij ik het ergens niet mee eens ben of wat dan ook, maar het schiet niet op als ik dan continue aan lekkere dingen denk.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 9:06

Lastig...
Misschien een gezondere ongezonde keuze maken (bv optimel chocomel of een light chocolade toetje).
Ik zorg dat ik altijd zakjes snack a jack in de kast heb liggen, mijn verslaving was chips... mocht ik nu echt een bizar grote chips drang hebben dan pak ik een zakje snack a jack.
Verder uhm gedachte verzetten, een lekkere thee drinken?, lekker fruit eten, je tanden poetsen, even iets leuks voor jezelf doen of googlen op plaatjes die je aan het denken doen zetten

En aan de andere kant, zo afentoe wel toegeven aan iets slechts is ook niet erg... maar dit is een tip waar je niet zo veel aan hebt...
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 9:08

Hmm, ik zou zeggen iets ontspannends dat niet met eten te maken heeft. Mijn ervaring is dat als je chocola wilt, je echt geen genoegen neemt met iets niet-slechts.. Ik niet in ieder geval... :P

Ik zou zeggen een lange hete douche/bad en je daarna lekker insmeren ofzo... smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 9:13

Antibes schreef:Hmm, ik zou zeggen iets ontspannends dat niet met eten te maken heeft. Mijn ervaring is dat als je chocola wilt, je echt geen genoegen neemt met iets niet-slechts.. Ik niet in ieder geval... :P

Ik zou zeggen een lange hete douche/bad en je daarna lekker insmeren ofzo... smile

Ik wilde eerst ook zeggen gewoon aan toegeven want afentoe moet dat kunnen...
Maar toen dacht ik, nee dat is niet het advies die ze wilde :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  girli wo 18 mei 2011 - 21:14

Het is niet dat ik vind dat ik niet af en toe iets lekkers mag. Ik ben alleen bang dat ik dan de volgende keer sneller toegeef aan die behoefte en dan gaat het weer bergafwaarts. Dat gevoel heb ik erbij.

Bad vind ik altijd een goede tip. Alleen jammer dat ik dat niet heb haha.

@ Inge ik snap al je tips behalve tanden poetsen...??

@ Antibes ik heb inderdaad nog brood gegeten (moest nog lunchen) maar dat helpt idd niet haha.

Hier kan ik in ieder geval wat mee. Thnx!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 21:24

Erg he, ik mis een bad ook zo.. Later "als ik groot ben", wil ik sowieso een bad in mijn huis!!!

Hier is ritme weer helemaal weg, echt slechtttt!! Daardoor is mijn eet ritme ook weg.. Nu is het niet dat ik veel snack of veel calorien binnenkrijg. Maar mijn aanpak was er juist op gericht om regelmaat te kweken en mijn lichaam op vaste tijden gewoon voldoende voedingsstoffen te geven en niet dat gehaper waardoor ik constant in de honger-stand sta (qua lichaam dan)..

Ok, ik ga NU ontbijten (ben alweer anderhalf uur mijn bed uit :S )..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Inge do 19 mei 2011 - 0:02

Girli, als ik lekkere trek heb dan poets ik soms mijn tanden alvast omdat ik na het tandenpoetsen niks meer neem :p Dus het is geen manier om je gedachte te verzetten, maar misschien wel te zorgen dat je niks eet, omdat je net een frisse mond hebt... ik kan mijzelf zo wel voor de gek houden soms :p

Antibes, ik herken het... door onregelmatig werken heb ik helemaal geen eetritme... heel vervelend! vandaag uitgeslapen en laat ontbeten... als ik om 9uur moet beginnen ontbijt ik vroeg.. als ik thuis eet 's avonds eet ik pas rond 19uur en op mijn werk al om 17.30uur...
Heb mijzelf er maar bij neergelegd dat ik niet in regelmaat kan komen, als ik mijn voedingsstoffen en genoeg calorieen maar binnen krijg
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Puk do 19 mei 2011 - 4:48

Antibes, je hoeft niet jaloers te zijn hoor, haha! Het gaat niet vanzelf helaas;-) Al moet ik zeggen dat ik er tot nu toe geen moeite mee heb nog. Ik moet eigenlijk weer 8 weken wachten ja, maar ik denk dat ik na 4 weken wel even wil wegen, vond nu 8 weken wel erg lang!!

Girlie, tja tips,wat mij erg helpt is: probeer een doel te vinden waarom jij af wil vallen, en blijf dat doel voor jezelf herhalen. Kijk vaak naar foto’s waarop jij jezelf niet mooi vindt. Probeer dat voor ogen te houden en neem dan een cracker, soepstengel ofzo, en wees trots op jezelf!

Antibes en Inge, ik snap wel dat onregelmatigheid lastig kan zijn. Ik heb juist heel veel regelmaat, elke dag dezelfde werktijden, dat is wel handig!

Verder is hier alles prima, ben de hele dag al in mijn nopjes, omdat ik zo blij ben met het resultaat van gisteravond! Ik voel me heerlijk!!
Vanavond met een paar vriendinnen het kado in elkaar knutselen voor de bruiloft die we zaterdag hebben, leukleuk!!
Nou, fijne avond! XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 6:16

Misschien een tip voor de chocoholics... Gewoon één cacaoboontje langzaam opzuigen, dat zorgt ervoor dat je niet meer zo'n zin in chocolade hebt.

Gast
Gast

Bericht  Penny Blossom do 19 mei 2011 - 20:49

Nou, een nieuwe dag een nieuwe start...

Gisteren bij de dietiste geweest. We hebben afgesproken dat ik iedere twee weken kom en dan gaan we alleen wegen en overleggen hoe het gaat. Ik merk dat ik meer heb aan een 'controlefunctie' dan aan een diepgaand gesprek. Dus ik hoop dat deze stok achter de deur gaat helpen. Daarnaast vertelde ze mij dat ik moet focussen op de dingen die goed gaan, dat vergeet ik namelijk nog wel eens. Bijvoorbeeld dat ik nu toch twee keer in de week sport. Dus ik ga even de positieve spirit zoeken en dan komt het helemaal goed Wink Hoop ik! Embarassed

Nou ik heb net ontbeten met cornflakes + halfvolle melk. Dat doet me herinneren dat ik de volgende keer even de hoeveelheden opschrijf voor mezelf.

Fijne dag iedereen!

P.s. Mijn startgewicht is 101kg. Vanmorgen gewogen. Mijn eerste doel is dan ook om onder de 100kg. te komen.

Zo, mijn lijstje tot nu toe:
O: Conrflakes met halfvolle melk
T: /
L: Twee bruine boterhammen met gegrilde ham, Verse sap van twee peren
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Antibes do 19 mei 2011 - 23:53

Purple schreef:Misschien een tip voor de chocoholics... Gewoon één cacaoboontje langzaam opzuigen, dat zorgt ervoor dat je niet meer zo'n zin in chocolade hebt.

Dan moet ik die cacaoboontjes elders bewaren, want anders lukt dat me echt niet hoor.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes do 19 mei 2011 - 23:54

Hier was ritme weer even naar de knoppen, zo erg dat ik gisteren (laat klaar in het AMC en daarna naar de bios) zelfs een big tasty had als avondeten (en hem voor het eerst niet opkreeg, haha)..

Was weer even een eyeopener, ben gisteravond gelijk weer begonnen met start to run en straks weer boodschappen doen. Regelmaat ging juist zo goed vorige week!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 20 mei 2011 - 0:30

BR, fijn... klinkt positief.
Dan gaan we samen naar ons 1e doel onder de 100 smile Gaat ons lukken.

Ik ga vandaag een weekendje weg (gewonnen via twitter) dus zal het weekend niet online zijn. Heb net even boodschappen gedaan om toch zo gezond mogelijk te kunnen eten (volkoren macaroni, zilvervliesrijst, meergranen afbakbroodjes, blik tomatensoep die vast niet heel gezond is :p, magere knakworsten, zakjes snack a jacks, bananen, kiwi's, 20+ kaas etc etc :P)

Gister uit eten geweest met 2 vriendinnen, was erg gezellig en vooral heel lekker... qua eten best netjes, misschien wat te veel stokbroodjes, maar als toetje een heerlijke brownie met witte chocolade ijs, caramelsaus en slagroom :p ow en ik kreeg nog een heerlijke cocktail (licor 43, pina colada en sinasappelsap) gratis, omdat ik getwitterd had dat we daar gingen eten en iedereen kreeg nog een kleine cocktail gratis... dus naja al met al geen gezonde avond, maar wel een lekkere avond Very Happy

Fijn weekend
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Penny Blossom vr 20 mei 2011 - 0:38

@inge: Als de avond maar gezellig is geweest toch?! Het is niet iets dat je dagelijks doet dus dan mag het best Wink Maar wat cool dat je een weekendje weg hebt gewoonen? Waar gaan jullie heen? Veel plezier en geniet ervan!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Bericht  Inge vr 20 mei 2011 - 0:44

Landal Suyderoogh
thanks

Ja dat is zo, dat is het belangrijkste smile Zo afentoe moet dat kunnen en dan blijft het ook leuk het afvallen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Penny Blossom vr 20 mei 2011 - 6:48

Het is rustig vandaag in dit topic..

Mijn lijstje van vandaag(had hem al deels ingevuld maar hier nog een keer):
O: Cornflakes met halfvolle melk
T:/
L: Twee bruine boterhammen met gegrilde ham, vers gemaakt sapje van 2 peren
T: 1 glas sprite zero, 3 lange vingers
(T: Een stuk chocolade, kwas de vooraadkast aan het opruimen, en toen kwam ik een open verpakking tegen. Ik kon me niet inhouden, maar nu is ie op en kan ik er niet meer aan denken Embarassed )
A: Verse groentesoep met stokbrood met kruidenboter erin
T: Zometeen nog een stuk fruit, ik gok verse aardbeien met zoetstof.

Daarnaast moet ik nog een flesje water leegdrinken vandaag.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 6:58

Heee we staan op twitter!

Bij mij gaat het nog steeds bleeeeegh! Mijn nieuwe baan is zoo leuk! Ben begonnen als begeleider op een behandelgroep voor kindjes met een verstandelijke beperking. Het zijn kindjes tussen de 4 en de 7 met een ontwikkelingsniveau van tussen de 2 en 3. Dit is mijjn droombaan dus ik ben dolgelukkig Wink. Het is wel heftig omdat ik daarnaast ook nog afstudeer dus het is wel veel. Ik beweeg nu wel heel veel en eet heel regelmatig. Helaas krijg ik mijn ontbijt tegenwoordig niet meer weg dus ik weet niet goed hoe ik dat kan oplossen. Lunchen doe ik met de kindjes dus dat zijn gewoon boterhammen. Maar goed, verder wil het nog niet echt lukken. Volgende week moet die knop op, een collega van mij wil ook beginnen (en samen fietsen naar het werk, 25 km per dag :shock:) daar moet ik nog ff over nadenken.

Voor de rest, ik ben blij dat het bij iemand nog wel lukt :p. En Inge, met pijn in mijn hart. Gefeliciteerd met het kampioensschap (ik krijg het toch bijna niet over mijn lippen, of ja, toetsenbord Wink)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 18:37

Even gauw een berichtje van mij, Ik zit echt in een negatieve spiraal deze week Sad Sporten ging niet zoals ik wilde, heb iets meer lekkere dingen gegeten (verjaardagen op werk) dan ik eigenlijk normaal zou willen. Blegh ik baal even van mij zelf.

Vandaag heb ik een soort uitje van mijn werk met workshops en lunch ook. Ik ga heel erg opletten wat ik neem heb ik besloten. We zullen ook wel veel lopen denk ik dus dat is wel positief. Maar ik moet uit het negatieve spiraaltje komen. Ik hoop dat het nu gaat gebeuren. Want de 110 kg is weer bijna in zicht Rolling Eyes En die wil ik niet meer voorbij.

Ik reageer later weer op jullie, sorry voor mijn egoberichtje...

Gast
Gast

Bericht  applestar za 21 mei 2011 - 2:47

Hello girls!

Ik wilde al veel eerder weer reageren maar ik had het zo druk dat het er niet van gekomen is. Maar nu wel = )
Donderdag was weer een super goed dag voor mij. Gister mocht ik van mij zelf wat lekkers dus heb ik 2 handjes lays baked paprika chips op en overdag 2 extra Maria kaakjes.
Vandaag weer lekker streng voor mijzelf en dit is wat ik tot nu toe op heb

Ont: 2 br boterhammen met filet amarican en een glas siroop
Td: 2 glazen water
Lun; 2 br boterhammen met gebakken ei en een banaan, en een kiwi
Td tot nu toe 1.5 liter water.

Ik ben vandaag eens al mijn cadeaubonnen wezen uitgeven die ik had gekregen nog van mijn
verjaardag ( alweer bijna 5 maanden geleden haha ) ik heb een luchtje gekocht, Scralett van
Cacharel en een heel gaaf shirtje. Wel in een maat KLEINER dan ik had. Ik was helemaal
happy in de winkel.

Toen ik in het kruidvat liep zag ik de weightcare producten staan heb ik 2 dingen
meegenomen om uit te proberen. Ik heb 1 pakje maaltijd repen en 1 maaltijd drank. Ik ga ze
van de week eens uitproberen en dan wil ik beginnen met alleen een weightcare maaltijd als
lunch. Ik zal jullie op de hoogte houden Wink Een vriendin van mijn nichtje zweert erbij dus ik
ben benieuwd.

Ik vertelde woensdag dat ik mij donderdag wilde gaan wegen maar heb het toch niet gedaan.
Ik ga het morgen doen.

@girlie: uhmm tips. Ik drink heel veel water als ik lekkere trek krijg in iets of een een
kaugommetje. Natuurlijk zwicht ik ook al wel eens voor wat lekkers maar dat heeft iedereen denk ik wel.Snack a jacks, wat inge ook al zei, is misschien ook een goed idee.

@purple: dat is misschien wel een goede tip! Alleen ik weet dat die bij mij niet gaat werken want dan eet ik gelijk alle boontjes op hahah

@blackrabbit: Hopelijk hebt dit als een goede stok achter de deur! Ik heb zelf ook een tijdje bij een dieetiste gelopen en bij mij hielp het wel .Ik ben er op een gegeven moment niet meer naar toe gegaan omdat hij mij zelf lukte om door te zetten ( nu praat ik wel over een hele tijd terug )

@antibes: ik vind het weekend ook juist het moeilijkst en vooral de vrijdagavonden. Waarom? Geen idee eigenlijk. Misschien zit dat wel tussen mijn oren.

@inge: Wat leuk dat je een weekendje weg hebt gewonnen via twitter! Het lijkt haast wel een cadeautje voor je -20kg =)

@appeltje: wat leuk dat je nieuwe baan zo goed bevalt! Wel goed dat je regelmatig blijft eten en voldoende beweegt. Het afvallen komt wel weer! 25km fietsen is wel erg ver! Haha Ik heb het ook een keer gedaan maar had toen echt wel zadelpijn!

@theedoosje: Balen dat het niet zo lekker loopt nu. Stel je niet te hogen eigen aan jezelf? Een beetje gas terug nemen kan misschien ook helpen en dan daarna het weer bouwen. En je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen voor je ego berichtje hoor! Hebben wel allemaal weleens.

Liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 5:20

Nee ik stel niet te hoge eisen. Ik ben gewoon weer aangekomen en daar baal ik van Sad
Vandaag heb ik weer een goede dag! Die biecht hier heeft goed gedaan geloof ik haha.

Ik was in PSV-stadion van mijn werk waar we een lunchpakketje kregen met een wrap, broodje met pitjes/rozijnen met kipfilet en een met kaas. Verder heb ik water gedronken en geen flesjes prik gepakt die je ook gratis kreeg Very Happy
Ook ben ik van de snacks> bittergarnituur afgebleven! Daar ben ik ook trots op. En bij het thee drinken heb ik van het schaaltje met bonbons en lekkere koekjes alleen 1 koekje genomen met veel granen er in. Oow en ik heb ook nog een fruitspies op Very Happy

En nu heb ik lekkere tomatensoep op met een boterham om te dippen.
Ook heb ik veel bewogen:
10 min lopen denk ik van auto naar stadion en ook terug.
heel veel trappen op en af (naar 4e verdieping dan weer naar benede, dan weer 3e verdieping etc).
En het veld rond gelopen waar kraampjes waren.

Zo en nu ga ik even terug lezen en proberen te reageren, sorry als ik iemand mis.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 5:30

Applestar: Wat goed bezig jij! Fijn dat je ook weer de goede weg hebt gevonden smile En wat heb je de cadeaubonnen goed besteed Very Happy Ook ben ik benieuwd naar je bevindingen van de weight-care producten.

Appel: We staan op twitter? Hoezo en waar mee? Balen dat het blegh gaat, ik hoop vandaag wat beter. Fijn dat je nieuwe werk je zo goed bevalt! En fietsen naar je werk 25 km per dag? Ja ik denk dat je daar even aan moet wennen, maar ik zie dat ook niet zitten Very Happy :P

BlackRabbit: Je lijstje ziet er niet heel fout uit verder smile En ach een stuk chocolade mag best een keer hoor Wink

Inge: Je bent al 20 kg kwijt wat goed!! Gefeliciteerd ook met je weekendje weg. Ik hoop dat je lekker geniet smile

Anitbes: Goed teken dat je hem niet helemaal op kon de Big Tasty Wink En ach ene keer zondigen mag wel. Zeker omdat ik ook lees dat je daarna er weer voor gaat.

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 5:34

Vinden jullie een pizza met veel groenten kunnen? Ik heb zó geen zin om te koken straks...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 5:35

Ja ik vind dat kunnen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 20:31

Hee meiden!

Ik ben weer terug van schoolkamp. Het waren 4 leuke dagen en ik ben vrijdag niet gelijk in slaap gevallen toen ik thuis kwam. Ik heb veel gefietst en gewandeld, maar ook wel iets meer gesnoept. Vanaf vandaag ga ik er weer hard tegenaan. Gisteravond ben ik met een vriendin uiteten geweest. Ik heb me goed in kunnen houden. Gistermiddag ben ik met m'n moeder de stad in geweest en heb ik een leuk jurkje van haar gekregen. Je kunt iets m'n buikje zien, dus die moet er af.
Fijn dat het met sommige meiden zo goed gaat! Ik ben trots op jullie! Ik hoop dat ik ook weer die hele goede kant op ga.

Nog een fijn weekend!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: