Namen probleem...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Namen probleem...
Wij willen onze kindjes in de doopnaam vernoemen. We zijn er voor 2 meisjesnamen en 1 jongensnaam helemaal uit.
Maar 1 jongensnaam moet nog, en willen in die naam vernoemen naar mijn schoonvader. Helaas heeft mijn schoonvader maar 1 naam, en dat is I.nge.
Ik heb echt geen idee wat ik daar mee moet... Iemand een idee??
Maar 1 jongensnaam moet nog, en willen in die naam vernoemen naar mijn schoonvader. Helaas heeft mijn schoonvader maar 1 naam, en dat is I.nge.
Ik heb echt geen idee wat ik daar mee moet... Iemand een idee??
Gast- Gast
Re: Namen probleem...
Geen idee of het ook echt een jongensnaam is over het algemeen, maar ik hoorde ooit ergens een keer dat een jonge die Inger heette..Of Ingmar, heb ik ook weleens gehoord.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Jaaaa... Dank je wel! Dat klinkt best leuk!PapillonRose schreef:Geen idee of het ook echt een jongensnaam is over het algemeen, maar ik hoorde ooit ergens een keer dat een jonge die Inger heette..Of Ingmar, heb ik ook weleens gehoord.
Gast- Gast
Ingmar heb ik inderdaad ook altijd een mooie naam gevonden. Zo heette mijn oh zo stoere, 10 jaar oude buurjongen vroeger
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe vaker ik de naam zeg, hoe leuker ik m vind.
Mijn man vind het ook een leuke naam als alternatief voor I.nge, dus probleem opgelost!
4 namen zijn nu compleet, denk ook niet dat ik er nog vanaf ga wijken.
Mijn man vind het ook een leuke naam als alternatief voor I.nge, dus probleem opgelost!
Gast- Gast
Punk'd schreef:De man van mijn zus heet Ingmar
De bitch
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik weet dat Ingmar een jongensnaam is, maar vind hem eigenlijk wel heel leuk voor een meisje. Of zou dat heel gek zijn?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Snoepy87 schreef:Maar waarom dan niet gewoon Inge?
Was dit voor mij of voor PM. Inge vind ik namelijk weer niet apart genoeg, eigenlijk een beetje ouwelijk. Dus nee dat zou het dan niet worden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Omdat ik dat echt een meisjesnaam vindSnoepy87 schreef:Maar waarom dan niet gewoon Inge?
Gast- Gast
Ja dat is ook wel zo maar als ik zou vernoemen dan zou ik gewoon de eigen naam gebruiken
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoe vaker ik de naam zeg, hoe leuker ik m vind.
Wat fijn! Gewoon Inge zou ik persoonlijk ook niet het beste idee vinden voor een jongen, ook al is het een doopnaam. Fijn dat jullie het een leuk alternatief vinden voor Inge!
Geeft ook gelijk weer een stukje rust denk ik, als je de namen helemaal compleet hebt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Monte schreef:Ik weet dat Ingmar een jongensnaam is, maar vind hem eigenlijk wel heel leuk voor een meisje. Of zou dat heel gek zijn?
Nee hoor; dat kan. Hoewel je dan wel vaker Ingemar hoort geloof ik.
Mijn vriend heet ook Ingmar
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Mijn buurjongen heet Ingo maar ik zie dat je er al uit bent
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 1 van 1