Namen...
+9
Monte
Mel
Mamasapje
duckie
Bruintje Beer
studiebol
volkswagenbusje
Chelle
mickey
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Namen...
Ik weet het, er zijn al veel namen topics geweest (heb ze al allemaal doorgespit), maar toch ben ik die ene naam nog niet tegen gekomen.
De meisjes naam zijn we denk ik wel uit, of ik moet er aan gaan twijfelen Mijn vriend vindt hem in ieder geval geweldig, dus aan hem zal het niet liggen.
Maar een jongensnaam... pffff, wat is dat moeilijk zeg!
Namen die hier al gepasseerd zijn, maar niet goed gekeurd door één van beide zijn (zo hebben jullie een idee van onze smaak):
-Lucas/Luuk/Cas (al twijfel ik alweer over Cas, of ik die echt wel wil afkeuren)
-Stijn
-Livain (geen idee hoe hij daar op komt??)
-Joris
-Kjell
-Levi
Wat het niet kan worden (kinderen in directe omgeving)
-S.ven
-M.ilan
-J.ens
Hopelijk kunnen jullie me helpen!!!
De meisjes naam zijn we denk ik wel uit, of ik moet er aan gaan twijfelen Mijn vriend vindt hem in ieder geval geweldig, dus aan hem zal het niet liggen.
Namen die hier al gepasseerd zijn, maar niet goed gekeurd door één van beide zijn (zo hebben jullie een idee van onze smaak):
-Lucas/Luuk/Cas (al twijfel ik alweer over Cas, of ik die echt wel wil afkeuren)
-Stijn
-Joris
-Kjell
-Levi
-S.ven
-M.ilan
-J.ens
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Namen...
ik vond jongensnamen ook erg moeilijk.
Maar als A. een jongen was geweest hadden we gekozen voor:
Dinand.
Verder vind ik weinig namen echt leuk en die ik wel leuk vind hoor je al overal!
Oh, ik vind Thierry wel leuk.
Succes!!
Dinand.
Verder vind ik weinig namen echt leuk en die ik wel leuk vind hoor je al overal!
Succes!!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Chelle schreef:ik vond jongensnamen ook erg moeilijk.
Dinand.
Succes!!
Zo moeilijk he een jongensnaam! Wij hebben er wel 1, maar om nou te zeggen dat ik er net zo weg van ben als onze meisjesnaam.. nee! Dus ik kijk even met je mee!
volkswagenbusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 38
Registratiedatum : 13-06-11
Moeilijk he mickey!
Wij hebben afgesproken er verder pas serieus over te praten als we het geslacht weten haha is gewoon uitstellen maar ook ergens wel praktisch dan weten we ook voor welk geslacht we wat moeten verzinnen.
Maar misschien doe ik hier nog inspiratie op.
Wij hebben afgesproken er verder pas serieus over te praten als we het geslacht weten haha is gewoon uitstellen maar ook ergens wel praktisch dan weten we ook voor welk geslacht we wat moeten verzinnen.
Maar misschien doe ik hier nog inspiratie op.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wij gaan ook pas echt bekijken wat we willen als we het geslacht weten.
We hebben al wel een lijstje maar die ga ik hier niet neerzetten en als ik je namen nu lees is dat toch niet jullie smaak
We hebben al wel een lijstje maar die ga ik hier niet neerzetten en als ik je namen nu lees is dat toch niet jullie smaak
Gast- Gast
Bjorn
Davin
Lennart
Fynn
Simo
Dion
Iven
Joël
Juste
Leon
Bas
Ben
Bink
Bo/Beau
Boas/Boaz
Casper/Caspar
Dex
Gijs
Hugo
Ilan
Ive/Ivo
Jay
Jesse
Davin
Lennart
Fynn
Simo
Dion
Iven
Joël
Juste
Leon
Bas
Ben
Bink
Bo/Beau
Boas/Boaz
Casper/Caspar
Dex
Gijs
Hugo
Ilan
Ive/Ivo
Jay
Jesse
Gast- Gast
Ik vind jongensnamen ook moeilijker maar gelukkig had mijn man de naam al jaren in zijn hoofd en die MOEST het worden als het een jongen zou zijn. Gelukkig vond ik hem ook mooi.
D.avid E.lia
Verder vind ik Abel en Mischa mooi.
D.avid E.lia
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
jayden
justin
joey
jesse
jurre
jaimy
sverre
sep
sven
justin
joey
jesse
jurre
jaimy
sverre
sep
sven
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
mickey schreef:Ik weet het, er zijn al veel namen topics geweest (heb ze al allemaal doorgespit), maar toch ben ik die ene naam nog niet tegen gekomen.
-Stijn
-Joris
-Kjell
-Levi
-S.ven
-M.ilan
-J.ens
Wat als je Stijn en Livain samenvoegt? Silvijn / Silvan / Silvain ?
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Stijn vind ik inderdaad erg leuk, maar mijn vriend vindt het niks. Er ligt hier namelijk een dorp (of stad, dat weet ik niet) in de buurt dat Stein heet, en daar moet hij dan aan denken...
@Mamasapje: een neefje van mijn vriend heet S.ilven... Dus dat gaat hem ook niet worden.
Ik zag ook nog Jurre voorbij komen, maar dat heeft mijn vriend ook al afgewezen...
@Hazeltje en Studiebol: wij willen het geslacht niet weten, dus voor ons helpt dat niet
Heb wel weer wat leuke namen gezien, zal het eens in de groep gooien hier, maar als jullie nog meer weten, laat maar komen!
@Mamasapje: een neefje van mijn vriend heet S.ilven... Dus dat gaat hem ook niet worden.
Ik zag ook nog Jurre voorbij komen, maar dat heeft mijn vriend ook al afgewezen...
@Hazeltje en Studiebol: wij willen het geslacht niet weten, dus voor ons helpt dat niet
Heb wel weer wat leuke namen gezien, zal het eens in de groep gooien hier, maar als jullie nog meer weten, laat maar komen!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Lastig zeg! Ik vind jongensnamen leuker, maar mijn vriend vindt al die namen niet mooi.
van jouw lijstje vind ik Lucas de mooiste naam!
verder:
Thijmen
Julian
Julien
Florian
Floris
Hugo
Matthias
en scandinavische namen?
Iben
Mats
Bjorn
Arvid
Bjarne
Tjorven
Aksel
Jarell
Ivar
Nils / Niels
Gunnar
Rune
Sverre
Roar
Ilian
Arne
Esben
Lennart
Viktor
Viggo
Finn
Thorben
Thomas
van jouw lijstje vind ik Lucas de mooiste naam!
verder:
Thijmen
Julian
Julien
Florian
Floris
Hugo
Matthias
en scandinavische namen?
Iben
Mats
Bjorn
Arvid
Bjarne
Tjorven
Aksel
Jarell
Ivar
Nils / Niels
Gunnar
Rune
Sverre
Roar
Ilian
Arne
Esben
Lennart
Viktor
Viggo
Finn
Thorben
Thomas
Gast- Gast
Bij ons was de jongensnaam ook makkelijker dan de meisjesnaam!! Wij hadden S.tijn als jongensnaam, ondanks dat we idd dichtbij Stein wonen
Mel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 146
Punten : 158
ProudMama schreef:Ik vond jongensnamen juist makkelijker als meisjesnamen!!
Hier ook! Wij hebben de jongensnaam al lang (zelfs 2 namen die we beide leuk vinden), maar de meisjesnaam hebben we nog steeds niet. (Wel een voorlopige, maar nog niks vast staan), wij hebben een hele andere smaak wat betreft meisjesnamen.
Gast- Gast
Bjarnik
Finn
Hugo
Joost
Jop/Job
Keano
Kris
Kyan
Laurens
Luka
Merijn/Marijn
Noah
Sam/Sem
Sil
Tobin
Vince
Yorrit/Yorrick/Jorrit/Jorrik
Finn
Hugo
Joost
Jop/Job
Keano
Kris
Kyan
Laurens
Luka
Merijn/Marijn
Noah
Sam/Sem
Sil
Tobin
Vince
Yorrit/Yorrick/Jorrit/Jorrik
Laatst aangepast door Monte op ma 20 jun 2011 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
whahah matti zou ik niet doen!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Reg
Elio
Nikai
Ravi
Enzo, Renzo
Loet
Mink
Tjeerd
Djoa
Taro
Ties
Lars
Kars, Karste
Elio
Nikai
Ravi
Enzo, Renzo
Loet
Mink
Tjeerd
Djoa
Taro
Ties
Lars
Kars, Karste
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
haha nee, had hem nu ook pas door. Had hem ooit van een zweedse namenlijst af. Maar hier in NL is het niet zo handig. ik haal hem uit de lijst.Mamsie schreef:whahah matti zou ik niet doen!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Bruintje Beer schreef:Ik vind jongensnamen ook moeilijker maar gelukkig had mijn man de naam al jaren in zijn hoofd en die MOEST het worden als het een jongen zou zijn. Gelukkig vond ik hem ook mooi.
D.avid E.lia
Wat grappig, die naam hoor je nooit! Mijn vriend heet zo en ik vind m ook echt prachtig!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Bruintje Beer schreef:Ik vind jongensnamen ook moeilijker maar gelukkig had mijn man de naam al jaren in zijn hoofd en die MOEST het worden als het een jongen zou zijn. Gelukkig vond ik hem ook mooi.
D.avid E.lia
Wat grappig, die naam hoor je nooit! Mijn vriend heet zo en ik vind m ook echt prachtig!
Ik vind de 2e naam ook super. Het liefst had ik deze als 1e naam maar mijn man mocht de jongensnaam zeggen en ik had de 2e naam gevonden.
Krijgen ook alleen maar te horen dat het echt 2 mooie namen zijn en dat ze zo goed bij elkaar passen
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bruintje Beer schreef:_Leaf_ schreef:Bruintje Beer schreef:Ik vind jongensnamen ook moeilijker maar gelukkig had mijn man de naam al jaren in zijn hoofd en die MOEST het worden als het een jongen zou zijn. Gelukkig vond ik hem ook mooi.
D.avid E.lia
Ik vind de 2e naam ook super. Het liefst had ik deze als 1e naam maar mijn man mocht de jongensnaam zeggen en ik had de 2e naam gevonden.
Krijgen ook alleen maar te horen dat het echt 2 mooie namen zijn en dat ze zo goed bij elkaar passen
Haha ik had echt voor die naam gekozen dan, haha. Maar goed, ik kan hem zelf nu natuurlijk niet meer gebruiken als vriend en ik ooit kindjes krijgen
Gast- Gast
Ik vond jongensnamen ook altijd erg moeilijk. De laatste keer hadden we wel 2 jongensnamen, maar toch waren we daar niet helemaal zeker van. Het bleken meisjes te zijn, dus dat scheelde weer.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Bruintje Beer schreef:Ik vind jongensnamen ook moeilijker maar gelukkig had mijn man de naam al jaren in zijn hoofd en die MOEST het worden als het een jongen zou zijn. Gelukkig vond ik hem ook mooi.
D.avid E.lia
Die staat ook op mijn lijstje, is inderdaad een naam die je niet veel hoort.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: