n.a.v. namen:
+22
Parisienne
Meeko
sabje
joyce0606
kletskousje
Teddyaapje
Annie24
Flip Fluitketel
teletascha
Novalee
mickey
Jelin
pindaatje
Pussycat
Bloem86
-Ieniemienie-
Liadan
Happydobby
duckie
Famke
Bruintje Beer
LMCurious
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
n.a.v. namen:
Het schijnt dat de naam van het geslacht die je het makkelijkst vond om te verzinnen ook vaak het geslacht is van het kindje in je buik. Klopte dat bij jullie? Bij ons wel, de meisjesnaam hadden we met 8 weken ofzo al, terwijl de jongensnaam (voor de zekerheid) tot op het laatst niet zeker stond.
Gast- Gast
Re: n.a.v. namen:
Hier wel, beide keren. Ik ben nooit echt 100% tevreden geweest over de meidennamen. En de jongensnamen wel. Ik betrapte me erop dat ik bleef kijken voor meisjesnamen en jongensnamen echt niet.
Gast- Gast
Nee, wij hadden een meisjesnaam zo maar een jongensnaam hadden we pas met 35/36 weken.
Gast- Gast
Bij Lise had ik niet eens een jongensnaam, bij Mas hadden we wel een meisjesnaam maar ook daar was ik niet 100% over uit, en bij Amé hebben ook eigenlijk niet echt een jongensnaam gehad, dus opzich klopt het wel.
Gast- Gast
Ja, dat klopt wel bij ons.
Nu misschien ook wel.
Zo overtuigd als we eerst waren dat we nog een meid zouden krijgen, nu denk ik toch steeds vaker dat het een jongen is.
En de jongensnaam staat in elk geval vaster dan de meisjesnaam
Nu misschien ook wel.
Zo overtuigd als we eerst waren dat we nog een meid zouden krijgen, nu denk ik toch steeds vaker dat het een jongen is.
En de jongensnaam staat in elk geval vaster dan de meisjesnaam
Gast- Gast
nee bij ons beide keren niet. haha.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Nee dit was niet het geval van ons. Wij hadden bij beide kids heel snel de naam voor beide geslachten.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden eerst een jongensnaam, meisjesnaam vond ik veel lastiger.. maar het was toch echt een meisje!
Bij de volgende hadden we dezelfde jongensnaam nog (oke, 1 letter toegevoegd) en toen vonden we de meisjesnaam wat lastiger. En toen kregen we een jongetje.
Bij de volgende hadden we dezelfde jongensnaam nog (oke, 1 letter toegevoegd) en toen vonden we de meisjesnaam wat lastiger. En toen kregen we een jongetje.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
hier klopte het wel... we hadden al heel lang een mooie meisjes naam en de jongensnaam konden we maar niet over eens worden... uiteindelijk hadden we wel een mooie gevonden maar dat was pas erg laat in de zwangerschap
uiteindelijk een meisje gekregen
uiteindelijk een meisje gekregen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Nee, hier absoluut niet haha. In meisjesnamen waren we heel goed,maar met de jongensnamen duurde het lang voordat we uberhaupt 1 vonden die we leuk vonden.
Gast- Gast
Wij hadden met 13 weken de namen voor allebei al.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Dat klopte hier niet, wij hadden de meisjesnaam al heel snel en konden er ook meerdere bedenken die we leuk vinden. Maar een jongensnaam hadden we pas laat en hebben we ook heel lang over getwijfeld. We hadden uiteindelijk 2 namen en die heeft hij allebei gekregen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik ben benieuwd, dat zou betekenen dat we een jongen krijgen. Niet dat die naam al vast staat, maar hebben we wel veel meer ideeën voor.
Gast- Gast
Nee hier allebij de keren niet.
Bij de eerste hadden we voor de zwangerschap al de naam voor een jonentje vast staan (Liam, zou het nu overigens niet meer kunnen worden ivm familie die zo heet). Toen werd het een meisje en hadden we pas een naam met 25 weken ofzo.
Nu weten we weer het geslacht, maar hebben nog geen naam. Voor het andere geslacht waren we er snel uit.
Beetje frustrered haha!
Bij de eerste hadden we voor de zwangerschap al de naam voor een jonentje vast staan (Liam, zou het nu overigens niet meer kunnen worden ivm familie die zo heet). Toen werd het een meisje en hadden we pas een naam met 25 weken ofzo.
Nu weten we weer het geslacht, maar hebben nog geen naam. Voor het andere geslacht waren we er snel uit.
Beetje frustrered haha!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier klopte het wel! De meisjesnaam hadden we met zo'n 18 weken! En toen hoorde we 2 weekjes later dat het een meid werd! Daarbij vonden we een meisjesnaam gewoon een stuk makkelijker!
Een jongensnaam weten we tot op heden nog steeds niet!! Er is er niet 1 die we beide leuk vinden!
Mochten we een tweede krijgen, staat de meisjesnaam al zo goed als vast!
Een jongensnaam weten we tot op heden nog steeds niet!! Er is er niet 1 die we beide leuk vinden!
Mochten we een tweede krijgen, staat de meisjesnaam al zo goed als vast!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Hier klopte dat opzich ook wel. Een jongensnaam kon ik gewoon niet kiezen ik vond er geen één mooi.
En meisjesnaam vond ik heel makkelijk. Al twijfelde ik later in de zwangerschap er weer aan Maar dat zal wel door de hormonen komen
En meisjesnaam vond ik heel makkelijk. Al twijfelde ik later in de zwangerschap er weer aan Maar dat zal wel door de hormonen komen
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hier klopte het niet... we wisten al heel snel een mooie jongensnaam, maar tot ruim 30 weken konden we geen mooie meidennaam vinden. Uiteindelijk toch gevonden, en we kregen een meid!
Nu moeten we weer aan het verzinnen, maar weten we voor beide geslachten nog geen naam! Gelukkig hebben we nog even.
Nu moeten we weer aan het verzinnen, maar weten we voor beide geslachten nog geen naam! Gelukkig hebben we nog even.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Hier klopte het ook, we hadden met een week of 18 een meisjesnaam, jongensnaam kwamen we niet uit. Als nu volgende week met de pretecho blijkt dat het een jongen is (wat me heel sterk lijkt, maar goed ) wordt het nog zoeken naar een naam!
Gast- Gast
Nee, hier klopt het niet. Ik had al een lang een jongensnaam in mijn hoofd voordat die naam populair werd. Toen ik zwanger was zijn we de namen gaan bespreken en vond mijn man die naam ook mooi. Dus die naam stond al snel vast.
Nog voor de 20 weken echo waren we ook over de meisjesnaam uit.
Nog voor de 20 weken echo waren we ook over de meisjesnaam uit.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Als dat zo is, dan verwijder ik dat andere topic maar! Heb de laatste tijd steeds meer het gevoel dat we een dochter krijgen. Maar voor de zekerheid wil ik ook een jongensnaam achter de hand hebben.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Voordat ik uberhaupt zwanger was wist ik al helemaal zeker welke meisjesnaam ik wilde. Toen ik eenmaal zwanger was, was ik er ineens van overtuigd dat het een jongetje zou zijn. We hadden nog geen naam, maar m'n vriend en ik zaten voor jongens wel veel beter op 1 lijn. Met 17 weken bleek echter dat we een meisje krijgen. Maar toen begon ik toch te twijfelen aan m'n meisjesnaam (m'n vriend was nooit heel enthousiast daarover) en uiteindelijk is het dus ook iets anders geworden. Ik denk dat deze naam met ongeveer 30 weken echt definitief vast stond. Een jongensnaam hadden we wel eerder kunnen kiezen denk ik. Kortom, hier gaat het denk ik niet op maar lastig te zeggen omdat we eigenlijk pas echt over de naam zijn gaan nadenken toen we het geslacht al wisten.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Nee hier klopte het niet. De meisjesnaam was al duidelijk toen ik net zwanger bleek te zijn.
De jongensnaam hebben we nog ruzie over gehad en stond pas vast met 30 weken ongeveer.
De jongensnaam hebben we nog ruzie over gehad en stond pas vast met 30 weken ongeveer.
Gast- Gast
Hier klopte het niet: met 35 weken hebben we de meisjesnaam nog veranderd (kleine verandering, er staat nu nog een e achter de naam waardoor je hem toch net ff anders uitspreekt, vgl. An-Anne). Jongensnaam lag al vast met 20 weken ofzo.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Hier klopte het ook, hier hadden we de meisjesnaam eerder dan de jongensnaam. Bij een jongensnaam twijfelde we nog heel erg tussen 2namen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: