Wie kan me ff helpen??? spoed..
+2
Jasmine
heartsdale
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan me ff helpen??? spoed..
Ik moet verjaardagskaartjes maken voor mijn zusje, die moeten morgen af zijn.
En dat wou ik in Word doen, maar hoe pak ik dat aan?
Het is een meisje van 8 en houd van roze en prinsessen...
Of weet iemand een leuke site?
Ik moet ze zelf kunnen printen..
En dat wou ik in Word doen, maar hoe pak ik dat aan?
Het is een meisje van 8 en houd van roze en prinsessen...
Of weet iemand een leuke site?
Ik moet ze zelf kunnen printen..
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Re: Wie kan me ff helpen??? spoed..
Bedoel je een uitnodiging met tekst en al?
Ik weet niet of je het complete office-pakket hebt en hoe creatief je bent, maar anders is er ook een programma met sjablonen voor uitnodigingen.
Plaatjes kun je zoeken op internet en in je document plakken.
Ik weet niet of je het complete office-pakket hebt en hoe creatief je bent, maar anders is er ook een programma met sjablonen voor uitnodigingen.
Plaatjes kun je zoeken op internet en in je document plakken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat voor formaat moet het zijn? Gewoon a4? Of wil je het dubbel vouwen?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Bedankt voor je reactie, ik heb het hele office pakket.
Bedoel je dat ik dan word niet hoef te gebruiken? of een ander programma?
Bedoel je dat ik dan word niet hoef te gebruiken? of een ander programma?
heartsdale- Prater
Clapperdie schreef:Wat voor formaat moet het zijn? Gewoon a4? Of wil je het dubbel vouwen?
Ik zou het graag dubbel willen vouwen..
Kun je uitleggen hoe dat moet?
heartsdale- Prater
Haha je belooft iets waar je geen ervaring mee hebt en hoe lang had je daar al de tijd voor? Je lijkt mij wel
Gast- Gast
heartsdale schreef:Clapperdie schreef:Wat voor formaat moet het zijn? Gewoon a4? Of wil je het dubbel vouwen?
Ik zou het graag dubbel willen vouwen..
Kun je uitleggen hoe dat moet?
Als je het snel moet doen zou ik het in word doen. Je pagina moet je dan instellen op liggend en dan met tekstvakken werken ipv het standaard tekstvak gebruiken. Even uitpuzzelen via printvoorbeeld of je goed op de helft zit. Helaas is thuis mijn officepakket verlopen anders had ik je een voorbeeld kunnen sturen
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Je kan ook via de office-knop op nieuw klikken, dan krijg je een scherm waar je allerlei sjablonen etc. kan kiezen.
Als je dan op Uitnodigingen klikt en daarna op feestuitnodigingen krijg je er een aantal te zien. Volgens mij kan je die ook bewerken en er andere plaatjes in zetten.
En anders kan je ook googlen op programma's waar je heel handig uitnodigingen mee kan maken.
Als je dan op Uitnodigingen klikt en daarna op feestuitnodigingen krijg je er een aantal te zien. Volgens mij kan je die ook bewerken en er andere plaatjes in zetten.
En anders kan je ook googlen op programma's waar je heel handig uitnodigingen mee kan maken.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je ook Microsoft Publisher? Die heeft nl. allemaal sjablonen, hoe je alleen nog maar plaatjes te plakken en teksten in te vullen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Of je past het formaat aan, kiest een leuke rand, voeg wat tekst en leuke plaatjes in en uitprinten
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Je kan een a4 liggend doen en dan een zwarte streep verticaal in het midden zetten, dan moet je er wel op letten dat je aan de linkerkant de voorkant maakt. de binnenkant is dan een 2e liggend a4tje met ook de de tekst op de linker helft.
Wat je ook kan doen is een nieuw bestand openen, dan zie je bij het beginnescherm (voor je op leeg document klikt) kiezen uit verschillende sjablonen. daar kan je ook kiezen voor wenskaarten.
Wat je ook kan doen is een nieuw bestand openen, dan zie je bij het beginnescherm (voor je op leeg document klikt) kiezen uit verschillende sjablonen. daar kan je ook kiezen voor wenskaarten.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik zou ook Microsoft Publisher gebruiken, die kan kaartjes maken die je dan zelf kan vouwen. Als dat niet lukt, zou ik kaartjes maken via deze website:
http://www.party-gifts.nl/thema.asp?intThema=17
Superleuke site, kun je gratis allerlei dingen maken en printen (zoals etiketten voor wijn en bier, spelkaartendoosjes, vlaggetjes, etc.)
Superleuke site, kun je gratis allerlei dingen maken en printen (zoals etiketten voor wijn en bier, spelkaartendoosjes, vlaggetjes, etc.)
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Ik zou ook Microsoft Publisher gebruiken, die kan kaartjes maken die je dan zelf kan vouwen. Als dat niet lukt, zou ik kaartjes maken via deze website:
Dankjewel!
Hiermee is het gelukt!!
heartsdale- Prater
Zusje schreef:Haha je belooft iets waar je geen ervaring mee hebt en hoe lang had je daar al de tijd voor?Je lijkt mij wel
Nou zo is het niet gegaan, een vriendin van mn moeder zou het doen, maar daar was wat tussen gekomen..
En toen vroeg ze of ik het ff kon doen..
heartsdale- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» spoed taartenvraagje
» Spoed: Kado!
» Spoed, stoofpotjevraag
» vraag over borstkolf
» spoed taartenvraagje
» Spoed: Kado!
» Spoed, stoofpotjevraag
» vraag over borstkolf
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: