Spoed: Kado!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spoed: Kado!
Ik heb een vraag/probleem,
Morgen ga ik naar mijn vader+vrouw, nog voor de kerstdagen. Dit was half/half afgesproken, maar mijn vader was er vanuit gegaan dat wij morgen kwamen. Nu heb ik echter nog geen cadeautje(s) -> Daar doen wij altijd aan.
Wat kan ik morgen meenemen? Ik heb geen idee wat ik wel mee kan nemen, wat ze niet willen weet ik wel.
De cadeautje(s) moet ik morgen ochtend nog kunnen halen, maar wel graag bij een gangbare winkel.
Wie helpt mij?
Morgen ga ik naar mijn vader+vrouw, nog voor de kerstdagen. Dit was half/half afgesproken, maar mijn vader was er vanuit gegaan dat wij morgen kwamen. Nu heb ik echter nog geen cadeautje(s) -> Daar doen wij altijd aan.
Wat kan ik morgen meenemen? Ik heb geen idee wat ik wel mee kan nemen, wat ze niet willen weet ik wel.
De cadeautje(s) moet ik morgen ochtend nog kunnen halen, maar wel graag bij een gangbare winkel.
Wie helpt mij?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Spoed: Kado!
Ëen kadobon of zo, dinercheque?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Of als je geen bon wilt geven: boekwinkel induiken, bij de bloemist iets leuks uitzoeken, een geurtje, paar mooie handdoeken.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Cadeaubonnen, leuk boek, parfum, fles drank of een pakketje mat wat bieren, nootjes etc.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb uiteindelijk een kadobon gedaan + een doosje bonbons. Geen bloemen, die waren nog niet 'vers' aangevuld, en waren nog van woensdag bij de bloemenwinkel (-> vriend werkt bij veiling)
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Soortgelijke onderwerpen
» spoed kado gezocht!
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Wat doe jij met dit soort kado's?
» Kado 5e verjaardag
» Kado familielid
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Wat doe jij met dit soort kado's?
» Kado 5e verjaardag
» Kado familielid
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: