Open Huizen Dag
+2
Lindsya
Gizmo
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Open Huizen Dag
Nog meer mensen die vandaag meedoen aan de Open Huizen Dag?
Mijn vriend gaat weer in zijn (vrijwel) leegstaande appartement zitten... Die staat nu zo'n 8 maanden te koop, terwijl we al samenwonen.
Ik ga weer heeeeeeeel hard duimen! De vorige open dag kwamen er maar 2 mensen, die erna niks meer van zich lieten horen....
Mijn vriend gaat weer in zijn (vrijwel) leegstaande appartement zitten... Die staat nu zo'n 8 maanden te koop, terwijl we al samenwonen.
Ik ga weer heeeeeeeel hard duimen! De vorige open dag kwamen er maar 2 mensen, die erna niks meer van zich lieten horen....
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Open Huizen Dag
Gizmo schreef:Nog meer mensen die vandaag meedoen aan de Open Huizen Dag?
Is het niet een idee om het appartement enigszins aan te kleden? Ook gezien het al geruime tijd te koop staat.
IIg veel succes gewenst. Hopelijk komen de toekomstige kopers vandaag een kijkjje nemen.
Gast- Gast
Het is ook niet helemaal kaal hoor. Er staan nog meubels omdat hij ook niet alles heeft mee kunnen nemen toen hij bij mij introk. Maar hij heeft er niks persoonlijks meer. En geen internet, geen tv, geen eten en drinken. Beetje kamperen in je eigen huis zeg maar om de uren door te komen. Hij heeft maar een laptop meegenomen, dan kan hij nog een filmpje kijken.
Het is helaas gewoon hele lastige tijd. Daarnaast meerdere appartementen te koop in de buurt, en die van hem is ook wel een opknap-geval.
Het is helaas gewoon hele lastige tijd. Daarnaast meerdere appartementen te koop in de buurt, en die van hem is ook wel een opknap-geval.
Gizmo- Prater
Mijn ouders hebben vandaag ook open huis en ik hoop dat het huis na ruim 3 jaar eindelijk verkocht gaat worden. Dan zouden we eindelijk ook helemaal van mijn vader af zijn.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ohja Gizmo, op de vorige Open Huizendag opende ik een topic hierover, en toen postte jij ook al over het appartement.
Wij hebben 5 huizen bekeken. Zijn erachter gekomen dat we heeeeeelemaal verliefd zijn op een ander soort huis dan we rationeel gezien zouden willen. Moeilijk!
Wij hebben 5 huizen bekeken. Zijn erachter gekomen dat we heeeeeelemaal verliefd zijn op een ander soort huis dan we rationeel gezien zouden willen. Moeilijk!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
mijn broer zijn huis deed ook mee, het huis staat al 3 jaar te koop. Helaas waren er geen mensen geweest vandaag. Zonde van de 250 euro
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Kost het geld om mee te doen dan?
Er is maar 1 kijker geweest. Vrees dat daar niks uit gaat komen.
Er is maar 1 kijker geweest. Vrees dat daar niks uit gaat komen.
Gizmo- Prater
Wij zijn vandaag gaan kijken en hebben 2 fantastische huizen gezien (waren ook nog naast elkaar liggende huizen haha). Echt helemaal geschikt voor ons! Vond het erg leuk om zo huizen te "shoppen". We zijn in een rap tempo wel bij 8 huizen langs geweest.
Gast- Gast
ja voor mijn broer koste het 250 euro
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wat voor soort huizen zoeken jullie Odilia?
Zora- Ratel
We zoeken een huis in de binnenstad en dan iets groter dan waar we nu wonen (50m2). We hebben huizen gekeken van ongeveer 75m2 mét buiten en mét berging. Dat hebben we dus beiden niet in ons huidige huis. Het is een prima huis, maar eigenlijk net te klein voor ons samen.
We willen heel graag in deze buurt blijven en de twee woningen die we hebben gezien staan 2 straten verderop, ideaal dus! We moeten nu nog wat dingetjes uitzoeken over de erfpacht voordat we een bod zouden kunnen doen. Spannend!!
We willen heel graag in deze buurt blijven en de twee woningen die we hebben gezien staan 2 straten verderop, ideaal dus! We moeten nu nog wat dingetjes uitzoeken over de erfpacht voordat we een bod zouden kunnen doen. Spannend!!
Gast- Gast
Oh dat klinkt ideaal inderdaad. Zeker met verhuizen
Zora- Ratel
Wij hebben er 10 bekeken in 4 uur tijd, dat was dus doorfietsen ;-). Wel super leuk om overal binnen te kijken. Een paar kunnen we zo afstrepen, een paar waren oke, maar nu komt het: we hebben er vier (!) in overweging. In alle vier zie ik ons wel wonen, op alle vier zou ik wel een bod uit willen brengen. Van 3 is de vraagprijs wat boven budget, dus daar zouden we wat vanaf moeten zien te krijgen. 1 kunnen we sowieso betalen. Die is prachtig, maar we zijn bang dat 'ie net niet ruim genoeg is.
ARGH! Misschien helpt het om er een nachtje over te slapen. Ik heb ook geen goed beeld hoe we nu verder moeten... eerst verkoopmakelaar inschakelen? 2e bezichtiging met makelaar? Ik denk dat het goed is om het even te laten bezinken en morgen een stappenplan te maken. Spannend!
Zora, wat is er zo anders aan het huis waar jullie verliefd op zijn t.o.v. rationele wensen?
ARGH! Misschien helpt het om er een nachtje over te slapen. Ik heb ook geen goed beeld hoe we nu verder moeten... eerst verkoopmakelaar inschakelen? 2e bezichtiging met makelaar? Ik denk dat het goed is om het even te laten bezinken en morgen een stappenplan te maken. Spannend!
Zora, wat is er zo anders aan het huis waar jullie verliefd op zijn t.o.v. rationele wensen?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Wat vervelend dat het appartement van je vriend al zo'n tijd te koop staat. Het is inderdaad een heel lastige tijd nu. Wij zijn ook bij huizen gaan kijken gisteren, maar beseffen ons ook dat het lastig wordt om ons appartement te verkopen. We willen ook gaan kijken naar de mogelijkheden om het te verhuren.
We hebben gisteren drie huizen bekeken en konden er meteen 1 van ons lijstje afhalen. De andere twee zijn beide wat voor te zeggen, maar hebben ook beide wel nadelen. Toen we thuis kwamen, zagen we op funda nog meer leuke huizen, dus we zijn van plan nog 2 bezichtigingen te plannen. En we gaan een lijstje maken waar we graag willen dat het huis aan voldoet, want anders zie je door de bomen het bos niet meer ben ik bang.
We hebben gisteren drie huizen bekeken en konden er meteen 1 van ons lijstje afhalen. De andere twee zijn beide wat voor te zeggen, maar hebben ook beide wel nadelen. Toen we thuis kwamen, zagen we op funda nog meer leuke huizen, dus we zijn van plan nog 2 bezichtigingen te plannen. En we gaan een lijstje maken waar we graag willen dat het huis aan voldoet, want anders zie je door de bomen het bos niet meer ben ik bang.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Sterre schreef:Wij hebben er 10 bekeken in 4 uur tijd, dat was dus doorfietsen ;-). Wel super leuk om overal binnen te kijken. Een paar kunnen we zo afstrepen, een paar waren oke, maar nu komt het: we hebben er vier (!) in overweging. In alle vier zie ik ons wel wonen, op alle vier zou ik wel een bod uit willen brengen. Van 3 is de vraagprijs wat boven budget, dus daar zouden we wat vanaf moeten zien te krijgen. 1 kunnen we sowieso betalen. Die is prachtig, maar we zijn bang dat 'ie net niet ruim genoeg is.
Wat spannend Sterre! Zijn die drie die te duur waren ook al lang te koop? Open Huizendag is wel echt zo'n goede manier inderdaad om meteen heel veel te zien, en zo laagdrempelig.
Wij vinden al eeuwen huizen van begin vorige eeuw tot jaren '30-woningen helemaal geweldig. Probleem is dat die te klein zijn (vaak maar met 1, of 2 slaapkamers) en als ze groter zijn, dan zijn ze boven ons budget. Omdat we meer ruimte, en een tuin etc willen hebben we de afgelopen tijd gekeken naar (vaak saaie) eensgezins/rijtjeswoningen. Allemaal stuk voor stuk prima, maar we hadden er echt 0,0 gevoel bij. Gisteren een aantal jaren '30 woningen bekeken, of nog ouder, en man oh man, hoe geweldig! Ze waren echt prachtig, zoooo mooi, mooie tuintjes, mooie ornamenten.... zucht. Maar gewoon echt te klein boven. Eentje had de mooiste en ruimste woonkamer ever, met een gigantisch hoog plafond met balken, maar boven 1 slaapkamer, en nog een soort hokje. Tja, dan gaan we er gewoon op achteruit met wat we nu huren... zo moeilijk!
Zora- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Open huizen route
» Open Huizen route/dag
» Open huizen route
» Wie doen er ook mee met de Open Huizen Route?
» Huizen zoeken
» Open Huizen route/dag
» Open huizen route
» Wie doen er ook mee met de Open Huizen Route?
» Huizen zoeken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: