Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open huizen route

+2
love
Ugly Betty
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Open huizen route Empty Open huizen route

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:06

Wie heeft daar wel eens aan mee gedaan en hoeveel mensen zijn er bij jullie wezen kijken?

Ik kreeg net een mail van de Makelaar of we mee wilde doen aan de Open huizen route. Het is op een zaterdag van 11.00 tot 15.00
Is het slim om daar aan mee te doen denken jullie? En hoe pak je dat aan? Moet je dan zorgen voor koffie/thee/koekjes enz?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Ugly Betty zo 28 aug 2011 - 23:32

Ik ben wel eens zelf huizen gaan kijken tijdens de openhuizendag. Ben toen bij 3 huizen geweest en er was nergens iemand thuis. Dus konden we lekker rustig rond kijken overal.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  love zo 28 aug 2011 - 23:43

Ik ben 1 keer naar huizenroute geweest, bij ene huis waren de mensen er zelf wel, andere keer waren ze er niet.

Ik vond het wel prettig als er mensen waren, die konden je dan net wat meer vertellen over de buurt, waarom ze weg gaan etc.
Ze lieten ons dan zelf door het huis kijken, en bleven in de keuken wachten, vroegen wel of we wat wouden hebben maar wij namen niks.

love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  CCC zo 28 aug 2011 - 23:58

Ik heb ook een aantal huizen bekeken die op zo'n open huizendag... Ik vond het wel fijn om zonder afspraak op een zaterdag wat rond te kijken, dan kan je ook goed vergelijken.
Wel waren er bij ons verschillende eigenaren thuis, ik had liever een makelaar gehad, je merkt toch dat het anders is als eigenaren thuis zijn...

Mijn ouders hebben nu hun huis te koop staan, en hebben ook meegedaan, alleen is niemand komen kijken.. Dit huis is ook wel te koop voor een behoorlijke prijs, dus misschien ligt het daaraan (crisis, minder hypotheek, veranderingen wbt hypotheken ed). Die kans zit er dus in, dat er niemand komt. Maar het is maar een paar uurtjes, ik zou het dus gewoon doen. Gewoon wat simpele koekjes en wat te drinken, daar zijn mensen allang blij mee... Of iets lekkers bakken daarvoor, dat ruikt lekker en schijnt een verkooptruc te zijn smile Succes!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 0:18

Hier moet je zelf gewoon aanwezig zijn. Het kost trouwens 165 euro om er aan mee te doen :shock:
Ik had niet verwacht dat dat zo veel zou zijn !

Dat wist ik niet dat dat een verkooptrucje is, koekjes bakken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  CCC ma 29 aug 2011 - 1:22

Serieus? Kost dat geld? Heb mijn ouders daar niet over gehoord, dacht dat het bij hun in het te-koop-zet-pakket zat (ja weet even niet hoe je zoiets noemt hoor...)

Hmmm... Tja, ik weet niet wat ik zou doen.. Sta je op Funda met het huis? Hoelang staat het al te koop, heb je veel kijkers gehad en al biedingen?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 1:27

Mijn vader en zijn vrouw hebben er inderdaad ook een x bedrag voor betaald. Het was een hele mooie dag. Er kwam echter helemaal niemand. Dus weggegooid geld. Hun huis staat al 5/6 jaar te koop. Ze raken het aan de straatstenen niet kwijt. Niet omdat niemand het huis wil, maar omdat hij in een hogere prijsklasse ligt voor het noorden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  CCC ma 29 aug 2011 - 1:28

Maura schreef:Mijn vader en zijn vrouw hebben er inderdaad ook een x bedrag voor betaald. Het was een hele mooie dag. Er kwam echter helemaal niemand. Dus weggegooid geld. Hun huis staat al 5/6 jaar te koop. Ze raken het aan de straatstenen niet kwijt. Niet omdat niemand het huis wil, maar omdat hij in een hogere prijsklasse ligt voor het noorden.


Ja dat hebben mijn ouders dus ook wbt de prijsklasse, het is nu ook gewoon erg lastig met je huis in de verkoop zetten... Hoor veel mensen dat ze het niet kunnen verkopen, en als ze het kunnen verkopen met behoorlijk verlies :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  xxjojootjexx ma 29 aug 2011 - 1:34

Maura schreef:Mijn vader en zijn vrouw hebben er inderdaad ook een x bedrag voor betaald. Het was een hele mooie dag. Er kwam echter helemaal niemand. Dus weggegooid geld. Hun huis staat al 5/6 jaar te koop. Ze raken het aan de straatstenen niet kwijt. Niet omdat niemand het huis wil, maar omdat hij in een hogere prijsklasse ligt voor het noorden.

Een ton van de vraagprijs af en morgen staan er kijkers op de stoep :P

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 1:47

xxjojootjexx schreef:
Maura schreef:Mijn vader en zijn vrouw hebben er inderdaad ook een x bedrag voor betaald. Het was een hele mooie dag. Er kwam echter helemaal niemand. Dus weggegooid geld. Hun huis staat al 5/6 jaar te koop. Ze raken het aan de straatstenen niet kwijt. Niet omdat niemand het huis wil, maar omdat hij in een hogere prijsklasse ligt voor het noorden.

Een ton van de vraagprijs af en morgen staan er kijkers op de stoep :P

Hahaha. Nou dat lijkt er wel op. Want er is interesse in de woning, gelijk al in het begin toen het te koop stond, maar toen de vraagprijs werd genoemd, waren ze opeens zo enthousiast meer. Ze willen graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 8:15

Nou misschien is het na deze week nog eens niet nodig om er aan mee te doen

WE KRIJGEN MORGEN KIJKERS !!!!! cheers

En CCC om nog even je vragen te beantwoorden ons huis staan nog geen 2,5 week te koop en staat idd op Funda

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 8:21

Ik heb een tijdje in de makelaarsbranche gezeten en mijn ervaring is dat het soms zinvol is er aan mee te doen, maar vaak niet heel veel uithaalt. Mensen die echt geïnteresseerd zijn komen een andere keer ook wel.

Fijn dat er morgen mensen komen kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 8:24

Maura schreef:
xxjojootjexx schreef:
Maura schreef:Mijn vader en zijn vrouw hebben er inderdaad ook een x bedrag voor betaald. Het was een hele mooie dag. Er kwam echter helemaal niemand. Dus weggegooid geld. Hun huis staat al 5/6 jaar te koop. Ze raken het aan de straatstenen niet kwijt. Niet omdat niemand het huis wil, maar omdat hij in een hogere prijsklasse ligt voor het noorden.

Een ton van de vraagprijs af en morgen staan er kijkers op de stoep :P

Hahaha. Nou dat lijkt er wel op. Want er is interesse in de woning, gelijk al in het begin toen het te koop stond, maar toen de vraagprijs werd genoemd, waren ze opeens zo enthousiast meer. Ze willen graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. smile

Tja, of ze vragen eigenlijk gewoon teveel geld voor het huis..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:00

Razz_ schreef:Nou misschien is het na deze week nog eens niet nodig om er aan mee te doen

WE KRIJGEN MORGEN KIJKERS !!!!! cheers

En CCC om nog even je vragen te beantwoorden ons huis staan nog geen 2,5 week te koop en staat idd op Funda

Oh wat fijn zeg! Ik ben wel benieuwd naar je huis Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:02

Interesse misschien? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  CCC di 30 aug 2011 - 10:05

Spannend! Hopen dat deze kijkers serieus wat willen bieden!

Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar je huis, mag ik 'm zien op Funda? smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:05

Razz_ schreef:Interesse misschien? Very Happy

Haha gewoon nieuwsgierig! Ik weet niet eens waar je woont.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:07

Ik zal jullie allebei een pm sturen ! (het is trouwens wel een appartement en geen huis)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:09

Razz_ schreef:Ik zal jullie allebei een pm sturen ! (het is trouwens wel een appartement en geen huis)
smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:09

Ik wil natuurlijk wel weten wat jullie er van vinden he :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:13

Wow! Super mooi zeg echt, en dat balkon is echt groot en leuk! Mooie raampartij ook smile hoop dat je snel een koper hebt hoor. Willen jullie graag naar een huis verhuizen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  CCC di 30 aug 2011 - 10:14

Heb je net even terug gepm't... Ziet er goed uit hoor! Enige wat ik me nu bedenk, wat wel tegen kan staan is de vraagprijs in deze tijd... Gezien de redenen die ik al gaf zeg maar, maar goed... Misschien willen oudere mensen die ook een redelijke overwaarde van een ander huis meenemen of genoeg geld hebben ook wel dat geld neerleggen... Vind het een mooi appartement... Heb sowieso wel wat met appartementjes... smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:21

We willen idd een normaal huisje met een tuin

De vraagprijs is idd flink maar er staat hier nog een appartement te koop in hetzelfde complex die 40.00 euro meer kost ! En onderhandelen kan in principe nog wel. Dit is gewoon ons allereerste en hoogste bedrag die we er voor konden krijgen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  CCC di 30 aug 2011 - 10:32

Ooh... Dat is voor jullie dan weer positief, mensen gaan dan vaak kijken bij 2 appartementen in hetzelfde complex en kijken wat ze beter vinden ook qua prijs... Ben benieuwd zeg! Hoop dat jullie het snel kwijt zijn!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 6:26

Hoe vonden de kijkers het? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open huizen route Empty Re: Open huizen route

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum