Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort

+5
SleepingBeauty
Arwyn
Caroow
VeryCherry
Lynn_
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort - Pagina 2 Empty Re: Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:53

Oh PM dat is helemaal lullig Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort - Pagina 2 Empty Re: Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort

Bericht  Shisha za 26 maa 2011 - 3:55

Haha heel erg herkenbaar! Mijn vriend heeft het vooral als hij voor de computer zit. Hij hoort dan echt niks!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 4:07

Shisha schreef:Mijn vriend heeft het vooral als hij voor de computer zit. Hij hoort dan echt niks!

De mijne ook niet, maar dat komt meer door zijn koptelefoon Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 4:11

Ik heb dan wel geen vriend, maar ik ben degene die helemaal opgaat in een programma. Als ik een programma kijk, wil ik er met aandacht naar kijken en ervan leren. Wanneer iemand er dan doorheen gaat zitten praten of dingen vragen, kan ik me daar enorm aan storen. Voor kletsrondjes heb je toch de reclame? Het enige dat je tijdens het programma mag zeggen, zijn opmerkingen die met het programma te maken hebben. En niet te lang en te hard praten graag. Ja toch, Jen? :P

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 26 maa 2011 - 4:13

Het valt hier trouwens nog best mee eigenlijk.
Vriend zat achter de computer, ik ging afwassen en na een minuut of 10 kwam hij zomaar binnenlopen en me helpen. Ik klaag dus niet vandaag, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 za 26 maa 2011 - 4:26

mijn man heeft dat ook, ook als die zit te computeren dan roep ik hem (computer staat boven) En hij reageert niet zo iritant
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caramba za 26 maa 2011 - 4:47

Mijn vriend heeft dat ook, laatst waren we even bij zijn ouders, zijn moeder vroeg hem iets, en riep daarbij een paar keer zijn naam. Geen reactie. Zijn vader gaf hem een stoot. Hij keek op van jaaa, wat is er? Nou je moeder vroeg iets. Wat was er dan? Krijgt dan ook niets mee.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: