Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewone vriend die meer van me wilt

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gewone vriend die meer van me wilt Empty Gewone vriend die meer van me wilt

Bericht  Monte ma 14 maa 2011 - 5:47

Ik zit ergens mee, het gaat om een vriend van me. Normaal gaan we altijd met een hele groep vrienden uit eten o.i.d en is hij daar ook bij. Echter de laatste tijd wil hij steeds vaker met mij alleen afspreken( dat zegt hij niet zo, maar hij vraagt alleen mij en niet de rest). Nu vind ik hem heel aardig, maar ik wil niets van/met hem. Nu heb ik wel ja gezegd om een keer te gaan eten met z'n tweeën, maar ik hoop niet dat hij nu denk dat er meer in zit.
Iemand tips wat ik kan doen of overdrijf ik eigenlijk een beetje(het is maar eten)?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewone vriend die meer van me wilt Empty Re: Gewone vriend die meer van me wilt

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 5:50

Ik zou dat etentje gewoon aankijken, misschien vindt hij jou gewoon gezellig als gewone vriendin. Als blijkt dat hij inderdaad meer van je zou willen, is het vroeg genoeg om duidelijk te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 14 maa 2011 - 5:52

Maple schreef:Ik zou dat etentje gewoon aankijken, misschien vindt hij jou gewoon gezellig als gewone vriendin. Als blijkt dat hij inderdaad meer van je zou willen, is het vroeg genoeg om duidelijk te zijn.
Very Happy ja dat zou natuurlijk ook kunnen, dat hij me gewoon gezellig vind. Maar inderdaad eerst het etentje afwachten.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 6:04

Ik heb een goede vriend die ook zo met meiden om gaat. Hij kan ook met meiden gewoon zo afspreken zonder daar direct iets mee te bedoelen. Ik zou het dus ook gewoon afwachten en aankijken.

Gast
Gast

Bericht  Janelie di 15 maa 2011 - 0:13

Ik zou het ook even aankijken, wie weet zit je er wel naast. Ik zou er in ieder geval nu nog niet over beginnen, daar is het niet te duidelijk voor.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Blond di 15 maa 2011 - 3:28

Ik zou er niet meteen wat achter zoeken. Ik heb ook een vriend die ik vooral zie met andere vrienden en vriendinnen erbij, maar ik vind het ook wel eens gezellig om alleen met hem wat te gaan drinken. En dat is van beide kanten gewoon vriendschappelijk. Doet hij trouwens ook met andere vriendinnen van mij.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud