Hoort dit bij een mk?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoort dit bij een mk?
Sorry dat ik hier weer even kom spuien, maar gisteren heeft de mk dus echt goed doorgezet. Alleen lijkt het nu wel of heel mijn lichaam uit elkaar aan het vallen is. Ik heb dus sinds gisterenmiddag echt hevige pijn in mijn rechterzij, een paar centimeter onder waar mijn ribben ophouden. (Alsof je hard hebt gerend zonder conditie, alleen dan ipv van die steken is de pijn er continu) nu is het vandaag eigenlijk alleen maar erger geworden, diep ademhalen, hoesten en geeuwen bijvoorbeeld maakt echt dat ik bijna dubbelklap van de pijn. Nu vraag ik me af of dit bij de mk kan horen, of dat ik misschien morgen even naar de huisarts moet.
Weet iemand misschien wat dit dan kan zijn? En of het dus gerelateerd kan zijn aan de mk?
Weet iemand misschien wat dit dan kan zijn? En of het dus gerelateerd kan zijn aan de mk?
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Re: Hoort dit bij een mk?
Ik had wel meer pijn dan normale ongesteldheid, maar als het te wordt...zou ik morgen gewoon even bellen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Geen ervaring met een MK, wel met blinde darm ontsteking. Bij mij begon die pijn bij rond mijn navel en na een paar uur zat het rechtsonder in mijn zij. En dat deed inderdaad zeer bij alles wat ik deed... Hou het goed in de gaten, want het is echt geen pretje.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het in de gaten houden, en anders gewoon de h.a bellen. Sterkte lieverd, ik vind het zo rot voor je.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had vlak na mijn mk een baarmoederontsteking. Ik vind de pijn er wel op gelijken. Ik kon niet meer rechtstaan van de pijn toen en alles wat ik deed, deed ontzettend veel pijn. Misschien even de huisarts bellen?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoort dit er ook bij?
» Hoort dit?
» Hoort dit?
» Als je s'nachts wat hoort...
» Aubergine, hoort dit?
» Hoort dit?
» Hoort dit?