Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je s'nachts wat hoort...

+12
Vanilla Queen
_DoI
Jeanette
Kabouter
Zeester
mzcharlotte
Rovine
Mint
Dolphinne
M-G
Cherique
Shisha
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Shisha vr 24 dec 2010 - 1:16

Ga je dan kijken wat het is?

Ik was vannacht alleen thuis en op een gegeven moment toen ik in bed lag hoorde ik geluiden/gerommel beneden. De katten lagen bij mij op bed dus die waren het niet.
Ik ben dan echt zo'n schijterd die niet naar beneden durft om te kijken. Dus ik ben heel stilletjes mijn bed uitgeglipt en heb vanuit het raam (achterkant huis) gekeken of ik wat zag. Vervolgens vanuit de badkamer (voorkant huis) maar er was niks te zien.
Nu stond er gister een behoorlijke wind en we wonen hier nog niet zo lang dus ik ken nog niet alle geluiden. Uiteindelijk toch maar naar beneden geslopen en er was natuurlijk niks aan de hand maar ik heb de rest van de nacht met het nachtlampje aan geslapen. Embarassed
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:19

Ik zou alle lampen aandoen en dan misschien gaan kijken... Maar eng is het wel!

Hier heeft vannacht iemand door onze tuin gelopen :shock: We wonen in een hoekwoning en hebben een eigen stuk erf langs het huis lopen en kennelijk bedenken sommige mensen dan dat ze wel even binnendoor kunnen sluipen.. (i.p.v. door de steeg). Helaas verraad sneeuw ALLES! En ik meende ook al iets gehoord te hebben.. het haakje aan de deur van de tuin stond ook los. Ik vind dat gewoon niet netjes en onfatsoenlijk!

Als je s'nachts wat hoort... 1174146091_5_7_YG

Kijk, dit is onze tuin en achterin naast het hokje, links, is een deurtje. Ze lopen dan dus langs onze zijramen (je zult maar lekker nietsvermoedend op de bank zitten en er loopt zo'n debiel achter je langs..), schuin langs de klimop naar achteren. En dat, terwijl de ingang vanaf de weg niet eens te zien is. Onze hele tuin is afgeschermd. Belachelijk, dit Evil or Very Mad


Laatst aangepast door Youandi op vr 24 dec 2010 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:22

Nou Youandi, dat vind ik ook asociaal!

Ik zou denk ik net doen of ik slaap..
Ben ook een schijterd.
Of mn vriend wakker maken.. moet hij maar gaan kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Cherique vr 24 dec 2010 - 1:23

Dan ben ik een heldin op sokken en dan maak ik mijn man wakker die dan vervolgens uit bed mag gaan om te kijken wat er aan de hand is Embarassed hahahaha!
Als hij op kamp is, dan schijt ik echt 7 kleuren en hoor ik iedere keer wel wat en let ik er erg op. Heel fout natuurlijk. Op een gegeven moment val ik wel in slaap.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  M-G vr 24 dec 2010 - 2:15

Ja als ik iets hoor wat me niet bekend voor komt, ga ik kijken. Ik ben 's nachts al een paar keer mijn bed uit geweest en de galery of het balkon opgelopen om te kijken of mensen aanwezig waren. Tenzij ik het echt niet zou vertrouwen, zou ik mijn vriend misschien wakker maken maar tot nu toe ben ik iedere keer zelf mijn bed nog uit gestapt.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 2:15

Dan is het 9 van de 10 keer een muis en dan zit mijn vriend bovenop de kast..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Shisha vr 24 dec 2010 - 2:16

Nou inderdaad lekker asociaal youandi! Ik snap nooit dat mensen dat doen. Het zou nooit in mij opkomen om maar eens lekker door de tuin van een ander te gaan banjeren...

Ik ben op een gegeven moment ook wel in slaap gevallen. Ik dacht: zolang de katten rustig op bed blijven liggen is er niks aan de hand want normaal gesproken gaan ze als een gek naar beneden wanneer er iemand thuis komt.

Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 2:21

Dan is het meestal de kat als ik wat hoor; maar ik vind het soms wel eng, vriend zit me ook altijd op de kast te jagen dat hij schimmen ziet bij het balkon haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 2:25

Ik ben ook geen held hoor! In de tijd dat we hier wonen heb ik nog niet echt beneden iets gehoord maar wel vaak genoeg buiten, dan durf ik wel even door het kiertje van het gordijn te gluren Wink Zelf naar beneden gaan zou ik echt niet durven denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Dolphinne vr 24 dec 2010 - 2:27

Ik hoor regelmatig wat 's nachts, maar dan zijn het 9 vd 10 keer de buren (die ruzie maken/met deuren gooien/meubels verslepen etc).
Als ik iets hoor denk ik dus ook heel snel, dat zullen de buren wel zijn.
Als het echt uit mijn huis lijkt te komen zou ik denk ik gewoon in bed blijven en er niet uit durven komen Embarassed.
Of ik zou de lampen aandoen en gaan kijken (met ondertussen de telefoon in mn hand met 112 binnen toetsbereik Wink).
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:11

Ik ben echt zooooo'n schijterd.. Echt! Wij wonen ook op een hoek.. en de huizen naast mijn huis zijn allemaal nog leeg en donker.. dus als ik wat hoor rommelen, stuur ik mijn man naar beneden. Als hij er niet is, gooi ik alle lichten aan en sluip (nou ik banjer keihard de trap af om ze (wie is ze?!?!) af te schrikken) naar beneden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Mint vr 24 dec 2010 - 3:26

Als ik iets hoor `s nachts, denk ik direct aan moordenaars en verkrachters Embarassed Vind het doodeng, maar ga dan toch naar beneden om te kijken! Gelukkig is het vaak niets bijzonders.. Althans, soms valt er opeens iets van mijn kast Neutral
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Rovine vr 24 dec 2010 - 4:00

Ik had eens een gluurder in mijn tuin. Als ik hem niet betrapt had, had hij mijn slaapkamer in kunnen klimmen toen ik sliep. Sindsdien checkte ik het bij elk raar geluidje. Heb eens doodsangsten uitgestaan vanwege een man met krukken omdat ik het geluid niet thuis kon brengen.

Nu woon ik op de 3e en ben er niet meer bang voor. Wonen in een prima wijk en zou niet weten wat mensen hier te zoeken hebben.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  mzcharlotte vr 24 dec 2010 - 4:07

Ik ga gewoon kijken haha. 's Nachts ben ik te duf om te beseffen dat het weleens gevaarlijk zou kunnen zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Zeester vr 24 dec 2010 - 4:09

Heeeel herkenbaar. Ik ben ook echt een schijterd wat dat betreft. En dan heb ik ook nog een vriend die me af en toe laat schrikken. Hij doet dan alle lampen uit en verstopt zich. Echt vreselijk!
En er zat een keer een motvlinder onder het bed (best een grote) Dat beest maakte veel lawaai. Dat was ook wel erg eng (toen ik nog niet doorhad wat het was...)
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:10

Ik ben een enorme schijters en zou een bus haarlak pakken en mn hele huis doorzoeken denk ik..!
Woon net in een ander (oud) huis, dus zijn nog veel geluiden die ik niet ken, maar ik kan mezelf helemaal gek maken met wat het zou kunnen zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Kabouter vr 24 dec 2010 - 4:11

zegmaar_ schreef:Ik ga gewoon kijken haha. 's Nachts ben ik te duf om te beseffen dat het weleens gevaarlijk zou kunnen zijn.

Haha..ik denk dat ik hetzelfde zou hebben. En dan 's morgens zou ik alsnog in mijn broek schijten van angst :P.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:36

Storm schreef:Dan is het 9 van de 10 keer een muis en dan zit mijn vriend bovenop de kast..
haha smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 22:31

Ik ben dan ook een schijterd eersteklas, maar ik zou dan extra veel lawaai gaan maken en de lichten aan gaan doen haha. En dan hopen dat dat ze af zal schrikken. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  _DoI zo 26 dec 2010 - 22:56

Onze hond is erg waaks, dus ik ga alleen kijken als hij blaft en/of gromt.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Vanilla Queen zo 26 dec 2010 - 23:00

Ik ben altijd alleen thuis. En eigenlijk ben ik nooit bang, in het begin wel hoor maar daar ben ik nu helemaal overheen. Ik hoor ook wel eens wat, en als ik het niet vertrouw ga ik gewoon kijken.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  minoessepoes ma 27 dec 2010 - 0:05

Er gaat geen nacht voorbij dat wij hier geen geluiden horen, wij reageren er dus ook totaal niet op. Maar dat komt natuurlijk ook door de plek waar wij wonen.
Laatst logeerde we een keer bij vrienden en lagen we alle twee 's ochtends wakker omdat het zo stil was! Dat zijn we helemaal niet meer gewend.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  loura ma 27 dec 2010 - 0:13

Ligt eraan wat voor geluiden ik hoor.. ik durf wel zelf te kijken als ik iets vaags hoor.. Maar als ik duidelijke geluiden zou horen die van iemand afkomstig kunnen zijn vraag ik of mijn vriend even kan kijken denk ik Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Japie ma 27 dec 2010 - 0:14

Ik woon alleen en als ik 's nachts iets hoor, ga ik altijd even kijken. Ik ga dan wel achter het hoekje staan, zodat eventueel anderen mijn niet kunnen zien. Heb ook een busje pepperspray in mijn nachtkastje liggen voor het geval dat.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 0:18

Als ik 's nachts iets zou horen, zou ik dat wel heel eng vinden. Ik woon samen met mijn vriend. Gelukkig hebben we nog nooit iets engs meegemaakt. Als ik iets zou horen, zou ik mijn vriend wakker maken en dan moet hij maar gaan kijken, want ik ben dan toch te bang :P

Toen ik nog thuis woonde, was ik een keer een week alleen thuis, mijn ouders en broertjes waren op vakantie. Mijn vader heeft nog zo'n oude luchtbuks (zonder kogels overigens). Die nam ik 's avonds mee naar boven naar mijn slaapkamer 'voor het geval dat'. Embarassed

Edit: toen we een keer op vakantie waren in Frankrijk, dacht ik 's nachts voetstappen rond onze tent te horen. Ik was er van overtuigd dat er iemand was. Het was heel eng, omdat we juist op een camping stonden met hele ruime staanplaatsen. Ik maakte mijn vriend wakker en die is gaan kijken. Niks aan de hand natuurlijk. Het duurde die nacht heel lang voordat ik weer sliep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je s'nachts wat hoort... Empty Re: Als je s'nachts wat hoort...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum