Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort

+5
SleepingBeauty
Arwyn
Caroow
VeryCherry
Lynn_
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort Empty Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:12

Mijn man ( we zijn niet getrouwd maar na bijna 8 jr samen noem ik hem vaak zo ), is helemaal van de planeet als er voetbal of iets anders wat hem enorm boeit op tv is.

Bij wijze van kan ik nog grote onwaarheden als "het huis staat in brand" of "de kat heeft op tafel gepoept" roepen met luide stem, hij hoort het écht niet.

Meer dames die dit hebben? Ik lach er gewoon om en trek mijn eigen plan, zoals nu. Laptop aan en op t forum/Youtube kijken, poezen extra knuffelen, wat smsen, tijdschriften lezen, soms ben ik zelfs een dikke tien min weg om glas weg te brengen naar de glasbak... Merkt hij ook niet. Very Happy

Hoe zijn jullie vriendjes?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort Empty Re: Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:14

Hahahaha, ik zie het helemaal voor me.

Mijn vriend is helemaal niet zo, die vindt het veel te leuk om aandacht te krijgen, zit zelf overal dwars door heen te praten, heeft altijd wat te vertellen en hoort en ziet echt alles om zich heen nerd

Gast
Gast

Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort Empty Re: Vriend die in de de tv kruipt en niks meer hoort

Bericht  Lynn_ vr 25 maa 2011 - 9:14

Die van 'mij' heeft dat niet zo eigenlijk. Ik ben juist degene die dat heeft bij ons!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:15

Idem hier.. Bloedirritant. Hij wil ook nog wel eens boos worden als ik hem stoor. Leeft die van jou trouwens ook helemaal mee Tea? En dan met name bij voetbal?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 25 maa 2011 - 9:17

Alleen als hij muziek aan het maken is en dan doe ik net of ik wat anders doe, maar stiekem luister ik naar wat hij maakt, want ik vind het echt mooi!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:19

Mijn vriend is voetballen (trainen) En voetballen kijken in de kantine. Ik verwacht hem ook niet 1,2,3 terug. Vind het allang best. Ik hou niet van voetbal en heb nu het huis even alleen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:20

ZachtCookie schreef:Idem hier.. Bloedirritant. Hij wil ook nog wel eens boos worden als ik hem stoor. Leeft die van jou trouwens ook helemaal mee Tea? En dan met name bij voetbal?

Ja! Hij beweegt zelfs mee in de stoel/op de bank!

Ik klets meestal door minder boeiende programma's heen, dat is mijn stokpaardje. Maar die kerel van mij...

Hij maakt ook armbewegingen en heeft serieuze gezichtsuitdrukkingen Very Happy Hij wordt ook boos als ik wat zeg, vooral bij wedstrijden en voetbalprogramma's.

Gast
Gast

Ja doet heeft die van mij ook. Ik vind het helemaal niet grappig, vind het bloedirritant. Ik kan nog niet eens vragen of hij wat drinken wil, want hij hoort me niet. Is helemaal afgeleid, hij kan echt geen 2 dingen tegelijk. Zelfde met achter de computer zitten.

Gast
Gast

VeryCherry schreef:Alleen als hij muziek aan het maken is en dan doe ik net of ik wat anders doe, maar stiekem luister ik naar wat hij maakt, want ik vind het echt mooi!

Wat lief Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:22

Jen_ schreef:Ja doet heeft die van mij ook. Ik vind het helemaal niet grappig, vind het bloedirritant. Ik kan nog niet eens vragen of hij wat drinken wil, want hij hoort me niet. Is helemaal afgeleid, hij kan echt geen 2 dingen tegelijk. Zelfde met achter de computer zitten.

Conclusie: wij zijn beter in multitasken!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:22

Jen_ schreef:
VeryCherry schreef:Alleen als hij muziek aan het maken is en dan doe ik net of ik wat anders doe, maar stiekem luister ik naar wat hij maakt, want ik vind het echt mooi!

Wat lief Very Happy

+ 1

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 25 maa 2011 - 9:24

Die van mij antwoord wel, maar weet eigenlijk niet wat ik zeg. Dan is er een paar dagen later iets en dan is het van "ja maar dat heb je mij nooit verteld". Wel dus, maar meneer zat in de tv.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:25

Caroow schreef:Die van mij antwoord wel, maar weet eigenlijk niet wat ik zeg. Dan is er een paar dagen later iets en dan is het van "ja maar dat heb je mij nooit verteld". Wel dus, maar meneer zat in de tv.

Ook dat herken ik. En dan blijft hij bij hoog en laag beweren dat ik het nooit gezegd heb. Hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:28

Jen_ schreef:Ja doet heeft die van mij ook. Ik vind het helemaal niet grappig, vind het bloedirritant. Ik kan nog niet eens vragen of hij wat drinken wil, want hij hoort me niet. Is helemaal afgeleid, hij kan echt geen 2 dingen tegelijk. Zelfde met achter de computer zitten.

Ik ben dus niet de enige dus zich eraan stoort. Hij hoort mij ook echt niet als ik wat zeg, gisteren tijdens top chef !!!! :face: (als hij er nou ook nog van ging koken) zei ik dat ik een jas van 2000 euro ging bestelling (meende ik natuurlijk niet serieus), of ik zijn pinpas even mocht. Geen antwoord. Dus ik zeg, hallooooo ik vraag je wat.
Oooh ja tuurlijk schatje, is goed. Doe maar. Laughing
Dat is echt zijn standaard antwoord op alles, zonder dat hij enig idee heeft waar het over gaat en of het uberhaupt wel ergens op slaat.

Gek genoeg hoort hij het altijd wel als ik vraag of hij poep in zijn oren heeft Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 25 maa 2011 - 9:31

Coco schreef:

Ik ben dus niet de enige dus zich eraan stoort. Hij hoort mij ook echt niet als ik wat zeg, gisteren tijdens top chef !!!! :face: (als hij er nou ook nog van ging koken) zei ik dat ik een jas van 2000 euro ging bestelling (meende ik natuurlijk niet serieus), of ik zijn pinpas even mocht. Geen antwoord. Dus ik zeg, hallooooo ik vraag je wat.
Dat is echt zijn standaard antwoord op alles, zonder dat hij enig idee heeft waar het over gaat en of het uberhaupt wel ergens op slaat.

Gek genoeg hoort hij het altijd wel als ik vraag of hij poep in zijn oren heeft Rolling Eyes

Hahahah herkenbaar. Maar die van mij gaat wel echt koken door dat programma, dat is wel weer fijn.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry vr 25 maa 2011 - 9:31

Dan zit ik echt te genieten, en ik mag het altijd beoordelen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Arwyn vr 25 maa 2011 - 9:36

Oh, ik herken het wel een beetje ja, mijn vriend kan gewoon echt geen twee dingen tegelijk! Ik hoef echt geen gesprek aan te knopen als hij tv aan het kijken is.. Als we bij mijn ouders zijn, hij iets kijkt en mijn vader/moeder iets vraagt, heeft hij dat dan ook echt totaal niet door, haha.
Denk dat hij het nog wel zou merken als ik weg zou gaan, maar heb het nooit echt geprobeerd.. Hij kijkt ook niet zo vaak tv, dus dat scheelt alweer Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Caroow vr 25 maa 2011 - 9:39

Arwyn schreef:Oh, ik herken het wel een beetje ja, mijn vriend kan gewoon echt geen twee dingen tegelijk! Ik hoef echt geen gesprek aan te knopen als hij tv aan het kijken is.. Als we bij mijn ouders zijn, hij iets kijkt en mijn vader/moeder iets vraagt, heeft hij dat dan ook echt totaal niet door, haha.
Denk dat hij het nog wel zou merken als ik weg zou gaan, maar heb het nooit echt geprobeerd.. Hij kijkt ook niet zo vaak tv, dus dat scheelt alweer Wink

Ik denk dat ik het binnenkort maar eens ga proberen, gewoon even naar de winkel oid, kijken hoe lang het duurt voordat hij het merkt smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:41

Coco schreef:

Hahaha ja dan reageert mijne ook. Of als ik heel hard roep: Nog een biertje? En dan vervolgens zeg dat ze op zijn en hij zelf maar even naar de winkel moet.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty vr 25 maa 2011 - 9:41

Mijn man heeft dat ook erg jah! haha
Vooral als hij achter de computer zit....Dan is hij ook alle besef van tijd kwijt.
Hij komt dan rustig te laat in actie om bijvoorbeeld naar het werk te gaa ne ndan moet het weer haasten.
Of ik vraag of hij zo mee gaat sta ik klaar met alles en nog wat, zit meneer nog rustig achter de computer.

Bij de televisie is het ook zo. zit hij te kijken moet je hem echtn iks vragen of er door heen praten.
terwijl ik dan soms denk is het nou zo erg als je 1 zinnetje mist van wat er gezegd wordt...
Blijkbaar wel....
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  JD vr 25 maa 2011 - 12:31

ooo zó herkenbaar!

Ik kan hele verhalen tegen hem houden en hij hoort niks.
Vaak vraag ik voordat ik begin te vertellen nog "luister je of zit je tv te kijken?"
Hij zegt dan meestal "ja ik luister naar je hoor"

Dus dan begin ik mn verhaal te vertellen, maar uiteindelijk reageert en luistert ie niet.
En dan de volgende dag ruzie krijgen omdat hij iets niet wist wat ik de dag ervoor verteld had....

sja ach. . . mannen *zucht*
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 22:04

Heel erg herkenbaar! Het maakt gewoon niet uit wat meneer zit te kijken en ineens lijkt er geen andere wereld meer te bestaan Very Happy

Als hij knikt of snel reageert vraag ik ook weleens: wat zei ik nou net? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 25 maa 2011 - 23:06

Birgit schreef:Heel erg herkenbaar! Het maakt gewoon niet uit wat meneer zit te kijken en ineens lijkt er geen andere wereld meer te bestaan Very Happy

Als hij knikt of snel reageert vraag ik ook weleens: wat zei ik nou net? Laughing

"Ja ehh je had het toch over die schoenen?"

En dan heb ik het net over sperziebonen gehad Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:42

Ja of ik zeg iets tegen hem en dan zegt hij later hetzelfde alsof hij dat geniale idee had Rolling Eyes Dus dan pikt hij wel iets op maar echt luisteren ho maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:47

Herkenbaar...

Of in slaap vallen als je het ergens over hebt. Zat pas mijn plannen voor de babykamer aan hem uit te leggen op bed. Die kleur, dit hier, dit daar enz.
Opeens gesnurk naast me... Mad

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: