Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik wilde nog wachten met de wijn, maar Guus zei PROOSTEN.
Jammer dat het niet de wedstrijdconcertregistratie is (maar we zaten wel in de reclame )
Jammer dat het niet de wedstrijdconcertregistratie is (maar we zaten wel in de reclame )
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wilde nog wachten met de wijn, maar Guus zei PROOSTEN.
Ja, dan kun jij er ook niets aan doen!
Gast- Gast
Ik heb 'm er ook voor...
Ik heb hoofdpijn, ik hoest en ik ben moe , maar echt verkouden ben ik niet. Waar komt de hoest toch vandaan?
Ik heb hoofdpijn, ik hoest en ik ben moe , maar echt verkouden ben ik niet. Waar komt de hoest toch vandaan?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Ik heb 'm er ook voor...
Gast- Gast
June schreef:Qiara schreef:Ik heb 'm er ook voor...
Thanks, ik hoop dat die hoest snel minder wordt!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:
Ik hebhoofdpijn,ik hoest en ik ben moe , maar echt verkouden ben ik niet. Waar komt de hoest toch vandaan?
Heb precies hetzelfde, behalve de hoofdpijn, en heb geen idee waar ik die hoest nou opgelopen heb
Gast- Gast
Maple schreef:Qiara schreef:
Ik hebhoofdpijn,ik hoest en ik ben moe , maar echt verkouden ben ik niet. Waar komt de hoest toch vandaan?
Heb precies hetzelfde, behalve de hoofdpijn, en heb geen idee waar ik die hoest nou opgelopen heb
Mijn moeder heeft de griep gehad, dus misschien heb ik wel wat overgenomen van haar... Ik heb zoiets alleen nooit meegemaakt. Ik vind het maar raar. Misschien heb ik iets onder de leden wat niet door wil zetten.
Qiara- Ratel
Reva schreef:Hoestende dames: voorjaar
Hooikoorts? Voor zover ik weet, heb ik dat niet...
Qiara- Ratel
ja een bekende van mij zat ook in de lange versie. Dat concert was ik ook. Haha niemand geloofde dat dat doek er echt geweest was
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hooikoorts maar hoest daar nooit bij, Reev Slaat alleen op m'n ogen en m'n neus. En van m'n neus en ogen heb ik nu gek genoeg geen last, alleen die hoest en een dikke keel... Ja, en moeheid, maar dat heb ik al weken af en aan.
Gast- Gast
Qiara schreef:Reva schreef:Hoestende dames: voorjaar
Hooikoorts? Voor zover ik weet, heb ik dat niet...
Ja, kan je ook van gaan hoesten (en kan je ook pas op latere leeftijd krijgen). Hoef je ook niet altijd bij te niezen of verkouden te zijn etc. Kan ook kriebelende oren krijgen (van binnen bedoel ik) of jeuk waar dan ook, maar ook hoesten, vermoeidheid etc.
Gast- Gast
Dolores schreef:Kom je naar zijn komende concert, Reev? Van Guus dus?
Je vraagt een vergiet toch ook niet of ie lekt?
En Hoi Hoe is het met je ogen?
Gast- Gast
Reva schreef:Dolores schreef:Kom je naar zijn komende concert, Reev? Van Guus dus?
Je vraagt een vergiet toch ook niet of ie lekt?
Toevallig heb ik m dat net nog gevraagd hoor....
Ben nog gaatjes aan het tellen....
Ogen zijn iets verbeterd... maar dat durf ik bijna niet hardop te zeggen nadat ik donderdag nog op de Eerste Hulp zat met een of andere allergische aanval...
Gast- Gast
Hoi TD en Lexie...
En Reev, en Smik ook als je dit ergens nog leest: dank jullie wel, jullie weten wel waarvoor...
En Reev, en Smik ook als je dit ergens nog leest: dank jullie wel, jullie weten wel waarvoor...
Gast- Gast
Ja.....
dat weet ik wel...
En nu komt het moment dat jullie dadelijk heel erg gaan lachen...
Door de medicatie voor de eerste allergische reactie....
dat weet ik wel...
En nu komt het moment dat jullie dadelijk heel erg gaan lachen...
Door de medicatie voor de eerste allergische reactie....
Gast- Gast
Dolores schreef:Hoi TD en Lexie...
Ik denk dat je de verkeerde naam hebt, want ik weet van niks
Maar ik moest wel hard lachen ja, whahaha Niet grappig voor jou, maar het is vrij ironisch
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: