Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik ga ook lekker mijn boek erbij pakken, wordt een heerlijk relaxt dagje zo
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker hè? Ik heb ook twee uur in het bos gewandeld. Doe ik trouwens wel vaker.Theedoosje schreef:Zo daar ben ik weer na 2 uur stevig door wandelen door het bos hiero Ik heb zulke mooie paarden gezien (voor zo'n karretje (nee geen huifkar:P) er was een wedstrijd of zo super leuk!
Ik zag een route die ik ben gaan volgen en geen idee hoe lang deze zou gaan duren en hoeveel km hij zou zijn.
Ben trots op mijzelf dat ik dit heb aangedurfd. (in deze bossen was tijd terug een lijk gevonden ) En ik liep op stukken waar echt niemand te bekennen was. Moet zeggen dat ik hem soms wel even kneep. Maar goed, heb ondertussen ook foto's gemaakt met mijn telefoon en ben weer thuis
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Zo... hehe, mijn werk zit er weer op voor vandaag, ben versleten! Was flink druk en stressen vanmorgen!!
Gast- Gast
Hahaha..het is weer mooi het weekend en we gaan weer bbqen met vrienden van mijn vriend. Die grijpen echt iedere kans aan om te bbqen. Naja..we kunnen altijd nog binnen gaan zitten als het te koud wordt natuurlijk.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Mmmmh. Ik eet een heerlijk geroosterd speltbroodje met roomkaas, augurk en peper. Jammmmmiieeeee!
Heb geen zin meer om schoon te maken.
TD: vind je wandelen niet saai? Ik verveel me zo snel dan.
Gast- Gast
Reva schreef:Mmmmh. Ik eet een heerlijk geroosterd speltbroodje met roomkaas, augurk en peper. Jammmmmiieeeee!
Nee helemaal niet. Aangezien ik foto's maak onderweg en ik kan erg genieten van zingende vogeltjes, mooi uitzichten etc. Mee dus ik verveel mij niet. Soms nam ik ook wel eens mijn mp3-speler mee, maar ben hem kwijt :S
Gast- Gast
Iritant:
Ik vraag een vriendin (via ping) of ze zin heeft vanmiddag mee te gaan en lekker op een terasje te zitten, krijg ik als antwoord "jij met je teras"
Nou weet ik bij haar nooit zo goed hoe ik het op moet vatten, schrijven is toch anders dan iets zeggen, (anders hoor ik het wel aan d'r toon) maar als je geen zin hebt kan je toch ook gewoon "nee" als antwoord geven en "ja" als je wel wilt.. Krijg verder geen antwoord meer ofzo, dus ik neem maar aan dat ze geen zin heeft, maar ohhh wat vind ik dat toch iritant als mensen niet normaal een vraag beantwoorden!
Moet ook eigenlijk nog leren, maar geen zin... wil gewoon iets leuks doen!! En niet de hele dag thuis zitten.
Voor zover mijn iritaties weer gedeeld
Ik vraag een vriendin (via ping) of ze zin heeft vanmiddag mee te gaan en lekker op een terasje te zitten, krijg ik als antwoord "jij met je teras"
Nou weet ik bij haar nooit zo goed hoe ik het op moet vatten, schrijven is toch anders dan iets zeggen, (anders hoor ik het wel aan d'r toon) maar als je geen zin hebt kan je toch ook gewoon "nee" als antwoord geven en "ja" als je wel wilt.. Krijg verder geen antwoord meer ofzo, dus ik neem maar aan dat ze geen zin heeft, maar ohhh wat vind ik dat toch iritant als mensen niet normaal een vraag beantwoorden!
Moet ook eigenlijk nog leren, maar geen zin... wil gewoon iets leuks doen!! En niet de hele dag thuis zitten.
Voor zover mijn iritaties weer gedeeld
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Dat is ook lekker Alex!
Ik word sjaggo van mijn achillespees. De pijn werd een beetje minder en nu is het alleen maar erger geworden. Kan nu bijna niet meer lopen. Klote zooi.
Ik word sjaggo van mijn achillespees. De pijn werd een beetje minder en nu is het alleen maar erger geworden. Kan nu bijna niet meer lopen. Klote zooi.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik hoop dat het nog heel lang zulk weer blijft: ik zit heerlijk met een boek en een glas ranja op mijn balkon
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sonly> dan bel je toch even? Dan weet je het zeker. Pingen/smsen/msnen/forummen kan zo verkeerd opgevat worden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heey,
Mijn broek wil niet dicht, de toon voor vandaag is hier weer gezet!
Aah vervelend zeg
Gast- Gast
Hoi!!
Ik wil ook wat posten maar heb niks zinnigs te melden, behalve dat ik van mezelf baal omdat ik niet van het mooie weer geniet maar gewoon zielig binnen zit. Maar ik heb geen zin om in m'n eentje naar buiten te gaan...
Ik wil ook wat posten maar heb niks zinnigs te melden, behalve dat ik van mezelf baal omdat ik niet van het mooie weer geniet maar gewoon zielig binnen zit. Maar ik heb geen zin om in m'n eentje naar buiten te gaan...
Gast- Gast
Maple> waar ga je er niet even op uit? Heb ik ook gedaan in mijn eentje. Zo heerlijk genieten van het weer. Ik had echt de drang dat k naar buiten moest
Gast- Gast
Maple schreef:Hoi!!
Heb je geen balkon,of misschien bij de voordeur? Ik heb net lekker 2 uurtjes bij de voordeur in het zonnetje gezeten, en warm dat het is in de zon, heb me maar gelijk ingesmeerd aangezien ik al rood begon te worden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Bij de voordeur hebben we nog geen zon en op het balkon begint de zon ook langzaam weg te trekken...
Gast- Gast
aaaaaaaaah ik heb 2 frikandellen uit de oven op why?? (vriend ging ze bakken en ben ook overstag gegaan).
Vanaf nu weer opletten met eten en straks niet teveel macaroni eten en geen geraspte kaas er bij
Vanaf nu weer opletten met eten en straks niet teveel macaroni eten en geen geraspte kaas er bij
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: