Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Sorry, toch gequote, wil het zo wel weghalen maar lieve schat, ik heb het beste met je voor maar als je hier al mee begint, waarom denk je dat deze brief dan wel een verschil gaat maken? Waarom zal hij deze wel lezen en veranderen?Jordana schreef:
Je zal wel denken een brief van mij. Ja alweer.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
?Reva schreef:Lynn_ schreef:Haha, als je dat al bespaard hebt, wat heb je dan wel niet uitgegeven .ProudMama schreef:Maar... tov de adviesprijzen 480,- bespaard
Rond de 200 euro, denk ik.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:?Reva schreef:Lynn_ schreef:Haha, als je dat al bespaard hebt, wat heb je dan wel niet uitgegeven .ProudMama schreef:Maar... tov de adviesprijzen 480,- bespaard
Ik denk dat PM dat heeft uitgegeven
Gast- Gast
Ik weet niet zo goed wat ik van de brief moet vinden..
Ik heb het gevoel dat je je gevoel niet helemaal eerlijk onder woorden brengt.. maar het allemaal heel mooi verpakt.
Maar als dit je werkelijke gevoel is.. dan zou ik niets meer aan de brief doen.
Ik heb het gevoel dat je je gevoel niet helemaal eerlijk onder woorden brengt.. maar het allemaal heel mooi verpakt.
Maar als dit je werkelijke gevoel is.. dan zou ik niets meer aan de brief doen.
Gast- Gast
Oo haha, ik dacht al dat ik iets gemist had ofzo waardoor mijn opmerking dom en overbodig was.
Lynn_- Kletskop
heftige situatie jordana, dat soort dingen doe je niet. Kan me voorstellen dat je familie daar niet blij mee is.
Vriend is nu aan het koken ik heb net de nieuwe krabpaal voor de katten in elkaar gezet. Ik zeg goed verdeeld
Vriend is nu aan het koken ik heb net de nieuwe krabpaal voor de katten in elkaar gezet. Ik zeg goed verdeeld
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind het rare acties van je vriend. En eigenlijk denk ik na al deze weken nog steeds hetzelfde over jullie situatie. Waarschijnlijk niet leuk om te horen maar ik geloof er niet meer in dat jullie elkaar gelukkig gaan maken.
Lynn_- Kletskop
Heb hem gemist de brief, was ff in andere pijler. Hoop dat je wat kunt met de antwoorden van de dames
Gast- Gast
Jordana wat een rare acties van hem. Dat prikken en duwen k zou dat niet kunnen waarderen.
Gast- Gast
En reev en try, Jade, Misschien hebben jullie wel gelijk dat het geen sterke brief van mij is. Maar deze dingen spelen nu het meest en als hij hier niet op gaat reageren dan is het voor mij echt duidelijk. En ja dat roep ik lang en ja ik heb lang me lopen sullen maar dit speelt in mijn hoofd en ik heb het op papier staan. En ik nou eindelijk is echte antwoorden van hem horen en ik hoop dat ik ze hoor nou van hem.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Iets meerReva schreef:Lynn_ schreef:Haha, als je dat al bespaard hebt, wat heb je dan wel niet uitgegeven .ProudMama schreef:Maar... tov de adviesprijzen 480,- bespaard
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd wat je met deze brief wilt bereiken Jordana.. denk je tot hem door te dringen?
Gast- Gast
Jordana, niet pikken hoor, dat gaat allemaal veel te ver!
Ik wil ook nog even wat kwijt hier: Ik ben net gevraagd een project coördinator te vervangen tijdens haar zwangerschap van een andere locatie en daarna op onze locatie een gelijksoortige afdeling op te zetten en te leiden. Ik stuiter helemaal!
Maar ze moeten het wel nog definitief bespreken en ik moest aangever of ik qua energie en gezondheid dit aankan. Maar dat kan ik denk ik wel.
Dat is dan wel jammer, ben je eerlijk naar je baas toe over je gezondheid, werkt het misschien wel in je nadeel.
Ik wil ook nog even wat kwijt hier: Ik ben net gevraagd een project coördinator te vervangen tijdens haar zwangerschap van een andere locatie en daarna op onze locatie een gelijksoortige afdeling op te zetten en te leiden. Ik stuiter helemaal!
Maar ze moeten het wel nog definitief bespreken en ik moest aangever of ik qua energie en gezondheid dit aankan. Maar dat kan ik denk ik wel.
Dat is dan wel jammer, ben je eerlijk naar je baas toe over je gezondheid, werkt het misschien wel in je nadeel.
Gast- Gast
Ja weet je Jordana, die sateprikker en bosjes incidenten.. Tja... Dat soort dingen kunnen ook in een uit de hand gelopen dolletje gaan of wat dan ook. Het is wel lomp, (en onnodig)( maar met dat soort dingen valt of staat een relatie niet. Ik vind het gewoon nietszeggend. Maar als dat voor jou belangrijk genoeg is voor in de brief moet je dat uiteraard laten staan, alleen als dat soort dingen al issues worden/zijn die naderhand nog besproken moeten worden, dan vraag ik me de meerwaarde van het nog bij elkaar zijn af.
Maar Jordana, woensdag was het je óók allemaal duidelijk. Hoeveel keer moet het je duidelijk worden? En als je echt geen einde aan die relatie wil maken, dan moet je dat zeer zeker niet doen. Maar ga dan ook gewoon DOOR. Blijven vechten, zoals jij het noemt, is niet steeds dingen blijven oprakelen en steeds zeggen dat je een besluit heb gemaakt en blijven balanceren op wel of niet verbreken van de relatie.
Maar Jordana, woensdag was het je óók allemaal duidelijk. Hoeveel keer moet het je duidelijk worden? En als je echt geen einde aan die relatie wil maken, dan moet je dat zeer zeker niet doen. Maar ga dan ook gewoon DOOR. Blijven vechten, zoals jij het noemt, is niet steeds dingen blijven oprakelen en steeds zeggen dat je een besluit heb gemaakt en blijven balanceren op wel of niet verbreken van de relatie.
Gast- Gast
Ohja: ik doe niet fel of tegendraads om je te kwetsen of verdrietig te maken, J. Maar ik vind gewoon dat je jezelf te kort doet en die brief is precies ook zo geschreven.
Maar ik hoop dat jij bereikt wat je wil bereiken met de brief.
Maar ik hoop dat jij bereikt wat je wil bereiken met de brief.
Gast- Gast
Wat een geweldig aanbod, Moz! Je kunt het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Het is juist heel goed van je baas dat hij je dit vraagt. Je moet het ook niet doen als je het niet aankunt natuurlijk... Het kan qua werk in je nadeel werken maar het werkt nog véél meer in je nadeel als je het doet ten koste van je gezondheid. Laat het maar even bezinken...
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Wat een geweldig aanbod, Moz! Je kunt het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Het is juist heel goed van je baas dat hij je dit vraagt. Je moet het ook niet doen als je het niet aankunt natuurlijk... Het kan qua werk in je nadeel werken maar het werkt nog véél meer in je nadeel als je het doet ten koste van je gezondheid. Laat het maar even bezinken...
Ja hij zei ook...bespreek het maar thuis en slaap er een nachtje over. Maar heb net al gesmst dat ik het wil doen haha.
Hij zei: ik bedoel het zo, ik wil je over 5 jaar ook nog hier hebben werken en niet over 1 jaar overspannen dus als je denkt dat het teveel is, doe dan liever rustig aan.
Gast- Gast
Jordana, ik ben het betreft het doorgaan of niet doorgaan met je relatie met Reva eens. Als je doorgaat moet je ook echt doorgaan en geen oude koeien uit de sloot blijven halen. Anderzijds begrijp ik natuurlijk wel dat je dat doet omdat bepaalde dingen nog niet uitgesproken zijn.
Laatst aangepast door Lynn_ op vr 25 maa 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Lynn_- Kletskop
Wat gaaaaaf, Mozz!! Maar tijdens het verlof van de dame die jij gaat vervangen kun je denk ik wel een redelijke inschatting maken van de inspanning etc...toch? Wat een compliment Mag je dan ook de afdeling inrichten? Ik zou geen hockers doen
Gast- Gast
Natuuuurlijk PM, ik ben benieuwd!
Lynn_- Kletskop
Reva schreef:Wat gaaaaaf, Mozz!! Maar tijdens het verlof van de dame die jij gaat vervangen kun je denk ik wel een redelijke inschatting maken van de inspanning etc...toch? Wat een compliment Mag je dan ook de afdeling inrichten? Ik zou geen hockers doen
haha reev, jij bent echt geniaal!!
Maar super Mozz!!! en wat fijn dat je baas zo meedenkend is!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mag ik even mijn buik spammen in het dagcafe? Ben er best trots op...
Wat een mooie buik al PM!! Echt leuk!
Laatst aangepast door Jade op vr 25 maa 2011 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mag ik even mijn buik spammen in het dagcafe? Ben er best trots op...
Graag
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: