Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Eet ze Q.
Jade: dan heeft het niet veel zin om de huisarts nog te bellen Maar houd je wel even goed in de gaten
Try: Hoe gaat het vandaag met je?
Jade: dan heeft het niet veel zin om de huisarts nog te bellen Maar houd je wel even goed in de gaten
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Heej goeden avond meiden!
Leuk een meeting! Maar Utrecht red ik niet. Of ik moet met iemand mee kunnen rijden.
Leuk een meeting! Maar Utrecht red ik niet. Of ik moet met iemand mee kunnen rijden.
Gast- Gast
Goed Heb ook een heerlijke dag gehad die zometeen nog beter gaat worden Ik heb mijn koelkast, vriezer en magnetron schoongemaakt (de eerste twee worden zometeen opgehaald), daarna heb ik op een terrasje geluncht met een vriendin en ben ik met haar naar Gooische Vrouwen geweest en zometeen komt mijn vriend Daarbij loop ik thuis zonder (!) krukken rond, het gaat niet soepel of snel, maar ik loop gewoon weer Whoeehoe, binnen 4 weken na het breken, echt zooooo veel sneller dan verwachtJordana schreef:
Hoe is het met jou lieverd?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Td waar kom je vandaan? Mocht ik kunnen en willen mag je wel met mij meerijden als je op de route woont die ik naar utrecht rij
Jordana- Ratel
Die meeting klinkt wel leuk, ik ben te lui om op te zoeken welke data er stonden maar 2 april kan overdag (is het een middag of avond meeting?) en de 17e sowieso niet..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:Goed Heb ook een heerlijke dag gehad die zometeen nog beter gaat worden Ik heb mijn koelkast, vriezer en magnetron schoongemaakt (de eerste twee worden zometeen opgehaald), daarna heb ik op een terrasje geluncht met een vriendin en ben ik met haar naar Gooische Vrouwen geweest en zometeen komt mijn vriend Daarbij loop ik thuis zonder (!) krukken rond, het gaat niet soepel of snel, maar ik loop gewoon weer Whoeehoe, binnen 4 weken na het breken, echt zooooo veel sneller dan verwachtJordana schreef:
Hoe is het met jou lieverd?
Jij bent echt goed bezig try, ben echt trots op je.
Ja nou wat minder ik ben mijn gevoel op papier aan het schrijven en ik probeer het niet aanvallend te schrijven maar sommige dingen zullen denk ik voor hem hard overkomen.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Td waar kom je vandaan? Mocht ik kunnen en willen mag je wel met mij meerijden als je op de route woont die ik naar utrecht rij
Vanuit richting Eindhoven /Helmond. Wel lief van je! (komt door het financiele, ik kan niet veel geld kwijt aan reizen )
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:Td waar kom je vandaan? Mocht ik kunnen en willen mag je wel met mij meerijden als je op de route woont die ik naar utrecht rij
Vanuit richting Eindhoven /Helmond. Wel lief van je! (komt door het financiele, ik kan niet veel geld kwijt aan reizen )
Net de verkeerde kant van mij Ik zit van uit eindhoven de andere kant op
Ander had ik je opkomen halen hoor
Jordana- Ratel
Oke, ik heb voor mijn man 4 broeken, 3 vesten en een paar schoenen gekocht, ben nu echt zo blut
Gast- Gast
Jordana schreef:Theedoosje schreef:Jordana schreef:Td waar kom je vandaan? Mocht ik kunnen en willen mag je wel met mij meerijden als je op de route woont die ik naar utrecht rij
Net de verkeerde kant van mij Ik zit van uit eindhoven de andere kant op
Ander had ik je opkomen halen hoor
Je bent lief tnx! Helaas. Ik zie het wel of iemand uit de buurt ook gaat. Anders een andere keer
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maar... tov de adviesprijzen 480,- bespaard
woow zoveel bespaard
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maar... tov de adviesprijzen 480,- bespaard
dan gewoon lekker aan die besparing vast houden! dat is positiever dan wat je er aan kwijt bent.. hihi
Gast- Gast
Dames zien jullie het zitten om mijn brief aan mijn vriend te lezen?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Dames zien jullie het zitten om mijn brief aan mijn vriend te lezen?
Ja hoor.
Gast- Gast
Ja hoor, ik wil je er graag mee helpen. Mag ook via PM natuurlijk.Jordana schreef:Dames zien jullie het zitten om mijn brief aan mijn vriend te lezen?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Te persoonlijk.
Laatst aangepast door Jordana op vr 25 maa 2011 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
Als je klaar bent heb je een heerlijk gevoel! Ik ben vandaag tien km gewandeld. Heerlijk :-).Alex schreef:Lejow komt straks naar mij toe, we gaan sporten maar ik heb totaal geen zin
Lynn_- Kletskop
Jordana, ik denk dat je met deze brief heel duidelijk bent naar hem toe. Misschien dat ik sommige dingen wat anders zo verwoorden/schrijven maar dat doet er eigenlijk niet toe omdat het een brief moet zijn van jou. Wat voor situatie was dat, in de tuin van je vader? Of wil je daar niet op ingaan?
Ik vind het heel goed van je dat je deze brief geschreven hebt.
Ik vind het heel goed van je dat je deze brief geschreven hebt.
Lynn_- Kletskop
Haha, als je dat al bespaard hebt, wat heb je dan wel niet uitgegeven .ProudMama schreef:Maar... tov de adviesprijzen 480,- bespaard
Lynn_- Kletskop
Ik kom binnen gevallen, goedenavond..
Zelf vind ik het geen goede brief, Jordana. En ik snap je doel ermee ook niet. Wil je dat hij een beslissing maakt? De periode daarna die moeilijk en leeg is blijft hetzelfde hoor, wie de knoop ook doorhakt. Ik denk zomaar dat meneer wel vrede heeft met de gang van zaken.
'Als je wil krijg je je vrijheid terug van mij.' Tjongejonge.. Geef JEZELF je vrijheid terug, dame.
Zelf vind ik het geen goede brief, Jordana. En ik snap je doel ermee ook niet. Wil je dat hij een beslissing maakt? De periode daarna die moeilijk en leeg is blijft hetzelfde hoor, wie de knoop ook doorhakt. Ik denk zomaar dat meneer wel vrede heeft met de gang van zaken.
'Als je wil krijg je je vrijheid terug van mij.' Tjongejonge.. Geef JEZELF je vrijheid terug, dame.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Haha, als je dat al bespaard hebt, wat heb je dan wel niet uitgegeven .ProudMama schreef:Maar... tov de adviesprijzen 480,- bespaard
Rond de 200 euro, denk ik.
Gast- Gast
te persoonlijk.
Laatst aangepast door Jordana op vr 25 maa 2011 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: