Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Moz> super joh!
PM> jaa buik mag je zeker showen
edit> mooie buik!
PM> jaa buik mag je zeker showen
edit> mooie buik!
Laatst aangepast door Theedoosje op vr 25 maa 2011 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een mooi buikje heb je! Daar mag je zeker trots op zijn :-).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben de afgelopen dagen achter gekomen dat hij mij meer pijn doet dan me vreugde meer geeft.
Hij is thuis gekomen en hij doet net of er niets aan de hand is.
en ja ik blijf door kwakkelen en door kwakkelen maar weer is mijn grens bereikt en ik trek het niet meer.
Maja, Ik ga vanavond verder praten en ik hoop dat hij reageerd, reageer hij niet dan weet ik nu echt voldoende en pak ik mijn spullen.
Maar Mozz: Wat gaaf zeg,
Hij is thuis gekomen en hij doet net of er niets aan de hand is.
en ja ik blijf door kwakkelen en door kwakkelen maar weer is mijn grens bereikt en ik trek het niet meer.
Maja, Ik ga vanavond verder praten en ik hoop dat hij reageerd, reageer hij niet dan weet ik nu echt voldoende en pak ik mijn spullen.
Maar Mozz: Wat gaaf zeg,
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pm: Wat een mooie buik zeg.
Jordana- Ratel
Nog een kwestie van een paar weken tot mijn baarmoeder tegen mijn ribben zit, zit nu al ruim boven mijn navel. Daarna gaat het natuurlijk helemaal naar voren groeien...
Gast- Gast
En wel écht doen he?! Denk om jezelf!!Jordana schreef:
Er zijn veel mannen op de wereld, maar er is maar 1 Jordana!!
Gast- Gast
Whahahaha Reev, jij met je hockers
Ik ben het wat betreft Jordana wel met je eens. Jordana, je zei van de week dat je het uit ging maken die avond en nu schrijf je weer een brief. Sorry, maar los van het feit dat ik je brief een herhaling vind van wat je allemaal al eens aan je vriend hebt verteld vind ik het een slap excuus om er geen einde aan te maken. Je verzint smoes op smoes om bij hem te blijven en ziet dus blijkbaar niet hoe je jezelf alleen maar gekker maakt, terwijl je kans op kans krijgt om er gewoon mee te stoppen.
Ik ben het wat betreft Jordana wel met je eens. Jordana, je zei van de week dat je het uit ging maken die avond en nu schrijf je weer een brief. Sorry, maar los van het feit dat ik je brief een herhaling vind van wat je allemaal al eens aan je vriend hebt verteld vind ik het een slap excuus om er geen einde aan te maken. Je verzint smoes op smoes om bij hem te blijven en ziet dus blijkbaar niet hoe je jezelf alleen maar gekker maakt, terwijl je kans op kans krijgt om er gewoon mee te stoppen.
Gast- Gast
Jordana, echt als hij je meer pijn doet dan dat hij je blij maakt, ben ik bang dat het op houd op een gegeven moment.
Het is al een tijdje dat je zo twijfelt, maar ik ben echt bang dat dit niet verder gaat zo.
Het is al een tijdje dat je zo twijfelt, maar ik ben echt bang dat dit niet verder gaat zo.
Gast- Gast
haha kat hier heeft besloten dat de doos waar de krabpaal in zat leuker is dan de krabpaal zelf. Je kan er in zitten en er aan krabben
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:haha kat hier heeft besloten dat de doos waar de krabpaal in zat leuker is dan de krabpaal zelf. Je kan er in zitten en er aan krabben
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Nog heel even en ik ga weer op de hometrainer en dus gtst kijken
succes!
nog heeeeel even en mn vriend komt
Gast- Gast
Alex: Je hebt 100% gelijk. Ik blijf hangen en ik moet me eruit zien te trekken en mijzelf wat meer ballen geven en die keuze doorzetten.
Ik ga zo maar afsluiten en jullie horen van mij.
Jordana- Ratel
Dank je Jade
Jordana> je je moet nu echt voor jezelf gaan. Jij verdiend ook een gelukkig leven.
Jordana> je je moet nu echt voor jezelf gaan. Jij verdiend ook een gelukkig leven.
Gast- Gast
Jordana schreef:Alex: Je hebt 100% gelijk. Ik blijf hangen en ik moet me eruit zien te trekken en mijzelf wat meer ballen geven en die keuze doorzetten.
zo mag ik het horen!
onthou.. je bent een top wijf.. laat jezelf dan ook een topwijf zijn!
Gast- Gast
Jade schreef:
onthou.. je bent een top wijf.. laat jezelf dan ook een topwijf zijn!
Gast- Gast
pm inderdaad mooie buik
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Succes Jordana...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068