Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:40

Qiara schreef:
Reva schreef:
Qiara schreef:
Snoes schreef:Ik zit aan de yoghurt nerd

Hihi, ik heb net een bakje yoghurt met hagelslag gegeten angel

Iegh Very Happy

Zou je denken, maar dat zoete met dat zure heeft wel wat. Ik probeerde het eerst met vanille vla, maar dat is wel mierzoet, niet lekker.

@ Smik Yep, niet voor niets een verslaving Wink. Leuke avond gehad?

Ik houd ook wel van een fles wijn angel

Ik meer van de inhoud.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:41

Reva schreef:Snikkell Very Happy Twisted Evil

Ik heb een niesbui Sad Stom voorjaar.

Je hebt t helemaal uitgevonden he? (Snikkell)

Daar zou iik ook van gaan niezen.

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 25 maa 2011 - 11:42

Snoes schreef:Ik heb het simpel gehouden bij een aardbeienyoghurtje smile

Ook lekker smile!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Minx vr 25 maa 2011 - 11:42

Jen_ schreef:
Fairytale schreef:Ja mijn darmen reageren er over het algemeen nog al op dus ik weet dat ik anders na het weekend ziek ben.

haha mijn vriend komt net binnen met een handdoekje om zijn middel geknoopt na het douchen. En dat ik bij hem niet heel erg sexy. Heb nu ook de tranen in mijn ogen staan van het lachen.

Jen ik denk dat er wel markt voor is hoor wat jij wil. Het is namelijk een goede basisvoeding alleen dan wel op de nieuwere onderzoeken gebaseerd.

Wat is een goede basisvoeding op de nieuwere onderzoeken gebaseerd? Want nu staat het nog met achterhaalde dingen.

op gebied van zuiven bijvoorbeeld dat je daar 3 glazen per dag van moet drinken. Hoe jij over eten schrijft hier klinkt voor mij heel logisch maar volgens de opleidingen is dat nog niet helemaal goed. Het is meer specifiek gericht zo van heb je hier last van dan kun je die producten beter laten staan. Dat komt echt niet uit de lucht vallen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:42

Jen, ik heb ook wel het idee dat het bij je past.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:43

Het dagcafé IS toch van de koosnaampjes.
Wacht, angry birds roept.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 25 maa 2011 - 11:43

Haha ja, zeker wel Qiara smile
Ik wissel af met aardbeienyoghurt en gewone yoghurt natuur.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Qiara vr 25 maa 2011 - 11:44

Hoe zit het nou met zuivel / melk? Is dat wel goed voor je, iets dat onderdeel van je voeding zou moeten zijn?

@ Snoes Ik eet tegenwoordig elke dag zo'n bakje, alleen soms valt het bakje een beetje groot uit smile. Afwisseling is eigenlijk ook wel goed, maar waar kan ik het mee afwisselen?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:45

elephant hahahahaahahahhaha, ik denk aan de string.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:46

Fairytale schreef:
Jen_ schreef:
Fairytale schreef:Ja mijn darmen reageren er over het algemeen nog al op dus ik weet dat ik anders na het weekend ziek ben.

haha mijn vriend komt net binnen met een handdoekje om zijn middel geknoopt na het douchen. En dat ik bij hem niet heel erg sexy. Heb nu ook de tranen in mijn ogen staan van het lachen.

Jen ik denk dat er wel markt voor is hoor wat jij wil. Het is namelijk een goede basisvoeding alleen dan wel op de nieuwere onderzoeken gebaseerd.

Wat is een goede basisvoeding op de nieuwere onderzoeken gebaseerd? Want nu staat het nog met achterhaalde dingen.

op gebied van zuiven bijvoorbeeld dat je daar 3 glazen per dag van moet drinken. Hoe jij over eten schrijft hier klinkt voor mij heel logisch maar volgens de opleidingen is dat nog niet helemaal goed. Het is meer specifiek gericht zo van heb je hier last van dan kun je die producten beter laten staan. Dat komt echt niet uit de lucht vallen

Ik snap nog niet helemaal wat je precies bedoelt, maar dat is wel mijn punt, dat ik geen verkeerde dingen wil leren. En inderdaad de eetstijl die ik volg is zo natuurlijk, en logisch maar we zijn de weg een beetje kwijtgeraakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:46

Smikkell schreef:Jen, ik heb ook wel het idee dat het bij je past.

Dat vind ik leuk om te horen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:47

Ja, ik heb wel een leuke avond gehad.

**

En ik ben super blij met mijn Jellyfish, al ben ik er al twee keer afgevallen vandaag!

Laatst aangepast door Smikkell op vr 25 maa 2011 - 12:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:47

Qiara schreef:Hoe zit het nou met zuivel / melk? Is dat wel goed voor je, iets dat onderdeel van je voeding zou moeten zijn?

@ Snoes Ik eet tegenwoordig elke dag zo'n bakje, alleen soms valt het bakje een beetje groot uit smile. Afwisseling is eigenlijk ook wel goed, maar waar kan ik het mee afwisselen?

Melk niet. Melk is bedoeld voor babies/jonge dieren. De mens is de enige soort op aarde die na de babytijd nog melk drinkt. Melk is bedoeld om te groeien. Ben je uitgegroeid, denk je lichaam nog steeds 'melk, ik moet groeien' maar je bent uitgegroeid, waardoor je dus in de 'breedte' gaat groeien.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:48

Reva schreef:Ik vind het trouwens wel echt bij je passen, Jen.

Beetje spuit 11, maar +1!

Ik was even afwezig. Nu wel weer hier.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 25 maa 2011 - 11:48

dan snap je hem, je bent weer terug naar de gezondere natuurlijke voeding. Terug naar de echte basis.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:49

Jen_ schreef:
Qiara schreef:Hoe zit het nou met zuivel / melk? Is dat wel goed voor je, iets dat onderdeel van je voeding zou moeten zijn?

Melk niet. Melk is bedoeld voor babies/jonge dieren. De mens is de enige soort op aarde die na de babytijd nog melk drinkt. Melk is bedoeld om te groeien. Ben je uitgegroeid, denk je lichaam nog steeds 'melk, ik moet groeien' maar je bent uitgegroeid, waardoor je dus in de 'breedte' gaat groeien.

Maar zuivel heb je toch nodig? Ik lust geen melk, maar drink wel graag sojamelk. En yoghurt eet ik ook wel.

Gast
Gast

Smikkell schreef:Ja, ik heb wel een leuke avond gehad.

**

En ik ben super blij met mijn Jellyfish, al ben ik er al twee keer afgevallen vandaag!
(niet quoten)

Wat is nouweer een Jellyfish? Met wie ben je wezen eten? Uit eten is altijd leuk smile Leuk dat je een leuke avond hebt gehad!

Gast
Gast

Jen_ schreef:

Dat vind ik leuk om te horen Dagcafé - Pagina 16 561177
Ik heb er zelf ook aan gedacht, maar de scheikunde hield me tegen.

Gast
Gast

Huh WÁT...heb ik een jellyfishpartner?!?!?!
Ja, je moet niet proberen je benen omhoog te houden een tijd ofzo..of je benen op je bed te leggen, dat gaat een keer fout als je ergens naartoe leunt/buigt. Je moet wel af en toe je jellyfish oppompen. Zit lekker he Very Happy

Oeh, ik doe mn wijntje achterover, voorzie Muffin van groenten en dan ga ik ook richting JF.

Gast
Gast

Marin schreef:
Jen_ schreef:

Maar zuivel heb je toch nodig? Ik lust geen melk, maar drink wel graag sojamelk. En yoghurt eet ik ook wel.

Ja maar soyamelk is geen melk gekkerdje Very Happy Dat is van sojabonen niet van koemelk. Ik eet ook yoghurt, yoghurt mag gewoon, maar moet nog steeds opzoeken waarom dat ook al weer wel gewoon mag.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 25 maa 2011 - 11:50

Jen_ schreef:

door een "fout" in de evolutie kunnen een groot deel van de mensen melk verwerken. Eigenlijk is het voor ons normaal om een lactose intolerantie te hebben
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:50

Maar waarom eigenlijk vijf dagen per week Smik, das wel veel zeg scratch

En ZEKER geen melk bij je brood. Das dubbel foei.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:50

Smikkell schreef:
Jen_ schreef:

Dat vind ik leuk om te horen Dagcafé - Pagina 16 561177
Ik heb er zelf ook aan gedacht, maar de scheikunde hield me tegen.

Oei, pittig ja! Maar begin eerst met een simpele cursus gewichtsconculente, want heb geen diploma's. Zo kan ik aantonen dat ik het niveau aankan, of iig de stof snap, en eventueel doorstromen naar de dietisteopleiding.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:51

Jen_ schreef:
Smikkell schreef:Ja, ik heb wel een leuke avond gehad.

**

(niet quoten)

Wat is nouweer een Jellyfish? Met wie ben je wezen eten? Uit eten is altijd leuk Dagcafé - Pagina 16 561177 Leuk dat je een leuke avond hebt gehad!
Gegeten met en bij mijn zusje thuis, samen met een vriendin. Helemaal amber-proef! Ik zit nog vol van gister, toen ben ik wel uit wezen eten en lunchen met Merai.. Alles behalve amber-proef :P

Jellyfish is uhhh.. een ergonomische kruk, hier vooral bekend door Reva en haar verhalen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:52

Jen_ schreef:

Ja maar soyamelk is geen melk gekkerdje Very Happy Dat is van sojabonen niet van koemelk. Ik eet ook yoghurt, yoghurt mag gewoon, maar moet nog steeds opzoeken waarom dat ook al weer wel gewoon mag.

Hahaha ja dat snap ik nou nog net wel :P

Dat melk eigenlijk niet goed voor je is, klinkt eigenlijk heel erg raar, want er wordt altijd zo op gehamerd dat zuivel goed is. Maar andere zuivel is dus wel goed, gewoon geen melk? Het klinkt ook wel logisch dat je na je zuigtijd geen melk meer drinkt. Ach, ik vind het toch te goor voor woorden :P maar sojamelk is heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: