Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Toet za 26 maa 2011 - 0:29

Goeidemorgeeeeeeeeee
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:30

Heej Toet!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:31

Wat lief, Maple! Maar dat had ik toch niet aangenomen haha.

Nou ja, ik kan wel naar m'n oom en tante toe, om te eten, of geld te lenen, maar dat vind ik ook zo kansloos overkomen. Ik hoop eigenlijk dat het er vandaag nog op staat. 'Gelukkig' hadden m'n collega's ook nog geen salaris, dus het ligt niet aan mij. Maar hopelijk is er gisteren gewoon iets mis gegaan en komt 't vandaag alsnog. Al is dat vrij onlogisch, zo in 't weekend, dus vrees dat ik tot maandag moet wachten.

Gast
Gast

Bericht  Tullow za 26 maa 2011 - 0:31

Ik moet nog anderhalf uur werken, dan ga ik paardrijden.
Daarna snel naar huis om te douchen en dan bij mijn schoonouders eten.
En vanavond denk ik naar vrienden toe!

En jij, Reva?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Zijn we eindelijk allebei een dag vrij... is het geen lekker weer meer Sad

Vandaag maar eens boven aan de slag, het kamertje moet toch echt leeg om babykamer van te maken. En er staat zoveel zooi...

En moet nog flink wat kleding uit zoeken, heb nog wel het een en ander liggen van 1,5 jaar geleden tot ik nu stukje dikker was...

Gast
Gast

Marin, je hebt er op dit moment natuurlijk niks aan, maar heb je nooit iets van een voorraad in huis? Ik kan altijd wel een paar dagen nog eten uit de voorraad/vriezer, wat dan ook. En wat ik ook doe is kleingeld altijd in een pot gooien. Laatst geteld en dat was een paar honderd euro.. Dat ligt daar gewoon in die pot en is superhandig voor dit soort situaties, ook al is het maar een paar tientjes. En het loopt snel op + je mist het niet uit je porto.

Gast
Gast

Bericht  Tullow za 26 maa 2011 - 0:32

Gat, ik kom er net achter dat ik maandag om 07.10 een afspraak bij de tandarts heb. :shock:
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:32

Reva schreef:
Iemand nog leuke plannen vandaag?

Nee. Ik wilde eigenlijk gaan shoppen bij de Hema en Xenos voor leuke huis spulletjes, maar dat kan nu niet. Dus zit nu de hele dag thuis. Ga straks maar eens schoonmaken ofzo, dan heb ik iig nog het idee dat ik iets doe vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:33

Reva schreef:Marin, je hebt er op dit moment natuurlijk niks aan, maar heb je nooit iets van een voorraad in huis? Ik kan altijd wel een paar dagen nog eten uit de voorraad/vriezer, wat dan ook. En wat ik ook doe is kleingeld altijd in een pot gooien. Laatst geteld en dat was een paar honderd euro.. Dat ligt daar gewoon in die pot en is superhandig voor dit soort situaties, ook al is het maar een paar tientjes. En het loopt snel op + je mist het niet uit je porto.

Ik heb wel een soort van voorraad, rode bietjes, pasta, confit de canard. Als jij daar een lekker gerecht uit kan maken :P
Haha nee hoor, ach ik heb vaker in tijden van nood op droge pasta geleefd. Ik red het wel. Maar het is wel k*t, gewoon omdat ik al salaris behoor te hebben!

Edit: Oh ja m'n kleingeld bewaar ik juist altijd in m'n portemonnee, zodat ik het dan kan gebruiken als ik het nodig heb. Helaas is dat nu ook op.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:41

Reva schreef:

Iemand nog leuke plannen vandaag?

Nope. Ik moet bezig met mijn studie, maar er gebeurt niets..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:41

Vervelend Marin! Woont er geen forummer in de buurt met een grote voorraadkast?
Ik heb voldoende op voorraad, maar woon helaas niet in de buurt bij je.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:43

Iemand belang bij spelletjes voor een Nintendo DS? Zie vraag en aanbod pijler!

Even beetje reclame maken, hihi!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:44

Heb je een geen extra bankrekening waar je niet rood staat? Gewoon een lege rekening? Waar je gelijk bij kan als erop gestort wordt?

(bedenk me iedere keer weer dat ik zo'n lege rekening moet hebben voor het geval dat, maar vergeet iedere keer aan te vragen...)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:45

Haha nou die heb ik toevallig eigenlijk wel! Een oude rekening. Maar die is ING en als m'n moeder of vader geld zou overmaken zou dat alsnog een paar dagen duren (zij hebben ABN). Dus dat is ook geen optie haha. Maar lief dat je meedenkt. Ik denk dat ik maar gewoon thuis blijf dit weekend.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:52

Ik heb Rabo, dus daar heb je ook niks aan ben ik bang...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:54

Haha maar dat zou ook echt niet hoeven lieve schat! Vind het wel super lief aangeboden, dat wel.

Krijg net wel een smsje van m'n zus, dat m'n stiefopa op sterven ligt en dat het echt heel slecht met 'm gaat. Zij gaat er vanavond heen (naar m'n vader dus), zodat ze op m'n kleine zusje kan passen. Ik denk dat ik dan maar volgende week ga, bij de begrafenis (er van uit gaande dat ie snel zal overlijden). Wel zielig zeg. (ik ken hem amper hoor, maar voor m'n stiefmoeder vind ik het heel naar).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:16

Lang leve mijn dikkere tijd... heb nog 3 spijkerbroeken gevonden die ik nu pas ondanks mijn buikje!! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:25

Goede morgen..

Ik word net pas wakker terwijl ik plannen had. Over 10 minuten in de stad zijn gaan hem ook niet worden. Vanavond heb ik een themafeest en ik heb nog niet nagedacht over wat ik aan ga doen. Alleen anderen aan een outfit en stof geholpen tot nu toe :S

Smikkell =Themafeestjes en themafeestjes=Smikkell, alleen ik merk dat ik er vandaag nog niet echt zin in heb..

Marin, vervelende situatie. Zit je zo krap met geld en maand dat je echt op je laatste geld leeft aan het eind van de maand (omdat 1 dag later geld al problemen opleverd)? Of is dit eenmalig?

Ik heb zelf ook zo'n potje waar Reva het over heeft. Gooi mijn losgeld er in en merk daar weinig van. Ik heb daar nu toch weer twee maanden uit kunnen eten..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:30

Smikkell schreef:Goede morgen..

Ik word net pas wakker terwijl ik plannen had. Over 10 minuten in de stad zijn gaan hem ook niet worden. Vanavond heb ik een themafeest en ik heb nog niet nagedacht over wat ik aan ga doen. Alleen anderen aan een outfit en stof geholpen tot nu toe :S

Smikkell =Themafeestjes en themafeestjes=Smikkell, alleen ik merk dat ik er vandaag nog niet echt zin in heb..

Marin, vervelende situatie. Zit je zo krap met geld en maand dat je echt op je laatste geld leeft aan het eind van de maand (omdat 1 dag later geld al problemen opleverd)? Of is dit eenmalig?

Ik heb zelf ook zo'n potje waar Reva het over heeft. Gooi mijn losgeld er in en merk daar weinig van. Ik heb daar nu toch weer twee maanden uit kunnen eten..

Haha, themafeeestjeeees Very Happy Wel jammer dat je geen zin heb.. Ga je ook niet?

Ik vind zo'n potje écht handig. Juist omdat ik vrijwel nooit weet wat er nou precies in het potje zit, kan ik er makkelijk 'handjes' uit halen, want ik mis ze niet. Echt ideaal om een keer een handje te pakken en de boodschappen daarmee te betalen, gewoon zomaar. Dan gaat het niet van mn rekening en ik mis het niet qua geld, maar toch boodschappen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:32

Ik heb ook zo'n potje, maar daar gaat alleen 20 cent en kleiner in, dus zet niet echt zoden aan de dijk...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:36

Nee, dat schiet niet op :P Ik heb de laatste tijd veel eruit gepakt, omdat ik mn rekening niet wilde plunderen, omdat ik pas tijdens de terugreis uit NY mn salaris krijg, whaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:38

Ik heb ook een potje Very Happy Al het boodschappen geld wat overblijft na 1 week, gaat daar in. Heel handig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:39

Smikkell schreef:

Ik zit krap omdat m'n salaris gisteren over had gemaakt moeten worden maar dit om de een of andere reden niet is gebeurd. Nou zat ik al krap, door hoge rekeningen afgelopen maand, maar nu is het toch wel echt opper dan op.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:41

Brennuss schreef:Ik heb ook een potje Very Happy Al het boodschappen geld wat overblijft na 1 week, gaat daar in. Heel handig.
Pin je dan een vast bedrag per week ofzo? Zoiets moet ik eigenlijk ook gaan doen...

Gast
Gast

Bericht  Rovine za 26 maa 2011 - 1:42

Zo, lekker even naar de bibliotheek en markt geweest.

Net belde er iemand aan voor een enquete, doordat de kat weg wilde liet ik die jongen maar even binnen, kat ging meteen weer vrienden lopen maken. Als er ingebroken zou worden zou hij nog aan ze vragen of hij mee mocht.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud