Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Dan proberen en wil hij dit niet kan je het in een brief of zo uitleggen misschien?
Gast- Gast
HAHAHA, Drie paar (A)Alex schreef:Brennuss schreef:Zóveel schoenen? Ik heb er drie of zo,
Dan kom je er zeker regelmatig een tekort?
Gast- Gast
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar woorden op papier vind ik altijd wat gevaarlijk, kan ook verkeerd opgevat worden natuurlijk.
Maarja, het is mn lust en mn leven, dat wil ik toch ook niet zomaar opgeven!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar woorden op papier vind ik altijd wat gevaarlijk, kan ook verkeerd opgevat worden natuurlijk.
Ja daarom pas als het praten niet lukt
Gast- Gast
Desnoods bel je hem eerst om een afspraak te maken om te praten, zo overval je hem er niet mee.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Praten... Hmz... Niet dat ik ze over 1 kamp wil scheren, maar heb er bewust bij gezet dat het een allochtoonse man is he Eigenwijs, wil niet altijd even goed naar vrouwen luisteren en al helemaal geen kritiek van ze ontvangen.
Maar denk dat ik er inderdaad een 1 op 1 gesprek van ga maken, van tevoren al een brief maak, en als het gesprek verkeerd dreigt te gaan, ik hem de brief geef en wegga.
Denk dat dat het beste gaat zijn.
Maar denk dat ik er inderdaad een 1 op 1 gesprek van ga maken, van tevoren al een brief maak, en als het gesprek verkeerd dreigt te gaan, ik hem de brief geef en wegga.
Denk dat dat het beste gaat zijn.
Zwoesj- Ratel
Succes ermee Zwoesj, hopelijk wil hij naar je luisteren!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Wanneer ga je het gesprek aan, Zwoesj?
Ik zit nu in de trein en we staan stil op Schiphol. Ik krijg ineens zoveel zin in de vakantie!
Ik zit nu in de trein en we staan stil op Schiphol. Ik krijg ineens zoveel zin in de vakantie!
Gast- Gast
Succes Zwoesj.
Alex, het schiet ook al op! Voordat je het weet is het mei
Alex, het schiet ook al op! Voordat je het weet is het mei
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Sowieso is er morgen een gesprek tussen alle docenten en hem (waarvan ik weet dat 3 docenten achter me staan). Eigenlijk wil hij me daar niet bij hebben, maar denk dat ik wel ga. Wil dat hij in ieder geval eerlijk is, en mij niet zwart gaat maken naar hen toe.
Twijfel nu of ik het gesprek ervoor of erna moet doen. Hem eerst rust geven zodat hij alles kan laten bezinken, of juist eerst praten voordat hij in conclaaf gaat met de rest.
Spring de trein uit en vlieg naar Tenerife ofzo
Twijfel nu of ik het gesprek ervoor of erna moet doen. Hem eerst rust geven zodat hij alles kan laten bezinken, of juist eerst praten voordat hij in conclaaf gaat met de rest.
Spring de trein uit en vlieg naar Tenerife ofzo
Zwoesj- Ratel
Dank jullie wel voor het meedenken en de succeswensen trouwens!
Zwoesj- Ratel
Jaja, het is ook al over 7 weken! Echt snel al! En ik hoef toch niet meer te werken dus ik heb al een soort van vakantie
Gast- Gast
Waar ga je heen Alex?
Zwoesj- Ratel
Had je eigenlijk nog wat gehoord van rechtsbijstand ofzo, Alex? Is het slim om maandag echt niet te gaan? Of mag je gewoon simpelweg niet?
Gast- Gast
Goeiemiddag Reva Alles goed?
Zwoesj- Ratel
Goedemiddag!
Ik heb niet echt een heel goed dagje. Lichaam doet weer erg pijn, in m'n armen, nek en rug, en heb hoofdpijn als gevolg. Daarbij is m'n salaris nu echt een dag te laat en heb ik dus echt geen geld om uberhaupt eten te kopen. Heb nog droge pasta (wat ik wel met olijfolie en knoflook kan eten), en een half zakje veldsla voor vandaag, maar als het er morgen echt niet op staat (wat niet zal gebeuren op zondag), dan kan ik niet eens op bezoek naar m'n vader toe. Toch te idioot zo!
Ik heb niet echt een heel goed dagje. Lichaam doet weer erg pijn, in m'n armen, nek en rug, en heb hoofdpijn als gevolg. Daarbij is m'n salaris nu echt een dag te laat en heb ik dus echt geen geld om uberhaupt eten te kopen. Heb nog droge pasta (wat ik wel met olijfolie en knoflook kan eten), en een half zakje veldsla voor vandaag, maar als het er morgen echt niet op staat (wat niet zal gebeuren op zondag), dan kan ik niet eens op bezoek naar m'n vader toe. Toch te idioot zo!
Gast- Gast
Nou ja, ik sta nu dus rood (zonder uberhaupt rood te kunnen staan! ) en dan zou ik dus om een groot bedrag moeten vragen voor ik uberhaupt weer geld kan pinnen. Dus dat is niet echt een optie.
Gast- Gast
Ik wilde al opperen om eventueel een paar tientjes met spoed naar je over te maken zodat je even wat te eten kon halen en morgen naar je vader kunt, maar als het om een groot bedrag gaat.... sorry, dan ben ik bang dat ik dat zelf ook nodig heb
Gast- Gast
Ja, wel goed hier geloof ik. Wel lang geslapen en beetje gaar.
Iemand nog leuke plannen vandaag?
Iemand nog leuke plannen vandaag?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: