Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Dankjewel Snoes.
Ik zit er echt helemaal doorheen.. Ik kan haar nog niet missen!!! Haar twee hummeltjes kunnen haar niet missen..
Ik belde vanavond met haar. Beide in tranen natuurlijk.. En op de achtergrond hoorde ik haar baby'tje huilen. Het ging me werkelijk door merg en been...
Ik zit er echt helemaal doorheen.. Ik kan haar nog niet missen!!! Haar twee hummeltjes kunnen haar niet missen..
Ik belde vanavond met haar. Beide in tranen natuurlijk.. En op de achtergrond hoorde ik haar baby'tje huilen. Het ging me werkelijk door merg en been...
Gast- Gast
Snoes, we bedoelen inderdaad Supertalentje.
Ooooh Jen, ik had allang antwoord gegeven! Ik zei dat we niet zo heel veel contact meer hebben en dat we nu al 3 maanden proberen iets af te spreken en dat dat niet zo erg lukt.
Ooooh Jen, ik had allang antwoord gegeven! Ik zei dat we niet zo heel veel contact meer hebben en dat we nu al 3 maanden proberen iets af te spreken en dat dat niet zo erg lukt.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Is dat het enige wat je moet veranderen Jen? En wat eet je bijvoorbeeld als ontbijt? Ik eet altijd brood, wel volkoren. Is dat goed? En pasta eet ik volkoren, net als zilvervliesrijst. Moet je suiker helemaal skippen of is rietsuiker wel ok?
Nee er staat zoveel meer in. Maar je bent al goed bezig! Volkoren is goed hoor! Zuurdesem nog beter. Geen tarwe.
Rietsuiker is ook hartstikke prima. Ik eet als ontbijt vaak biologische magere yoghurt, een eetlepel gebroken lijnzaadjes (word je stoelgang normaal van, en het 'borstelt' je darmen ook schoon) agarvesiroop, kaneel, en biologische mulsi met rozijnen, havermout en noten. Daarnaast een glas tomatensap.
Gast- Gast
Koolzuur is ook echt niet goed voor je toch? Ik drink inderdaad thee, maar nog geen groene of kruidenthee (dat moet ik wel gaan doen!). Koffie drink ik niet, en alcohol ook niet. Koolzuurhoudende dranken ook niet. Alleen thee, limonade en water. Ik lees nu het inkijkexemplaar op bol.com .
Gast- Gast
Jen_ schreef:En bovenal: Marin, je bent het waard goed voor jezelf te zorgen, en goed te eten, gezonde dingen. Je lichaam is geen vuilnisbak, dus niet vannalles er maar in stoppen (is algemeen bedoeld, niet alleen voor jou haha)
Ja dat is inderdaad wel absoluut waar.
Ik baal ook zo van mezelf dat ik m'n lichaam zo heb toegetakelt! Ik heb dus nu echt super striae op m'n buik. Echt eeuwig zonde!
Nou ik ga dit alles eerst drie weken proberen, en kijken hoe dat gaat. Dat geeft me vast wel houvast om er mee door te gaan.
Fairytale, ik heb nu ook op zich best wel trek, knorrende maag. Maar ik heb niets in huis (dat scheelt al) maar dan neem ik 't ook gewoon niet.
Gast- Gast
Alex schreef:Snoes, we bedoelen inderdaad Supertalentje.
Joh, echt? Helemaal overheen gelezen, wat stom! Excuus
Gast- Gast
Qiara schreef:Youandi schreef:Pfff... ik wil nog niet slapen. Ik KAN nog niet slapen. Vriend is wel al naar boven, maar ik weet zeker dat ik de slaap niet kan vatten..
Ah, Yai, ik heb je verhaal gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen. Ik wil je wel een dikke geven!
Dankjewel Qiara. Je hoeft ook niets te zeggen.. Dit is al voldoende..
Gast- Gast
Ik weet echt niet goed wat ik moet zeggen Youandi, ik vind dit zo verschrikkelijk naar voor jou/jullie.
Maar wat ik je wel even wil zeggen (het is niet cru/bot bedoelt iig hoor!): Probeer niet gelijk helemaal negatief te gaan denken. Het is een soort kanker die - jammer genoeg - vaak voorkomt en die ook - gelukkig - vaak te genezen is. Ik wil je geen valse hoop of moed geven natuurlijk. Ik hoop sowieso dat ze maandag "goed" nieuws krijg als in: geen of weinig uitzaaiingen.
Sorry, het staat er misschien warrig en het is misschien wel heel gemakkelijk gezegd van mij ook hoor
Maar wat ik je wel even wil zeggen (het is niet cru/bot bedoelt iig hoor!): Probeer niet gelijk helemaal negatief te gaan denken. Het is een soort kanker die - jammer genoeg - vaak voorkomt en die ook - gelukkig - vaak te genezen is. Ik wil je geen valse hoop of moed geven natuurlijk. Ik hoop sowieso dat ze maandag "goed" nieuws krijg als in: geen of weinig uitzaaiingen.
Sorry, het staat er misschien warrig en het is misschien wel heel gemakkelijk gezegd van mij ook hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
wij zijn van de week ook begonnen met gezonder eten.
Langzamerhand gingen we steeds meer avondeten en steeds meer snoepen/grote koeken enz.
Van de week zijn we begonnen, met gezondere maaltijden minder opscheppen...
manlief moest er even aan wennen, maar we gaan er voor!
Mijn doel was niet perse af te vallen, maar merkte wel dat we langzaam iets aankomen...
Mijn mannetje mag nog wel wat afvallen, maar dat wil ik niet opdringen dus dit is een goed begin
Langzamerhand gingen we steeds meer avondeten en steeds meer snoepen/grote koeken enz.
Van de week zijn we begonnen, met gezondere maaltijden minder opscheppen...
manlief moest er even aan wennen, maar we gaan er voor!
Mijn doel was niet perse af te vallen, maar merkte wel dat we langzaam iets aankomen...
Mijn mannetje mag nog wel wat afvallen, maar dat wil ik niet opdringen dus dit is een goed begin
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Marin schreef:Jen_ schreef:En bovenal: Marin, je bent het waard goed voor jezelf te zorgen, en goed te eten, gezonde dingen. Je lichaam is geen vuilnisbak, dus niet vannalles er maar in stoppen (is algemeen bedoeld, niet alleen voor jou haha)
Ja dat is inderdaad wel absoluut waar.
Ik baal ook zo van mezelf dat ik m'n lichaam zo heb toegetakelt! Ik heb dus nu echt super striae op m'n buik. Echt eeuwig zonde!
Nou ik ga dit alles eerst drie weken proberen, en kijken hoe dat gaat. Dat geeft me vast wel houvast om er mee door te gaan.
Fairytale, ik heb nu ook op zich best wel trek, knorrende maag. Maar ik heb niets in huis (dat scheelt al) maar dan neem ik 't ook gewoon niet.
Goed zo! Je bent het echt waard hoor. Klinkt misschien gek of eh, hoe noemen ze dat. Maar goed écht. Lief voor jezelf zijn, en daar hoort eten ook bij
Gast- Gast
Alex, hoe is het met haar? Ik vond haar wel een positieve bijdragen leveren op het forum vroeger en kon haar aanwezigheid altijd erg waarderen. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ze weg is gegaan?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ohja en ik neem ook gewoon een patatje en wijn en andere snoepdingen. Dat hoeft helemaal niet erg te zijn, als de basis maar goed is. En het moet wel leuk blijven!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Brennuss schreef:Is dat het enige wat je moet veranderen Jen? En wat eet je bijvoorbeeld als ontbijt? Ik eet altijd brood, wel volkoren. Is dat goed? En pasta eet ik volkoren, net als zilvervliesrijst. Moet je suiker helemaal skippen of is rietsuiker wel ok?
Nee er staat zoveel meer in. Maar je bent al goed bezig! Volkoren is goed hoor! Zuurdesem nog beter. Geen tarwe.
Rietsuiker is ook hartstikke prima. Ik eet als ontbijt vaak biologische magere yoghurt, een eetlepel gebroken lijnzaadjes (word je stoelgang normaal van, en het 'borstelt' je darmen ook schoon) agarvesiroop, kaneel, en biologische mulsi met rozijnen, havermout en noten. Daarnaast een glas tomatensap.
Oh ja lijnzaad is ook goed voor je. Ik had laatst in Amerika van die havermoutzakjes met lijnzaad gekocht. Ik was daar naar de Whole Foods geweest, een soort organic supermarkt. Ik ben daar zooo gek op! Ik heb voor wel 100 dollar aan etenswaar gekocht daar Oeps. Allemaal organic dressings, notenmixen, koffie, en andere etenswaar haha. Idioot he. Maar dat vind ik nou leuker dan souveniertjes.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Koolzuur is ook echt niet goed voor je toch? Ik drink inderdaad thee, maar nog geen groene of kruidenthee (dat moet ik wel gaan doen!). Koffie drink ik niet, en alcohol ook niet. Koolzuurhoudende dranken ook niet. Alleen thee, limonade en water. Ik lees nu het inkijkexemplaar op bol.com .
Ah voor jou is het blijkbaar al natuurlijk Goed hoor! Ik zou alleen de limonade nog schrappen... Of gaan voor roosvice.
Hmm ik drink wel eens gewoon spa rood met citroen.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ohja en ik neem ook gewoon een patatje en wijn en andere snoepdingen. Dat hoeft helemaal niet erg te zijn, als de basis maar goed is. En het moet wel leuk blijven!
precies. Het is ook onrealistisch om te zeggen dat je dat nooit meer doet. Dat is simpelweg niet mogelijk. Maar zolang het meer de uitzondering is dan de regel, kan je er volgens mij ook veel meer van genieten en is er niks mis mee.
Gast- Gast
Ieh, de bieb heeft het boek Dan kan ik m inscannen en er een pdf bestand van maken!
Gast- Gast
Ik moet het schoonzusje van mijn vriend maar eens vragen voor recepten die is daar ook echt goed in. Marin je moet eigenlijk geen knorrende buik hebben. Je lichaam heeft dan soort van te weinig en gaat daarna opslaan. Beter is om dan wat kleins en normaals te eten en niet te gaan snoepen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Brennuss schreef:Ieh, de bieb heeft het boek Dan kan ik m inscannen en er een pdf bestand van maken!
Als dat lukt, kan je mij misschien het bestand mailen
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dat is ook zo Snoes! Ik heb de hoop ook dat het te behandelen is.
Het is alleen zo, dat m'n zus nu zegt dat ze een rare pijn in de rug heeft (voelt verdoofd) en last heeft van wat opgezette lichaamsdelen.. Dat is erg beangstigend. Ik zou zo graag willen dat ze haar NU onderzoeken en helpen!!
Het is alleen zo, dat m'n zus nu zegt dat ze een rare pijn in de rug heeft (voelt verdoofd) en last heeft van wat opgezette lichaamsdelen.. Dat is erg beangstigend. Ik zou zo graag willen dat ze haar NU onderzoeken en helpen!!
Gast- Gast
Fairytale schreef:Ik moet het schoonzusje van mijn vriend maar eens vragen voor recepten die is daar ook echt goed in. Marin je moet eigenlijk geen knorrende buik hebben. Je lichaam heeft dan soort van te weinig en gaat daarna opslaan. Beter is om dan wat kleins en normaals te eten en niet te gaan snoepen
Mijn lichaam knort een half uur na het eten al. Altijd. Dus ik geef er meestal gewoon geen gehoor aan, anders blijf ik de hele dag eten. Maakt ook niet uit of ik nou gezond of ongezond eet, ik heb denk ik hele snelle stofwisseling (maar toch ben ik dik).
Gast- Gast
Qiara schreef:Brennuss schreef:Ieh, de bieb heeft het boek Dan kan ik m inscannen en er een pdf bestand van maken!
Als dat lukt, kan je mij misschien het bestand mailen
Ik meld me dan ook vrijwillig
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Marin schreef:Jen_ schreef:Brennuss schreef:Is dat het enige wat je moet veranderen Jen? En wat eet je bijvoorbeeld als ontbijt? Ik eet altijd brood, wel volkoren. Is dat goed? En pasta eet ik volkoren, net als zilvervliesrijst. Moet je suiker helemaal skippen of is rietsuiker wel ok?
Oh ja lijnzaad is ook goed voor je. Ik had laatst in Amerika van die havermoutzakjes met lijnzaad gekocht. Ik was daar naar de Whole Foods geweest, een soort organic supermarkt. Ik ben daar zooo gek op! Ik heb voor wel 100 dollar aan etenswaar gekocht daar Oeps. Allemaal organic dressings, notenmixen, koffie, en andere etenswaar haha. Idioot he. Maar dat vind ik nou leuker dan souveniertjes.
Is ook leuk! In het begin in de natuurwinkel kocht ik ook van alles
Gast- Gast
Fairytale schreef:Ik moet het schoonzusje van mijn vriend maar eens vragen voor recepten die is daar ook echt goed in. Marin je moet eigenlijk geen knorrende buik hebben. Je lichaam heeft dan soort van te weinig en gaat daarna opslaan. Beter is om dan wat kleins en normaals te eten en niet te gaan snoepen
Dat wist ik helemaal niet, goed om te weten! Dus je hoeft geen trek te hebben om af te vallen :-)
Qiara- Ratel
Je moet/kunt proberen niet altijd aan je trek toe te geven.
Gast- Gast
Youandi schreef:Dat is ook zo Snoes! Ik heb de hoop ook dat het te behandelen is.
Ik hoop ook zo dat het te behandelen is!
Qiara- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: