Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
hmm twijfel word het vandaag een wijntje morgen een wijntje of zondag een wijntje...
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:hmm twijfel word het vandaag een wijntje morgen een wijntje of zondag een wijntje...
Ik doe gewoon al die dagen een wijntje
Gast- Gast
Ik vind het trouwens wel echt bij je passen, Jen. Las het in een ander topic ook al, maar nu ook hier. Dat je graag iets met voeding/gewichtsconsulente of iets in die richting zou willen. En geeft dan toch niet dat je niet met de algemeen bekende (oude) regeltjes mee zou gaan (bv melk).. Je ziet op dit forum al dat er genoeg behoefte is aan ander soort eten en denken over eten. Regeltjes en gewoonten(s?) zijn ook maar aangeleerd...dan kan je toch ook weer nieuwe leren
Gast- Gast
Fairytale schreef:hmm twijfel word het vandaag een wijntje morgen een wijntje of zondag een wijntje...
Haha, ik ben al blij als ik het bij 1 fles kan laten vanavond
Gast- Gast
Reev, ik ben aan m'n derde (of vierde?) rose momenteel. Fles ziet er al eng leeg uit. Zonde.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex: ja! Ik zit ondertussen aan de rosé prosecco. Aaaah, lekker.
Klinkt lekker Reva, zou ik ook wel willen!
@ Fairytale Elke dag een wijntje
Rose, ook lekker
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Ik vind het trouwens wel echt bij je passen, Jen. Las het in een ander topic ook al, maar nu ook hier. Dat je graag iets met voeding/gewichtsconsulente of iets in die richting zou willen. En geeft dan toch niet dat je niet met de algemeen bekende (oude) regeltjes mee zou gaan (bv melk).. Je ziet op dit forum al dat er genoeg behoefte is aan ander soort eten en denken over eten. Regeltjes en gewoonten(s?) zijn ook maar aangeleerd...dan kan je toch ook weer nieuwe leren
Leuk dat jij het bij me vindt passen! Klopt regels kunnen afgeleerd worden... Maar hoop dat mijn motivatie blijft als ik in mijn ogen alleen maar achterlijke dingen leer.
Gast- Gast
Ik zit aan de yoghurt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja mijn darmen reageren er over het algemeen nog al op dus ik weet dat ik anders na het weekend ziek ben.
haha mijn vriend komt net binnen met een handdoekje om zijn middel geknoopt na het douchen. En dat ik bij hem niet heel erg sexy. Heb nu ook de tranen in mijn ogen staan van het lachen.
Jen ik denk dat er wel markt voor is hoor wat jij wil. Het is namelijk een goede basisvoeding alleen dan wel op de nieuwere onderzoeken gebaseerd.
haha mijn vriend komt net binnen met een handdoekje om zijn middel geknoopt na het douchen. En dat ik bij hem niet heel erg sexy. Heb nu ook de tranen in mijn ogen staan van het lachen.
Jen ik denk dat er wel markt voor is hoor wat jij wil. Het is namelijk een goede basisvoeding alleen dan wel op de nieuwere onderzoeken gebaseerd.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jen_ schreef:Reva schreef:Ik vind het trouwens wel echt bij je passen, Jen. Las het in een ander topic ook al, maar nu ook hier. Dat je graag iets met voeding/gewichtsconsulente of iets in die richting zou willen. En geeft dan toch niet dat je niet met de algemeen bekende (oude) regeltjes mee zou gaan (bv melk).. Je ziet op dit forum al dat er genoeg behoefte is aan ander soort eten en denken over eten. Regeltjes en gewoonten(s?) zijn ook maar aangeleerd...dan kan je toch ook weer nieuwe leren
Leuk dat jij het bij me vindt passen! Klopt regels kunnen afgeleerd worden... Maar hoop dat mijn motivatie blijft als ik in mijn ogen alleen maar achterlijke dingen leer.
Ja, dat is wel écht waar.. Maar dat heb je met elke studie (in meer of minder mate) wel.
Gast- Gast
Snoes schreef:Ik zit aan de yoghurt
Hihi, ik heb net een bakje yoghurt met hagelslag gegeten
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Snoes schreef:Ik zit aan de yoghurt
Iegh
Gast- Gast
Ik kom ook weer even binnenvallen. Was even ergens eten en vooral rose drinken..
Hoest hier?
Hoest hier?
Gast- Gast
Fairytale schreef:Ja mijn darmen reageren er over het algemeen nog al op dus ik weet dat ik anders na het weekend ziek ben.
Wat is een goede basisvoeding op de nieuwere onderzoeken gebaseerd? Want nu staat het nog met achterhaalde dingen.
Gast- Gast
Reva schreef:Goed hoor Alex:D Die van mij gaat ook al goed
Ja, goed he. Als wij nou eens gaan daten doen we wel een fles per persoon he?
Gast- Gast
Alweer?Qiara schreef:Snoes schreef:Ik zit aan de yoghurt
Gast- Gast
Ja, als jullie nou eens zouden gaan datenAlex schreef:Reva schreef:Goed hoor Alex:D Die van mij gaat ook al goed
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Goed hoor Alex:D Die van mij gaat ook al goed
Uiteraard. Ik heb zojuist het laatste in mn glas geschonken en hij is nog geen tien minuten open en wel leeg. Wat zullen mn ouders trots zijn.
Gast- Gast
Reva schreef:Jen_ schreef:Reva schreef:Ik vind het trouwens wel echt bij je passen, Jen. Las het in een ander topic ook al, maar nu ook hier. Dat je graag iets met voeding/gewichtsconsulente of iets in die richting zou willen. En geeft dan toch niet dat je niet met de algemeen bekende (oude) regeltjes mee zou gaan (bv melk).. Je ziet op dit forum al dat er genoeg behoefte is aan ander soort eten en denken over eten. Regeltjes en gewoonten(s?) zijn ook maar aangeleerd...dan kan je toch ook weer nieuwe leren
Ja, dat is wel écht waar.. Maar dat heb je met elke studie (in meer of minder mate) wel.
Ja dat is ook weer zo. Misschien gewoon maar echt doen, en dan mocht het zover komen dat ik mensen zal begeleiden een Amber draai eraan geven.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Goed hoor Alex:D Die van mij gaat ook al goed
Uiteraard. Ik heb zojuist het laatste in mn glas geschonken en hij is nog geen tien minuten open en wel leeg. Wat zullen mn ouders trots zijn.
Wow jij gaat hard!
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Snoes schreef:Ik zit aan de yoghurt
Iegh
Zou je denken, maar dat zoete met dat zure heeft wel wat. Ik probeerde het eerst met vanille vla, maar dat is wel mierzoet, niet lekker.
@ Smik Yep, niet voor niets een verslaving . Leuke avond gehad?
Ik houd ook wel van een fles wijn
Qiara- Ratel
Ik heb het simpel gehouden bij een aardbeienyoghurtjeQiara schreef:Snoes schreef:Ik zit aan de yoghurt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: