Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Ik zou gaan stofzuigen maar de kat ligt zo lekker op schoot... Zo toch maar gauw even de stofzuiger pakken voor het donker wordt, want dan vind ik het altijd vervelend stofzuigen, zie ik de helft niet meer.
Gast- Gast
Nee, ik heb verder niks geshopt. Ik duik maandag wel even de stad in met PM (weet ze nog niet, haha)
Gast- Gast
Ik heb ook geen zin om het huishouden te doen. Dat ga ik dus ook mooi niet doen, ik heb van de week tijd zat
Gast- Gast
Maple schreef:Ik zou gaan stofzuigen maar de kat ligt zo lekker op schoot... Zo toch maar gauw even de stofzuiger pakken voor het donker wordt, want dan vind ik het altijd vervelend stofzuigen, zie ik de helft niet meer.
Dat moet ik ook gaan doen, en ook nog dweilen want dat gaat ook zo slecht in het donker. Maar ik heb zo weinig zin om op te staan..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nu wel...Alex schreef:Nee, ik heb verder niks geshopt. Ik duik maandag wel even de stad in met PM (weet ze nog niet, haha)
Moet alleen 's middags nog wel werken dus wat energie overhouden . Maar je hebt toch vakantie dus doen binnenkort gewoon shop-dagje toch?
Gast- Gast
Oeps! Hoi PM
Shopdagje klinkt me als muziek in de oren! Maandag wil ik alleen ff naar de Hema en verder niks, je jurk is duur genoeg.
Shopdagje klinkt me als muziek in de oren! Maandag wil ik alleen ff naar de Hema en verder niks, je jurk is duur genoeg.
Gast- Gast
Fijn, Donnaa! Zijn dat je schoenen?
Ik ga vanavond of in ieder geval deze week eens alle kleren die ik niet meer pas op de foto zetten en te koop aanbieden hier (en op marktplaats).
Ik ga vanavond of in ieder geval deze week eens alle kleren die ik niet meer pas op de foto zetten en te koop aanbieden hier (en op marktplaats).
Gast- Gast
Ik ben echt te lui om dingen op Marktplaats te gooien. Hoewel ik weet dat het goed loopt.. Maar ik heb alleen zin voor zulke dingen in de avond of 's nachts en dan is het zo onhandig foto's maken.
Gast- Gast
Ga ik binnenkort ook ff doen. En vlg jaar waarschijnlijk alles wat nu in mijn kast hangt haha!
Gast- Gast
Ja schoenen en Nintendo DS spelletjes, haha..
@Reva, ja ik had er vanochtend ineens zin in.. Had van die spelletjes ook al weken geleden foto`s gemaakt.. Ben echt te lui om ze dan op MP te zetten, maar heb er al 2 verkocht!
@Reva, ja ik had er vanochtend ineens zin in.. Had van die spelletjes ook al weken geleden foto`s gemaakt.. Ben echt te lui om ze dan op MP te zetten, maar heb er al 2 verkocht!
Gast- Gast
Ik ben net ook even de stad in geweest met het plan om gezellig een kopje koffie te drinken met mijn vriend, maar uiteindelijk ben ik net thuisgekomen met een nieuwe leren jas, heel blij mee! (en ik eet wel wat minder de komende maand... )
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
O ja, heb ook nog een paar laarzen die ik eens in Vraag & aanbod ga zetten, splinternieuw in de doos, net te groot gekocht
Ben vaak te lui om het terug te sturen...
Ben vaak te lui om het terug te sturen...
Gast- Gast
Ik ben nu vanaf station D. naar huis aan het lopen. Mijn man heeft niet aangeboden me op te halen en ik ben te koppig om het te vragen.
Gast- Gast
Heerlijk mens ben je toch.Alex schreef:Ik ben nu vanaf station D. naar huis aan het lopen. Mijn man heeft niet aangeboden me op te halen en ik ben te koppig om het te vragen.
Ach, lopen is niet zo erg..
Gast- Gast
Gelukkig is het mooi weer, Alex
Suus- Lady Post-a-lot
Ik vind lopen niet erg. Anders moest ik een kwartier wachten op de trein naar Z. In die tijd kan ik er heen lopen.
Gast- Gast
Is het maar zo kort lopen naar jou huis dan? Ik woon ongeveer 6 min lopen vanaf station.
Gast- Gast
Heb je een zware dag gehad, Isabella?
Suus- Lady Post-a-lot
Wat was er, Isabella?
Ik heb net lekker gegeten, ondanks dat ik niets thuis had. Heb aardappelkoekjes gemaakt (van zo'n zakje aardappelpuree), met jus en sla. Nou, was prima te eten! En nu een koppie koffie zetten.
En ik kwam er net achter dat mijn kat me keihard gekrast heeft met haar nagels over m'n tepel! Kan de bewuste actie me niet herinneren (gisteren?), maar er zit een giga rode kras op m'n borst, helemaal op m'n tepel ook. Jeetje, hoop niet dat dat een litteken wordt!
Ik heb net lekker gegeten, ondanks dat ik niets thuis had. Heb aardappelkoekjes gemaakt (van zo'n zakje aardappelpuree), met jus en sla. Nou, was prima te eten! En nu een koppie koffie zetten.
En ik kwam er net achter dat mijn kat me keihard gekrast heeft met haar nagels over m'n tepel! Kan de bewuste actie me niet herinneren (gisteren?), maar er zit een giga rode kras op m'n borst, helemaal op m'n tepel ook. Jeetje, hoop niet dat dat een litteken wordt!
Gast- Gast
Was gewoon een drukke vermoeiende dag! Vanmorgen heel het winkelcentrum hier door geweest voor pumps & blouses, maar die heb ik gelukkig weten te vinden. En we hebben toen voor 100 cocktails + 150 hapjes boodschappen gedaan, spullen gekocht & daarna alles zitten maken, en nu ben ik moe haha. Vriend is helpen bij het feest, en ik ben rustig thuis, moet morgen om 11.00u alweer werken.
Gast- Gast
Poe! wat voor hapjes heb je uiteindelijk gemaakt? Was voor dat tropische feest toch? Ga je er zelf niet heen?
Gast- Gast
Klinkt lekker, Marin.
Isabella: Woooow, klinkt intensief
Ik heb geen trek, moet ook nog eten. Maar zit nu met een heerlijk masker op mn gezicht, dus ga over een half uur ofzo richting douche, dan kan die er gelijk af. Vind het zo'n rotwerk bij de wastafel. Dan kijk ik daarna wel wat ik wil eten.
Isabella: Woooow, klinkt intensief
Ik heb geen trek, moet ook nog eten. Maar zit nu met een heerlijk masker op mn gezicht, dus ga over een half uur ofzo richting douche, dan kan die er gelijk af. Vind het zo'n rotwerk bij de wastafel. Dan kijk ik daarna wel wat ik wil eten.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: