Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer, maar heb de hele week al mensen die me niet te pakken hebben gekregen per sms, dus moet er toch maar eens achteraan gaan bellen denk ik... Maar, leuk, ik wil graag een keer mee!
Gast- Gast
Ik heb nu een witte Sparta Granny, een soort omafiets, en heb daar een transportdrager en een mand op laten zetten. Fietst heel fijn en de mand is heel handig en prettig heb ik vandaag wel gemerkt.Reva schreef:Ik wil een nieuwe fiets.. Maar geen nieuwe, liefst een 2ehands, omdat ik hem graag overal neer wil kunnen gooien en tegen de muur in de tuin etc. Medebewoners van het gebouw gooien ook hun fietsen tegen andere fietsen etc etc.
Maar ik heb er geen verstand van Ik wil een lekkere fiets-fiets. Iemand tips qua merk of wát dan ook Dan kan ik wat gerichter zoeken op marktplaats ofzo.
Ik dnek dat je 'm tweedehands wel redelijk goedkoop kunt krijgen. Als je zou willen heeft de fietsenwinkel voor 20 euro al een transportdrager en een mand/krat kun je zo duur maken als je zelf wilt.
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik heb nog steeds hetzelfde nummer, maar heb de hele week al mensen die me niet te pakken hebben gekregen per sms, dus moet er toch maar eens achteraan gaan bellen denk ik... Maar, leuk, ik wil graag een keer mee!
Wat raar zeg, ga er maar even achteraan inderdaad. Nou, volgende week bij deze! (Als je kan)
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Ik ga morgen eens lekker shoppen! Zag ergens een leuk jasje van de Hema op het forum. Weten jullie welke ik bedoel en hebben jullie die al gepast?
Ja ik heb hem gezien, maar ik vind dat stofje minder leuk voor zo'n jasje (als je die militaire bedoeld)
Gast- Gast
Marin schreef:Isabella schreef:Ik heb nog steeds hetzelfde nummer, maar heb de hele week al mensen die me niet te pakken hebben gekregen per sms, dus moet er toch maar eens achteraan gaan bellen denk ik... Maar, leuk, ik wil graag een keer mee!
Wat raar zeg, ga er maar even achteraan inderdaad. Nou, volgende week bij deze! (Als je kan)
Ik heb maandag mijn eerste dag en hoor dan meer over de indeling van mijn week; dus daarna kan ik het vertellen
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Ik ga morgen eens lekker shoppen! Zag ergens een leuk jasje van de Hema op het forum. Weten jullie welke ik bedoel en hebben jullie die al gepast?
Als je het militaire jasje bedoelt: die ik heb ik!
In het legergroen, hij is erg leuk en zit heel lekker!
Ik heb er gewoon n M van, hij kan wel niet dicht bij mn borsten, maar zo zit hij wel het mooist als ik m open laat hangen.
Gast- Gast
Die ziet er erg leuk uit Lynn!
Ik wil morgen ook shoppen. Hoop zooo dat m'n salaris er morgen op staat. Echt raar dat het vandaag niet over was gemaakt, m'n collega's hadden 't ook nog niet. Ik wil leuke mandjes enzo kopen voor in m'n huis.
Isabella: Is goed hoor! Je weet mijn nummer
Ik wil morgen ook shoppen. Hoop zooo dat m'n salaris er morgen op staat. Echt raar dat het vandaag niet over was gemaakt, m'n collega's hadden 't ook nog niet. Ik wil leuke mandjes enzo kopen voor in m'n huis.
Isabella: Is goed hoor! Je weet mijn nummer
Gast- Gast
Ik ben benieuwd. We zullen zien :-).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Dat meisje van Xfactor die nu gaat zingen, mag haar tong wel eens schrapen! Zo naar om te zien, een gelige tong als ze zingt.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha helaas het was me niet opgevallen! Of moet ze nog komen?
Ze heeft in het begin een liedje gezongen, en gaat na de reclame een liedje van Duffy zingen. Ze zingt wel goed!
Gast- Gast
Dat meisje van 16? Ja dat kijk ik liever naar die enorme tandpasta-smile van die jongen daarvoor.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind die tandpastasmile jongen echt helemaal niks! En zn smile ook niet! Het lijkt wel of hij teveel tanden heeft.
Gast- Gast
Wat een leuk jasje!! Ik ga in april weer shoppen Zin in!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Jessica! Ze komt uit mijn woonplaats, ken d'r verder niet. Maar vind 't wel grappig.Jen_ schreef:Marin schreef:Haha helaas het was me niet opgevallen! Of moet ze nog komen?
Ze heeft in het begin een liedje gezongen, en gaat na de reclame een liedje van Duffy zingen. Ze zingt wel goed!
Mijn kat is raar... ik heb een wasrek aan m'n huiskamerdeur hangen, met knijpers eraan. Nu zit poeslief al een halfuur lang onder dat wasrek non stop te mauwen naar een knijper. Ik zie het er nog van komen dat mevrouw straks zélf aan het wasrek hangt om de knijper te pakken. Of zou er een spin bungelen? Begon me zelfs al af te vragen of ze ijlt ofzo, ziet er niet uit
Gast- Gast
Wat is jullie lievelingshapje? Hartig?
Klinkt dit lekker?
Roomkaas gemengd met avocado en citroensap (en een beetje sambal oelek) op komkommer afgewerkt met snippers zalm en reepjes lente-ui.
Zalmhoorntjes met roomkaas/pistachenoten ingerold in spinaziebladen.
Klinkt dit lekker?
Roomkaas gemengd met avocado en citroensap (en een beetje sambal oelek) op komkommer afgewerkt met snippers zalm en reepjes lente-ui.
Zalmhoorntjes met roomkaas/pistachenoten ingerold in spinaziebladen.
Gast- Gast
Oh nu heeft ze het stukken minder! Gelukkig maar voor het meisje, voelde net plaatsvervangende schaamte
Gast- Gast
Ik lust geen komkommer, maar verder lekker
Ik zag haar tong even en zag niets geligs inderdaad!
Ik zag haar tong even en zag niets geligs inderdaad!
Gast- Gast
Ik voelde meer schaamte bij dat meisje een paar weken terug die er uit was en vervolgens helemaal onder de mascara wat aan het snotteren was. Zo zielig.
(Hebben jullie nu wel enig idee wie ik bedoel?)
(Hebben jullie nu wel enig idee wie ik bedoel?)
Caroow- Lady Post-a-lot
Je lust geen komkommer? Die heb ik nog nooit gehoord Haha. Ow ik noem het verkeerde hapje, we hadden eigenlijk een andere in ons hoofd;
roggerondjes met brie en gerookte kipfilet met cranberrysaus en bieslook
Gast- Gast
Isabella schreef:Je lust geen komkommer? Die heb ik nog nooit gehoord Haha. Ow ik noem het verkeerde hapje, we hadden eigenlijk een andere in ons hoofd;
Hmm deze vind ik iets minder..
Mijn vriend lust ook geen komkommer, alsof komkommer echt smaak heeft
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: