Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Oeh, ik heb ook nog een tip! Je hersenen hebben pas na 20 minuten door dat je hebt gegeten. Dus als je opschept, en denk NOMNOM, ik lust nog wel wat, wacht dan gewoon tot de 20 minuten verstreken zijn, want dan ben je pas verzadigd.
Gast- Gast
Wat een leuk kindje, van Linda! Dat jochie.
Ik heb geen weegschaal Eigenlijk wil ik het wel denk ik steeds vaker, maar ik durf 'm niet te kopen
Ik heb geen weegschaal Eigenlijk wil ik het wel denk ik steeds vaker, maar ik durf 'm niet te kopen
Gast- Gast
Maple schreef:Marin, gewoon één vaste weegdag in de week doen, met drie weegdagen in één weke lijkt het alleen maar of je gaat schommelen qua gewicht, omdat je gewicht eigenlijk geen dag hetzelfde is. Eén weegdag in de week, en dan steeds wegen op hetzelfde tijdstip, is meer dan genoeg
Ik moet ook nodig weer beter op gaan letten...
Ja maar ik ken mezelf.. Dan ga ik halverwege de week denken van ooh zou ik al afgevallen zijn, en dan ga ik stiekem wegen, en dan voel ik me weer schuldig, want ik mocht maar 1 x per week wegen. Ik ben echt gek op schema's en dingen opschrijven, dus ik denk dat dit wel werkt. Zo kan je ook het schommelen goed in de gaten houden
Gast- Gast
Marin schreef:Jen_ schreef:Snoes schreef:Beter dan 3 maaltijden is 6 kleine maaltijden he.
Nee joh, als je regelmatig eet houd je je stofwisseling gaande.
Aaah Jen, jij hebt hier intussen wel verstand van he! Wat zou jij me adviseren als je me zo hoort?
(en nou niet met de titel van dat boek aan komen, die bestel ik misschien ooit nog wel, maar niet nu)
Ja steeds meer als ik het zelf mag zeggen Ik vind het reuze interessant allemaal, zou graag dietiste worden.
Nouja wat wil je weten? Ik zeg gewoon natuurlijk weer, koop toch dat boek! Daar staan zoooooveel in, en ook over van alles, waarom ben je moe, (of waarom kun je zo moe zijn, wat eet je) hoe voorkom je winderigheid/opgezettebuik/diaree/of juist verstopping. Welke dingen zijn goed voor je energie, je haar, je huid. Nja vanalles!
Gast- Gast
ik zit op het moment op 3 maaltijden en dan steeds wel tussendoor iets. Anders krijg ik honger, kon eerst rustig alles overslaan. Maar ben hier nu zo'n 2 mnd mee bezig en merk dat het wel veranderd. Afvallen nog niet maar mijn dietiste hoopt dat zodra ik in mijn mond bezig ga mijn lichaam gaat denken ok kan nu gewicht kwijt. Ik heb jaren te weinig gegeten namelijk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ja, het staat er nogal dubieus .Jen_ schreef:Snoes schreef:Beter dan 3 maaltijden is 6 kleine maaltijden he.
Oh sorry las verkeerd Ik ben het dus met jou eens :d
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb mn boek weer gevonden trouwens, in mn kast! Jeeeeeej. Hij ligt weer naast me op de bank, net als vroegah.
Gast- Gast
Jen, over welk boek heb je het?
Snoes- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Speeeeeeltbrood
Alex: Ik doe mee, ik sta al een week droog
Jeej! Zullen wij dan binnenkort ook gaan lunchen samen?
Ik weet van niks maar klinkt goed. Mét wijn neem ik aan.
Uiteraard! Geen lunch zonder wijn. Geen afspraakje zonder wijn zelfs!
Gast- Gast
Oh sorry, ik zag je edit pas later
Ehm. Nou goed ontbijten. Gezonde tussendoortjes eten, geen eierkoeken/ontbijtkoek/sultana, maar lekker fruit, noten (niet teveel) rijstwafel met een gekookt eitje, hummus met worteltjes.
Avond eten, is zo simpel. Gewoon omgooien, je witte rijst/pasta vervangen door volkoren rijst/pasta. Witte rijst/pasta zet zich om in suiker, alle goede dingen zijn eruit gehaald. Van de bruine varianten voel je je ook verzadigd. Schep wat minder op, vaak hoef je helemaal niet zoveel te eten als men denkt. Goed kauwen! Elke hap minstends 20 keer. Zo kan het beter opgenomen worden in je lichaam en ben je ook liever voor je maag.
Ehm. Nou goed ontbijten. Gezonde tussendoortjes eten, geen eierkoeken/ontbijtkoek/sultana, maar lekker fruit, noten (niet teveel) rijstwafel met een gekookt eitje, hummus met worteltjes.
Avond eten, is zo simpel. Gewoon omgooien, je witte rijst/pasta vervangen door volkoren rijst/pasta. Witte rijst/pasta zet zich om in suiker, alle goede dingen zijn eruit gehaald. Van de bruine varianten voel je je ook verzadigd. Schep wat minder op, vaak hoef je helemaal niet zoveel te eten als men denkt. Goed kauwen! Elke hap minstends 20 keer. Zo kan het beter opgenomen worden in je lichaam en ben je ook liever voor je maag.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Marin schreef:Jen_ schreef:Snoes schreef:Beter dan 3 maaltijden is 6 kleine maaltijden he.
Aaah Jen, jij hebt hier intussen wel verstand van he! Wat zou jij me adviseren als je me zo hoort?
(en nou niet met de titel van dat boek aan komen, die bestel ik misschien ooit nog wel, maar niet nu)
Ja steeds meer als ik het zelf mag zeggen Ik vind het reuze interessant allemaal, zou graag dietiste worden.
Nouja wat wil je weten? Ik zeg gewoon natuurlijk weer, koop toch dat boek! Daar staan zoooooveel in, en ook over van alles, waarom ben je moe, (of waarom kun je zo moe zijn, wat eet je) hoe voorkom je winderigheid/opgezettebuik/diaree/of juist verstopping. Welke dingen zijn goed voor je energie, je haar, je huid. Nja vanalles!
Ja dat is wel heel uitgebreid inderdaad. Ik geloof je zo als je zegt dat het een goed boek is.
Ik eet nu inderdaad drie maaltijden, maar snoep nog tussendoor.
Ik sta om half 11 op, drink een glas water om op gang te komen en ontbijt rond half 12 a 12 uur.
Dan rond 2 uur a half 3 lunch.
En dan rond half 7 a 7 uur avondeten.
Dus dan is het prima vol te houden zonder tussendoortjes denk ik. En desnoods 1 tussendoortje als ik inderdaad meer ga sporten en dus meer energie ga verbranden. Banaan/appel of cracker ofzo.
Gast- Gast
Snoes schreef:Jen, over welk boek heb je het?
Eet jezelf gezond, slank en gelukkig van Amber Albarda.
Gast- Gast
Ik zit er ook over te denken omdat mijn darmen toch nog raar reageren en ik er van overtuigd ben dat dat met eten op te lossen valt
Minx- Lady Post-a-lot
Pfff... ik wil nog niet slapen. Ik KAN nog niet slapen. Vriend is wel al naar boven, maar ik weet zeker dat ik de slaap niet kan vatten..
Gast- Gast
@Marin, ik zou toch, ook al sport je niet, tussendoortjes gaan eten. Al is het maar een appel. Of een gekookt ei. Zo blijft je stofwisseling lekker op gang.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Oh sorry, ik zag je edit pas later
Thanks!
Ja ik ben echt gek op hummus, dat eet ik heel veel op brood ook, en op crackers. Met wortels als dip is ook lekker inderdaad. Noten gooi ik vaak door m'n yoghurt of havermout als ontbijt.
Ik eet tegenwoordig inderdaad volkorenpasta. Vind het wel iets minder lekker, maar het is wel gezonder.
Dat van dat herkauwen (als een koe haha) is wel slim. Ik eet vrij snel.
Gast- Gast
Marin schreef:Jen_ schreef:Oh sorry, ik zag je edit pas later
Thanks!
Ja ik ben echt gek op hummus, dat eet ik heel veel op brood ook, en op crackers. Met wortels als dip is ook lekker inderdaad. Noten gooi ik vaak door m'n yoghurt of havermout als ontbijt.
Ik eet tegenwoordig inderdaad volkorenpasta. Vind het wel iets minder lekker, maar het is wel gezonder.
Dat van dat herkauwen (als een koe haha) is wel slim. Ik eet vrij snel.
Goed dat je dat al doet met je pasta! Nu je rijst nog En schrap je frisdranken/vruchtensappen als je die al drinkt tenminste. Kan zo al 2 kilo schelen!
Gast- Gast
Ah, dat snap ik helemaal meid Ik wil je even een hele dikke knuffel gevenYouandi schreef:Pfff... ik wil nog niet slapen. Ik KAN nog niet slapen. Vriend is wel al naar boven, maar ik weet zeker dat ik de slaap niet kan vatten..
Snoes- Lady Post-a-lot
Is dat het enige wat je moet veranderen Jen? En wat eet je bijvoorbeeld als ontbijt? Ik eet altijd brood, wel volkoren. Is dat goed? En pasta eet ik volkoren, net als zilvervliesrijst. Moet je suiker helemaal skippen of is rietsuiker wel ok?
Gast- Gast
Oh haha ja ik eet tegenwoordig ook altijd zilvervliesrijst.
Drink alleen cola light, thee, koffie en water. Maar dat wil ik echt niet kwijt! Ik kan makkelijk zonder alcohol, maar cola light kan ik ook echt als hartig tussendoortje zien, daar kan ik zo'n behoefte aan hebben. Is dat echt zo slecht?
Drink alleen cola light, thee, koffie en water. Maar dat wil ik echt niet kwijt! Ik kan makkelijk zonder alcohol, maar cola light kan ik ook echt als hartig tussendoortje zien, daar kan ik zo'n behoefte aan hebben. Is dat echt zo slecht?
Gast- Gast
Youandi schreef:Pfff... ik wil nog niet slapen. Ik KAN nog niet slapen. Vriend is wel al naar boven, maar ik weet zeker dat ik de slaap niet kan vatten..
Ah, Yai, ik heb je verhaal gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen. Ik wil je wel een dikke geven!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
En bovenal: Marin, je bent het waard goed voor jezelf te zorgen, en goed te eten, gezonde dingen. Je lichaam is geen vuilnisbak, dus niet vannalles er maar in stoppen (is algemeen bedoeld, niet alleen voor jou haha)
Gast- Gast
Marin schreef:Oh haha ja ik eet tegenwoordig ook altijd zilvervliesrijst.
Ja dat is echt zo slecht Tenminste dat is mijn mening, al voor het boek (in het boek staat het ook) Je kunt beter nog genieten van 1 glas gewone cola, dan van veel lightcola.
Gast- Gast
dat is iets waar ik het ook nog over had met mijn dietiste. Heb nu bijvoorbeeld alweer dat ik zin aan iets heb. Dus zo maar ff wat druifjes pakken
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: