Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Zuurdesem brood kun je toch in van die 'natuurwinkels' kopen. Waar ze ook heel veen van die sonatura producten verkopen. Dat dacht ik altijd. Eten ze dat ook niet heel veel in Zweden?
Gast- Gast
Marin schreef:Hoe kom jij aan je zuurdesembrood, Jen? Ik vind dat zooo lekker. tenminste, het Amerikaanse sourdough. Maar weet niet of dat hetzelfde is?
Geen idee of dat hetzelfde is Ik koop het bij de natuurwinkel, genaamd 'Puur'. Ik vind het niet zo lekker hoor! Alleen als het geroosterd is, met roomboter en dan beleg.
Gast- Gast
Damn. Als ik net zo'n kont had als de middelste van dat groepje, dan zou ik de rest van m'n leven achterstevoren lopen.
Laatst aangepast door Reva op vr 25 maa 2011 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jen_ schreef:Dat meisje in het midden met die korte krulletjes heeft stom haar.
Waarom?
Gast- Gast
Reva schreef:Damn. Als ik net zo'n kont had als de middelste van dat groepje, dan zou ik de rest van m'n leven achterstevoren voren.
achterstevoren voren?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Jen_ schreef:Dat meisje in het midden met die korte krulletjes heeft stom haar.
Waarom?
Korte krullen, plat op de bovenkant van haar hoofd en dan ook nog een middenscheiding Een soort pyramide heeft ze op haar hoofd.
Laatst aangepast door Jen_ op vr 25 maa 2011 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jen_ schreef:Marin schreef:Hoe kom jij aan je zuurdesembrood, Jen? Ik vind dat zooo lekker. tenminste, het Amerikaanse sourdough. Maar weet niet of dat hetzelfde is?
Geen idee of dat hetzelfde is Ik koop het bij de natuurwinkel, genaamd 'Puur'. Ik vind het niet zo lekker hoor! Alleen als het geroosterd is, met roomboter en dan beleg.
Hmm ik ga het eens proberen. Ik vind het echt heel lekker namelijk. (mits het hetzelfde is).
Ik mag toch aannemen dat Angela voor Sway gaat en niet voor The Difference.
Gast- Gast
Jen, ik moet bij Sway trouwens steeds aan jou denken, omdat een van die meiden dezelfde naamt heeft als jij
Gast- Gast
Brennuss schreef:Reva schreef:Damn. Als ik net zo'n kont had als de middelste van dat groepje, dan zou ik de rest van m'n leven achterstevoren voren.
achterstevoren voren?
Oeps, ik ben helemaal in de war
Gast- Gast
Nou ik had het the difference graag gegund Maar ik snap het wel.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op vr 25 maa 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Marin schreef:Jen, ik moet bij Sway trouwens steeds aan jou denken, omdat een van die meiden dezelfde naamt heeft als jij
Haha ja dat klopt, geinig he? Die naam komt gek genoeg vaker voor bij donkere meisjes/halfbloedjes.
Edit: mijn naam schrijf je eigenlijk Janis naar Janis Joplin ben ik vernoemd
Maar omdat sommige mensen blijkbaar geen Engels kunnen werd ik altijd 'Jaanus' genoemd. Toen ik van school veranderde ben ik het anders gaan schrijven.
Laatst aangepast door Jen_ op vr 25 maa 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jen_ schreef:Dat meisje in het midden met die korte krulletjes heeft stom haar.
Waar gaat dit over?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Nou ik had het ze graag gegund Maar ik snap het wel.
Ja dat heb ik ook. Ik had die jongens wel leuk gevonden als ze mee gingen, maar tegen Sway kunnen ze natuurlijk gewoon niet op. Je kunt niet Sway laten gaan dan.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Marin schreef:Jen, ik moet bij Sway trouwens steeds aan jou denken, omdat een van die meiden dezelfde naamt heeft als jij
Haha ja dat klopt, geinig he? Die naam komt gek genoeg vaker voor bij donkere meisjes/halfbloedjes.
Gek genoeg denk ik nooit bij die gekke OMG uit Friends aan jou
Dit meisje is beetje hetzelfde type als jij denk ik.
Gast- Gast
Alex schreef:Jen_ schreef:Dat meisje in het midden met die korte krulletjes heeft stom haar.
Waar gaat dit over?
X Factor! Ik had jou vorige week nog iets gevraagd in het dagtopic!
Gast- Gast
HAHAH, die Ferry met zn pumps. Hoe grappig.
Ik vind die middelste, die met die stomme krulletjes, wel wat weg hebben van Amanda Bynes.
Ik vind die middelste, die met die stomme krulletjes, wel wat weg hebben van Amanda Bynes.
Gast- Gast
WHAHAHAHA, ik moest heel hard lachen om de mop van die blinde man Ik vond 'm zo stom, dat ik keihard moest lachen
Gast- Gast
Marin schreef:Jen_ schreef:Marin schreef:Jen, ik moet bij Sway trouwens steeds aan jou denken, omdat een van die meiden dezelfde naamt heeft als jij
Ja ik snap wat je bedoeld. Alleen ben ik way hotter natuurlijk.
Gast- Gast
Brennuss schreef:HAHAH, die Ferry met zn pumps. Hoe grappig.
Ja, inderdaad, zelfde koppie!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Marin schreef:Jen_ schreef:Marin schreef:Jen, ik moet bij Sway trouwens steeds aan jou denken, omdat een van die meiden dezelfde naamt heeft als jij
Ja ik snap wat je bedoeld. Alleen ben ik way hotter natuurlijk.
Uiteraard.
Gast- Gast
Reva schreef:Speeeeeeltbrood
Alex: Ik doe mee, ik sta al een week droog
Jeej! Zullen wij dan binnenkort ook gaan lunchen samen?
Gast- Gast
Ik zit ook aan de wijn hoor! Alleen mijn glas is bijna leeg, en de fles helemaal. Kudt!
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: