Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nouja, dat zeg je toch niet?

+22
Arwyn
mzcharlotte
Lynn_
Snoes
Sarah1985
Gizmo
loura
Suus
smooch
BJA
Minx
RYW
studiebol
Janelie
Caro
Blond
Jeanette
Susan
minoessepoes
Kabouter
Mamsie
Burn
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nouja, dat zeg je toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Nouja, dat zeg je toch niet?

Bericht  studiebol vr 25 maa 2011 - 1:15

Ik vind het een hele rare opmerking! Zoiets moet je voor je houden vind ik...
Wat ik me wel kan voorstellen is dat zij jouw vriend niet aantrekkelijk vind, maar dat kan natuurlijk net zo goed zijn dat jij haar vriend niet aantrekkelijk vind. Daarom vallen we ook allemaal op iemand anders. Maar ook al vind ze dat, dan moet ze dat voor zich houden.
Het gaat er om dat jullie gelukkig samen zijn!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  RYW vr 25 maa 2011 - 1:16

Ik vind het ook een rare opmerking. Als iemand mij een foto laat zien van haar vriend, dan zeg ik 'wat een leuke vent' als ik 'm een leuke vent vind, en als ik 'm geen leuke vent vindt zoek ik iets aan die foto wat wél leuk is (wat een mooie ogen/gezellige lachebek/vrolijke foto whatever) wat wel positief is.

Als het écht een goeie vriendin is en mijn mening wordt rechtstreeks gevraagd, dan nog hou ik me redelijk op de vlakte met iets als 'mijn type is het niet maar hij zal vast heel leuk/lief/slim/aardig zijn'.

Dit vind ik gewoon aso. En zeg dan sorry als het er per ongeluk uitschiet, probeer het niet te verpakken als één of ander mislukt compliment.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 1:19

RYW schreef:Ik vind het ook een rare opmerking. Als iemand mij een foto laat zien van haar vriend, dan zeg ik 'wat een leuke vent' als ik 'm een leuke vent vind, en als ik 'm geen leuke vent vindt zoek ik iets aan die foto wat wél leuk is (wat een mooie ogen/gezellige lachebek/vrolijke foto whatever) wat wel positief is.

Als het écht een goeie vriendin is en mijn mening wordt rechtstreeks gevraagd, dan nog hou ik me redelijk op de vlakte met iets als 'mijn type is het niet maar hij zal vast heel leuk/lief/slim/aardig zijn'.

Dit vind ik gewoon aso. En zeg dan sorry als het er per ongeluk uitschiet, probeer het niet te verpakken als één of ander mislukt compliment.

Ik weet trouwens nooit wat ik moet zeggen als iemand een foto van zijn/haar geliefde laat zien smile Maar vind het wel altijd leuk om te zien. Maar inderdaad, wat moet je op zoiets zeggen? nerd Maar dit zou ik dan weer netjes voor me houden, als ik dacht 'tjee wat moet je met die man' Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 25 maa 2011 - 1:23

hmm zij heeft dan wel een hele aparte smaak want volgens mij zijn jullie perfect bij elkaar. Zoiets zeg ja alleen in een situatie wanneer het niet goed loopt en die kerel een ongelofelijke zak is. En die persoon dat niet wil inzien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  BJA vr 25 maa 2011 - 1:24

Ik kan daar niet zo goed tegen als mensen dat soort opmerkingen plaatsen. Meteen oordelen zonder iemand echt te kennen.
Het is ontzettend dom en oppervlakkig. Het zegt wat over degene die die opmerking plaatst.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 1:24

Fairytale schreef:hmm zij heeft dan wel een hele aparte smaak want volgens mij zijn jullie perfect bij elkaar. Zoiets zeg ja alleen in een situatie wanneer het niet goed loopt en die kerel een ongelofelijke zak is. En die persoon dat niet wil inzien.

Ja meer zo! Als iemand een lul is, of altijd vreemdgaat, whatever. Dan kun je inderdaad zeggen 'je kunt beter krijgen'. Maar toch niet op basis van uiterlijk. Nja.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 25 maa 2011 - 1:34

Jen_ schreef:
RYW schreef:Ik vind het ook een rare opmerking. Als iemand mij een foto laat zien van haar vriend, dan zeg ik 'wat een leuke vent' als ik 'm een leuke vent vind, en als ik 'm geen leuke vent vindt zoek ik iets aan die foto wat wél leuk is (wat een mooie ogen/gezellige lachebek/vrolijke foto whatever) wat wel positief is.

Ik weet trouwens nooit wat ik moet zeggen als iemand een foto van zijn/haar geliefde laat zien smile Maar vind het wel altijd leuk om te zien. Maar inderdaad, wat moet je op zoiets zeggen? nerd Maar dit zou ik dan weer netjes voor me houden, als ik dacht 'tjee wat moet je met die man' Very Happy

Ik zeg echt desnoods iets als 'wat een leuke pretoogjes heeft je man', zelfs als die kerel eruit ziet als een varken ofzo, of 'lijkt me echt een heel gezellige vent' als hij kalend en dik is. Ik ga niet zeggen dat ik het zo'n mooie man vind (want ik vind toch niemand mooier dan m'n eigen man Wink) maar er is altijd wel iets positiefs te vinden aan iemand op een foto, denk ik Wink

Net als bij babies. Meestal zijn ze heel schattig, maar als ze echt lelijk zijn, dan kan je altijd nog zeggen 'wat een hoop haar' of 'hij heeft jouw neus' of 'een echt meisje-meisje/stoere knul' ofzo smile

Liegen hoeft niet, creatief complimenteren wel Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  smooch vr 25 maa 2011 - 1:36

Nou ja, wat een stomme opmerking zeg! Dat is echt niet leuk om te horen.
Zelf weet ik ook nooit zo goed wat ik moet zeggen als iemand een foto laat zien van haar vriend of vriendin smile Maar zoiets zou ik never nooit zeggen, misschien wel denken....maar dat is gewoon bot!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Suus vr 25 maa 2011 - 1:42

Wat een stomme opmerking! Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vond om te horen. En ik zie niet in hoe je het als compliment kunt opvatten...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 1:47

Suus schreef:Wat een stomme opmerking! Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vond om te horen. En ik zie niet in hoe je het als compliment kunt opvatten...

Ik ook niet. Ook al bedoeld ze 'jij bent knapper' ik zeg maar wat, is het nog geen compliment, want dan heb ik blijkbaar een heel slechte smaak.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 1:55

Ze had het natuurlijk ook wat subtieler kunnen brengen: "jullie zijn een leuk stel, maar hij is niet mijn type" Of iets in die trant

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 1:56

Bitterkoek_ schreef:Ze had het natuurlijk ook wat subtieler kunnen brengen: "jullie zijn een leuk stel, maar hij is niet mijn type" Of iets in die trant

Haha ja dan nog, maar lekker belangrijk of hij haar type is, zij hoeft niet naast hem te liggen elke avond Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 1:58

Nou gelukkig maar toch? Very Happy Maar je hebt een leuk vriendje en jullie zijn ook echt een leuk stel. Ik wist trouwens niet dat jullie al inmiddels bijna drie jaar een relatie hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 1:59

Bitterkoek_ schreef:Nou gelukkig maar toch? Very Happy Maar je hebt een leuk vriendje en jullie zijn ook echt een leuk stel. Ik wist trouwens niet dat jullie al inmiddels bijna drie jaar een relatie hebben.

Gaat snel he? In mei zijn we alweer 3 jaar samen, de tijd vliegt!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 2:00

Ik vind dat ook een rare opmerking, daar vraag je toch helemaal niet om? En al is hij onaantrekkelijk en knap, dan kun je er altijd nog iets positiefs over proberen te zeggen, zoals RYW bijvoorbeeld aangeeft. Nu weet ik dat dat bij F. niet zo is, maar even ter illustratie Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 2:05

Alex schreef:Ik vind dat ook een rare opmerking, daar vraag je toch helemaal niet om? En al is hij onaantrekkelijk en knap, dan kun je er altijd nog iets positiefs over proberen te zeggen, zoals RYW bijvoorbeeld aangeeft. Nu weet ik dat dat bij F. niet zo is, maar even ter illustratie Wink
Inderdaad.. Meestal zeg ik 'hij ziet er leuk uit' of 'hij past echt bij je' als hij er wat minder uit ziet naar mijn smaak haha..

Alleen tegen m`n beste vriendin ben ik daar heel eerlijk in, maar zij weet vaak van te voren al wat ik ga zeggen haha..

Gast
Gast

Bericht  loura vr 25 maa 2011 - 2:10

Flauw om dat te zeggen.. Als je zoiets denkt dat moet je dat lekker voor je houden. Waarschijnlijk schoot het er bij haar zo uit. Ik kan soms ook wel zo denken hoor smaken verschillen nou eenmaal. Maar ik zou het nooooit hardop zeggen. Das gewoon echt stom.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 2:58

Zo, ik zou echt ontzettend pissig zijn zeg! Wat een achterlijke opmerking. Tuurlijk denk je wel eens zoiets, maar dat zég je toch niet.

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 25 maa 2011 - 3:00

Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
Burn schreef:Nouja! Wat een opmerking!

En alleen uiterlijk is inderdaad niet belangijk! Ik ga voor het innerlijk!

Ja maar dat ken je niet als je iemand voor het eerst ziet zonder ook maar gesproken te hebben. Uiterlijk is het 1e wat je ziet dus val je daar automatisch als 1e op da's nou eenmaal zo.

Jen, wat een rare muts zeg. Trek het je niet aan, je weet beter toch?!
Je had ook een subtiele opmerking kunnen maken richting haar over haar vriend.

Ja uiterlijk is voor mij ook belangrijk hoor, je moet je wel aangetrokken voelen tot iemand. Ik ga voor beiden, mooi uiterlijk, mooi innerlijk smile

@CL ze heeft geen vriend, maar ga ik me niet verlagen dezelfde opmerking naar haar teug te maken.

Ik zie nu dat ik hem niet helemaal goed had geforumuleerd, ik bedoelde dat het innerlijk eigenlijk veel belangrijker is!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gizmo vr 25 maa 2011 - 3:52

Er is een keer een dergelijke opmerking tegen mijn vriend gemaakt. Nou ja, was meer iets van: "jij kan veel beter krijgen".
Heeft me heel erg gekwetst toen, want ze kende me niet, dus het was echt puur op uiterlijk gericht.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Sarah1985 vr 25 maa 2011 - 3:54

jeetje wat een rot opmerking zeg.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gizmo vr 25 maa 2011 - 3:55

Er is een keer een dergelijke opmerking tegen mijn exvriend (toen we nog samen waren) gemaakt. Nou ja, was meer iets van: "jij kan veel beter krijgen".
Heeft me heel erg gekwetst toen, want ze kende me niet, dus het was echt puur op uiterlijk gericht.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 4:21

Gizmo schreef:Er is een keer een dergelijke opmerking tegen mijn vriend gemaakt. Nou ja, was meer iets van: "jij kan veel beter krijgen".

Tuurlijk doet dat pijn! Hoe weet je dat ze dat zei? Heeft je vriend dat weer aan jou verteld? Ik ga het niet tegen mijn vriend zeggen hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gizmo vr 25 maa 2011 - 4:24

Jen_ schreef:
Gizmo schreef:Er is een keer een dergelijke opmerking tegen mijn vriend gemaakt. Nou ja, was meer iets van: "jij kan veel beter krijgen".

Tuurlijk doet dat pijn! Hoe weet je dat ze dat zei? Heeft je vriend dat weer aan jou verteld? Ik ga het niet tegen mijn vriend zeggen hoor.

Dat heeft hij toen inderdaad zelf tegen mij gezegd ja. (Ik had trouwens mn tekst aangepast, het gaat nl om mn ex, niet mn huidige vriend smile )
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 25 maa 2011 - 4:27

Wat een rare opmerking Jen!
Sowieso vind ik zowel jou als jouw vriend er beiden erg leuk uitzien!
Maar dan nog, hoe sneu is het om op zo'n foto te oordelen? Ze weet toch ook dat dit over jouw vriend gaat en dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten? Ik snap goed dat je zo'n opmerking niet leuk vindt en dat het je kwetst. Ik zou ook echt niet gediend zijn van zo'n opmerking richting mijn vriend, of als iemand tegen mijn vriend zo'n opmerking zou maken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: