Nouja, dat zeg je toch niet?
+22
Arwyn
mzcharlotte
Lynn_
Snoes
Sarah1985
Gizmo
loura
Suus
smooch
BJA
Minx
RYW
studiebol
Janelie
Caro
Blond
Jeanette
Susan
minoessepoes
Kabouter
Mamsie
Burn
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nouja, dat zeg je toch niet?
Net geluncht (is dat met een t?) met 3 collega’s. Op vrijdag lunchen we altijd samen, we zijn van dezelfde leeftijd en kunnen gezellig kletsen. Een meisje vertelde dat ze sinds kort een nieuwe vriend heeft en liet een foto zien.
Daarna liet ik een foto van mijn vriend zien, begint een van die meiden te lachen en zegt ‘nahjaa jij bent vééls te leuk voor hem!’ Ongelooflijk! Als je dat al denkt, zeg je dat toch niet? Dus ik zeg ‘meen je dat nou?’ Zij ‘ja neem het maar met een korreltje zout, het is een compliment’. Ik ‘nou ik vind het heel jaar dat je dat zegt, we zijn al drie jaar bij elkaar, ik wil oud met hem worden, zoiets zeg je toch niet?’
Ik ben zo verontwaardigd! Ten eerste heb ik gewoon een leuk vriendje om te zien. Ten tweede het gaat niet alleen om het uiterlijk, het kan ook klikken door hoe iemand van binnen is. Ten derde is het zo oppervlakkig?!
Daarna liet ik een foto van mijn vriend zien, begint een van die meiden te lachen en zegt ‘nahjaa jij bent vééls te leuk voor hem!’ Ongelooflijk! Als je dat al denkt, zeg je dat toch niet? Dus ik zeg ‘meen je dat nou?’ Zij ‘ja neem het maar met een korreltje zout, het is een compliment’. Ik ‘nou ik vind het heel jaar dat je dat zegt, we zijn al drie jaar bij elkaar, ik wil oud met hem worden, zoiets zeg je toch niet?’
Ik ben zo verontwaardigd! Ten eerste heb ik gewoon een leuk vriendje om te zien. Ten tweede het gaat niet alleen om het uiterlijk, het kan ook klikken door hoe iemand van binnen is. Ten derde is het zo oppervlakkig?!
Gast- Gast
Re: Nouja, dat zeg je toch niet?
Nouja! Wat een opmerking!
En alleen uiterlijk is inderdaad niet belangijk! Ik ga voor het innerlijk!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Tja ik zou er niet te zwaar aan tillen. Boeit jou dat nou dat zij hem niks vind. Het is niet erg netjes om te zeggen dat ben ik met je eens.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Huh..wat een ontzettend vreemde opmerking! Als of je aan iemands uiterlijk kunt zien hoe hij/zij is?! En dan nog, jouw vriendje ziet er juist hartstikke leuk uit vind ik altijd op foto's dus ik snap het niet.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet zeggen dat ik die opmerking ook weleens gehoord heb. Dat gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit.
Maar ik ben het wel helemaal met je eens dat je zoiets niet zegt en al helemaal niet gebaseerd op een foto, ik vind het ontzettend bekrompen om iemand daarop te beoordelen!
Maar ik ben het wel helemaal met je eens dat je zoiets niet zegt en al helemaal niet gebaseerd op een foto, ik vind het ontzettend bekrompen om iemand daarop te beoordelen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Mamsie schreef:Tja ik zou er niet te zwaar aan tillen. Boeit jou dat nou dat zij hem niks vind. Het is niet erg netjes om te zeggen dat ben ik met je eens.
Nouja, maar toch! Het boeit mij wel Ik denk dat dat altijd wel is, als je van iemand houdt.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Ik moet zeggen dat ik die opmerking ook weleens gehoord heb. Dat gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit.
Echt? Hoe reageerde je? Ik vind het zo raar, ik zou die gedachte voor me houden, áls ik zoiets al dacht.
Gast- Gast
Excuse me? Jullie passen perfect bij elkaar, jullie zijn allebei van die beauties!
Maar los daarvan is een relatie natuurlijk niet gebaseerd op hoe goed je qua uiterlijk bij elkaar past.
Wat een stomme opmerking zeg!
Maar los daarvan is een relatie natuurlijk niet gebaseerd op hoe goed je qua uiterlijk bij elkaar past.
Gast- Gast
Sowieso slaat het nergens op dat het een compliment is voor jou, want ze weet allang hoe jij eruit ziet, dus met die opmerking ventileert ze haar niet zo aardige mening over je vriend. Ik vind het compleet not-done om zoiets te zeggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb dat soort opmerkingen ook wel gehoord en het slaat echt nergens op..
'Je kan veel beter krijgen'.. Uh, dit is het beste, so go fuck yourself please!
'Je kan veel beter krijgen'.. Uh, dit is het beste, so go fuck yourself please!
Gast- Gast
Marin schreef:Excuse me? Jullie passen perfect bij elkaar, jullie zijn allebei van die beauties!
Oh wat lief zeg Nouja 'iedereen' hoeft niet te zeggen dat hij er leuk uit ziet ofzo, want smaken verschillen. Maar het feit dat iemand dat zegt, ik kan er niet bij. Ook al ziet iemand er bijwijze van, niet uit, dan nog zou ik dat nooit beoordelen op een foto. Want er is inderdaad meer dan alleen uiterlijk, wie weet laat hij me lachen als geen ander, voelt hij als mijn soulate, of is hij ongelooflijk goed in bed
Gast- Gast
Wat een bekrompen opmerking. Ik heb altijd het gevoel als mensen zoiets zeggen een stukje jaloezie ofzo hebben. Daarnaast draait het bij haar dus vooral om uiterlijk en is ze te kortzichtig om te denken dat innerlijk veel belangrijker is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jen_ schreef:Mamsie schreef:Tja ik zou er niet te zwaar aan tillen. Boeit jou dat nou dat zij hem niks vind. Het is niet erg netjes om te zeggen dat ben ik met je eens.
Nouja, maar toch! Het boeit mij wel Ik denk dat dat altijd wel is, als je van iemand houdt.
Ik snap je wel want eigenlijk komt het er gewoon op neer dat zij hem te lelijk vind voor jou. Dat is nooit leuk om te horen. Maar wat weet zij nou ze heeft hem alleen van een foto gezien. Ze is een collega en niet iemand die dicht bij je staat dus gewoon niet meer aan denken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Haha ja precies. En gelukkig weet jij dat als enige en hoef je helemaal geen verantwoording af te leggen waarom jij bij hem bent.
Gast- Gast
Wat een rare opmerking zeg, inderdaad behoorlijk bekrompen..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Burn schreef:Nouja! Wat een opmerking!
Ja maar dat ken je niet als je iemand voor het eerst ziet zonder ook maar gesproken te hebben. Uiterlijk is het 1e wat je ziet dus val je daar automatisch als 1e op da's nou eenmaal zo.
Jen, wat een rare muts zeg. Trek het je niet aan, je weet beter toch?!
Je had ook een subtiele opmerking kunnen maken richting haar over haar vriend.
Gast- Gast
Héle vreemde opmerking. Ook volkomen overbodig trouwens. Wat heb je daar nu aan?
Naast je neer leggen! (en ja: die tip krijg je van mij: de koningin in níks naast zich neerleggen ;-))
Naast je neer leggen! (en ja: die tip krijg je van mij: de koningin in níks naast zich neerleggen ;-))
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caribbeanlover schreef:Burn schreef:Nouja! Wat een opmerking!
Ja maar dat ken je niet als je iemand voor het eerst ziet zonder ook maar gesproken te hebben. Uiterlijk is het 1e wat je ziet dus val je daar automatisch als 1e op da's nou eenmaal zo.
Jen, wat een rare muts zeg. Trek het je niet aan, je weet beter toch?!
Je had ook een subtiele opmerking kunnen maken richting haar over haar vriend.
Ja uiterlijk is voor mij ook belangrijk hoor, je moet je wel aangetrokken voelen tot iemand. Ik ga voor beiden, mooi uiterlijk, mooi innerlijk
@CL ze heeft geen vriend, maar ga ik me niet verlagen dezelfde opmerking naar haar teug te maken.
Gast- Gast
Jen_ schreef:minoessepoes schreef:Ik moet zeggen dat ik die opmerking ook weleens gehoord heb. Dat gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit.
Echt? Hoe reageerde je? Ik vind het zo raar, ik zou die gedachte voor me houden, áls ik zoiets al dacht.
Ik heb er toen niet echt op gereageerd, vond het zonde van mijn energie. Het gesprek was wel meteen klaar, want ik was er ook echt klaar mee toen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Vreemde opmerking ja! Ik zou hem ook nooit gemaakt hebben, misschien stiekem gedacht, maar meer niet (in het algemeen dan, want ik heb nog nooit een foto van je vriend gezien dusse ). Is zij zo iemand die over alles een mening heeft? Erg vervelend, als hij jou nou slecht behandelde en op basis daarvan deze opmerking maakte zou het anders zijn. Maar dat is niet het geval.
Lekker laten gaan en grote kans dat ze jaloers is!
Lekker laten gaan en grote kans dat ze jaloers is!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Nah denk niet meteen dat ze jaloers is, dat zou wat simpel zijn. Misschien een hele grote flapuit. Ben al wat afgekoeld, haha
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Jen_ schreef:minoessepoes schreef:Ik moet zeggen dat ik die opmerking ook weleens gehoord heb. Dat gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit.
Ik heb er toen niet echt op gereageerd, vond het zonde van mijn energie. Het gesprek was wel meteen klaar, want ik was er ook echt klaar mee toen.
Haha ja ik ook, ben erna meteen opgestaan om te gaan roken. Pauze was wat mij betreft voorbij
Gast- Gast
Ik hoor zulke dingen ook wel eens maar het doet me verder weinig. Wij weten zelf hoe het zit en dat is voldoende.
Desondanks is het inderdaad geen leuke opmerking als je het van mensen hoort met wie je al zoveel jaar omgaat.
Desondanks is het inderdaad geen leuke opmerking als je het van mensen hoort met wie je al zoveel jaar omgaat.
Gast- Gast
Is die opmerking een compliment? Zo zou ik het niet opgevat hebben in ieder geval. Het klinkt meer alsof zij je vriendje niet zo knap vind. Wat ik me echt totaal niet kan voorstellen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Gast- Gast
Rare opmerking . Misschien flapte hij er bij haar zo uit en baalt ze daar nu als een stekker van.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dat zeg je toch niet?
» Ik ben toch niet gek?
» KDV: Dit kan toch niet?!
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dat zeg je toch niet?
» Ik ben toch niet gek?
» KDV: Dit kan toch niet?!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: