Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

80% peuters/kleuters op internet

5 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

80% peuters/kleuters op internet - Pagina 3 Empty Re: 80% peuters/kleuters op internet

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:29

De feeling met Engels komt bij een hele hoop mensen niet omdat ze het pas leren in groep 8 of nog later.. Ondertiteling lezen is nog altijd makkelijker dan luisteren naar wat er gebeurd.. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

80% peuters/kleuters op internet - Pagina 3 Empty Re: 80% peuters/kleuters op internet

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 16:36

Filoria schreef:

@Susan: dat zal best ja. Ik vind het ook echt een beetje suf. Iedereen kan toch zien dat die Nijntjekoekjes gewoon biscuitjes zijn, maar dan in de vorm van een konijn en 5x zo duur? Mensen laten zich zo makkelijk om de tuin leiden. Ikzelf trouwens ook hoor, dus ik sta niet boven die mensen ofzo. Maar vind het wel grappig om erover na te denken.
Ik had toen ik 16 was een keer een heel fijn lang t-shirt gekocht bij H&M, en toen kwam ik er thuis achter dat het een zwangerschapst-shirt was. Het zat echt prima, maar ik zat toch te twijfelen of ik het terug zou brengen, puur omdat er op het kaartje stond dat het zwangerschapskleding was. Wij zijn er gewoon helemaal op gebrand dat we dingen moeten kopen die bij ons passen (vrouwenvitamines voor vrouwen, mannendeodorant voor mannen, peuterkoekjes voor peuters etc.) Die marketing werkt zelfs zo goed, dat als we iets zien waar 'voor peuters' op staat, dat we dat ook meteen willen kopen op het moment dat we een peuter hebben. Zonder erbij na te denken of die peuter het wel echt nodig heeft.

Ik heb nog niet verder gelezen maar ga hier even op reageren.
Soms mag iets toch ook gewoon leuk zijn? Tuurlijk zijn Nijntje koekjes gewon biscuitjes maar Ciske vind het geweldig dat het Nijntjes zijn.
Je kunt met Pasen ook gewoon een chocoladereep in stukjes breken en die verstoppen en zoeken maar met chocolade-eieren is het leuker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

80% peuters/kleuters op internet - Pagina 3 Empty Re: 80% peuters/kleuters op internet

Bericht  Filoria do 24 maa 2011 - 18:47

Sunprincess schreef:Je kunt met Pasen ook gewoon een chocoladereep in stukjes breken en die verstoppen en zoeken maar met chocolade-eieren is het leuker.
Haha goed punt Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

80% peuters/kleuters op internet - Pagina 3 Empty Re: 80% peuters/kleuters op internet

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 19:12

Die nijntjekoeken zijn niet helemaal het zelfde als gewone biscuit, ze zijn veel zachter en smelten veel sneller in de mond. Dat maakt voor een 1 jarige niet zoveel uit natuurlijk maar voor een kindje van 8 maanden wel smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

80% peuters/kleuters op internet - Pagina 3 Empty Re: 80% peuters/kleuters op internet

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:08

Parisienne schreef:Ik hoorde net op het nieuws dat 80% van de peuters en kleuters op internet zitten. Hier schrok ik best wel van! Ik verwacht niet dat we N. rond een jaar of 3 al achter de computer zetten.

Nu vroeg ik me dus af wat jullie hiervan vinden?! En hoe dit gaat bij ouders die al peuters/kleuters hebben?

Ik had pas een reunie van mijn oude basisschool en daar krijgen de kinderen ook al tekenles etc op de pc in groep 1/2, wat is daar mis mee? Het is toch van deze tijd? Yenthe vind bijv. ook tv kijken momenteel erg leuk, in de wipstoel dan..het maakt mij niet uit of mijn kind een tvkind of een pc kind word, ik laat haar daar straks ook de vrije waarde in..maar NIET de hele dag..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

80% peuters/kleuters op internet - Pagina 3 Empty Re: 80% peuters/kleuters op internet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum