Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Nou ja.... da's balen!!Tullow schreef:Jaaaa hoooooor!
Heb ik de hele site van dress for less afgespeurd en een aantal leuke dingen gevonden, wil ik gaan afrekenen, krijg ik een foutmelding en nu kan ik helemaal niet meer naar de site..
Gast- Gast
Burn schreef:Patriesje schreef:Burn schreef:
Ok, maar ze komen op een a4tje, ka nhet dan wel?
Ik zit in de commisie van jeugddiensten bij de kerk, en daar gaan we het hebben over de Elfstedentocht, dus ik moet verkeersborden maken..
Ja dan moet het wel goed komen lijkt mij!
Ah leuk dan komt de stad waar ik 22 jaar gewoond heb ook voorbij,
En nu woon ik aan de Elfstedentocht route (althans voor de schaats!)
Heb jij dan misschien de steden voor mij met de friese namen erbij? Kan het dan beter aan een echte kenner vragen!
Leeuwarden - Ljouwert
Sneek - Snits
IJlst - Drylts
Sloten - Sleat
Stavoren - Starum
Hindeloopen - Hylpen
Workum - Warkum
Bolsward - Boalsert
Harlingen - Harns
Franeker - Frjentsjer
Dokkum -Dokkum
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nou ja.... da's balen!!Tullow schreef:Jaaaa hoooooor!
Heb ik de hele site van dress for less afgespeurd en een aantal leuke dingen gevonden, wil ik gaan afrekenen, krijg ik een foutmelding en nu kan ik helemaal niet meer naar de site..
Laat nu maar! Kom er nog steeds niet op...
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
_Donnaa schreef:Burn schreef:Patriesje schreef:Burn schreef:
Ok, maar ze komen op een a4tje, ka nhet dan wel?
Ik zit in de commisie van jeugddiensten bij de kerk, en daar gaan we het hebben over de Elfstedentocht, dus ik moet verkeersborden maken..
Ja dan moet het wel goed komen lijkt mij!
Ah leuk dan komt de stad waar ik 22 jaar gewoond heb ook voorbij,
En nu woon ik aan de Elfstedentocht route (althans voor de schaats!)
Heb jij dan misschien de steden voor mij met de friese namen erbij? Kan het dan beter aan een echte kenner vragen!
Leeuwarden - Ljouwert
Sneek - Snits
IJlst - Drylts
Sloten - Sleat
Stavoren - Starum
Hindeloopen - Hylpen
Workum - Warkum
Bolsward - Boalsert
Harlingen - Harns
Franeker - Frjentsjer
Dokkum -Dokkum
Dankjewel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goed idee!!!Qiara schreef:Smikkell schreef:Op het terras is het met ijsthee ook heel fijn hoor...ProudMama schreef:Ik ook! Nog een paar maanden geduld, dan mag ikSuus schreef:Ik wil ook borrelen Nog een uurtje geduld, dan mag ik
Ik ga denk een dag-nacht-topic-terras-meeting organiseren..
Ik ben een artikel aan het bestuderen, maar stieken lees ik een beetje mee. Hier moest ik op reageren:
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Astu.. Na Dokkum gaan ze natuurlijk weer terug naar Leeuwarden, hihi
Dat snap ik!
Maar het gaat om de verkeersborden die ik ga makne, haha!
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, dat was ook zo..Burn schreef:_Donnaa schreef:Astu.. Na Dokkum gaan ze natuurlijk weer terug naar Leeuwarden, hihi
Dat snap ik!
Maar het gaat om de verkeersborden die ik ga makne, haha!
Gast- Gast
Hahaha, die Q, val je mooi door de mand. Maar heel leuk als je er bij bent!Suus schreef:Goed idee!!!Qiara schreef:Smikkell schreef:Op het terras is het met ijsthee ook heel fijn hoor...ProudMama schreef:Ik ook! Nog een paar maanden geduld, dan mag ikSuus schreef:Ik wil ook borrelen Nog een uurtje geduld, dan mag ik
Ik ga denk een dag-nacht-topic-terras-meeting organiseren..
Ik ben een artikel aan het bestuderen, maar stieken lees ik een beetje mee. Hier moest ik op reageren:
Gast- Gast
Daar moet je zeker bij zijn, Donna. we willen jou ook allemaal zien en een drankje met je drinken.
Weet iemand wat het weer doet de komende tijd?
Gast- Gast
Aaargh ik wil even beklag doen! Ik zit al de hele dag te wachten op m'n salaris. Normaal gesproken komt het op de 25e, en dat is vandaag. En ik heb het geld echt heel hard nodig!
Gast- Gast
Aw, da's balen Marin. Vervelend als het salaris niet komt op de dag dat je het verwacht!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
ow das balen marin maar de dag is nog niet om ..... (ik bekijk het graag positief) en anders gewoon even bellen hoe het zit.
Gast- Gast
Jaa, is idd een leuk idee!
Tullow- Kletskop
Ja, en het maakt me dan ook niet uit waar het is haha, als ik er maar met de trein kan komen.. En er moet iemand op het station zijn, want ik ben geen held in de centrums van grote steden, whaha..Smikkell schreef:Daar moet je zeker bij zijn, Donna. we willen jou ook allemaal zien en een drankje met je drinken.
Gast- Gast
Ja ik zit nu echt elk half uur m'n saldo te checken, maar over een half uurtje ga ik richting terras voor een wijntje met de meiden Nou ja ik heb nog 5 euro op m'n rekening. Dan moet ik dat maar gebruiken en dan hopen dat het er morgen op staat. Irritant! Ben stiekem een beetje bang dat ze mij vergeten omdat ik nu officieel niet werk / ziektewet, maar dat zal toch niet?!
Gast- Gast
Dat is maar 2 uur met de trein Maar goed, moet ik ook maar niet helemaal in Groningen gaan wonenSmikkell schreef:Utrecht, dat ik lekker centraalProudMama schreef:Waar wordt de meeting ergens?
Suus- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Ja, en het maakt me dan ook niet uit waar het is haha, als ik er maar met de trein kan komen.. En er moet iemand op het station zijn, want ik ben geen held in de centrums van grote steden, whaha..Smikkell schreef:Daar moet je zeker bij zijn, Donna. we willen jou ook allemaal zien en een drankje met je drinken.
We kunnen wel samen reizen Ik kom ook uit het hoge noorden
Tullow- Kletskop
Suus schreef:Dat is maar 2 uur met de trein Maar goed, moet ik ook maar niet helemaal in Groningen gaan wonenSmikkell schreef:Utrecht, dat ik lekker centraalProudMama schreef:Waar wordt de meeting ergens?
Zwolle komt me veel beter uit!
Burn- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Utrecht, dat ik lekker centraalProudMama schreef:Waar wordt de meeting ergens?
Ja, gewoon utrecht doen. Op een zaterdag of zondag overdag. En niet te lang wachten natuurlijk
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dan reis ik ook wel meeTullow schreef:_Donnaa schreef:Ja, en het maakt me dan ook niet uit waar het is haha, als ik er maar met de trein kan komen.. En er moet iemand op het station zijn, want ik ben geen held in de centrums van grote steden, whaha..Smikkell schreef:Daar moet je zeker bij zijn, Donna. we willen jou ook allemaal zien en een drankje met je drinken.
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Dan reis ik ook wel meeTullow schreef:_Donnaa schreef:Ja, en het maakt me dan ook niet uit waar het is haha, als ik er maar met de trein kan komen.. En er moet iemand op het station zijn, want ik ben geen held in de centrums van grote steden, whaha..Smikkell schreef:Daar moet je zeker bij zijn, Donna. we willen jou ook allemaal zien en een drankje met je drinken.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Laatst aangepast door Tullow op vr 25 maa 2011 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: