Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets?
Gast- Gast
komt goed haha, douche ze. Denk alleen dat er heel veel nerds zijn en maar weinig beauty`s
Gast- Gast
Good luck, ik ben benieuwd wat hij ervan zegt.. Want in principe ben je nu op staande voet ontslagen, terwijl er niet echt een reden is..
Gast- Gast
Talgpoeder? Heb je last van zweetvoeten?_Donnaa schreef:Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Natuurlijk dat snap ik! Me loves u 2, maar m`n laatste posts moet je je dus echt niets van aantrekken, want die zijn algemeen ook al zijn die posts wel voortgekomen uit je opmerking.. :-)
Het was een handig opstapje om even m`n hart te luchten wat ik soms van het dagcafé vind..
Heb ik je nog een dienst bewezen ook!
Gast- Gast
Gelukkig vinden jullie elkaar nog wel lief!
Alex, succes met je telefoontje!
Donna, ik heb geen idee!
Alex, succes met je telefoontje!
Donna, ik heb geen idee!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
donnaa, ja ik weet dat het bestaat maar hoe het heet anders er gewoon even naar vragen bij een trekpleister/kruidvat
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets?
Ja, geloof het wel. Even checken hoe dat ook alweer heet...
Pediwell, kost 14,95 voor een fles en schijnt heel goed te werken (mijn zusje gebruikt het).
Edit: Oh nee, het is Pedispray die mijn zusje gebruikt. Is zelfs nog goedkoper.
Laatst aangepast door Alex op do 24 maa 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
In 2005 zijn m`n voeten verbrand door koelvloeistof wat bijna het kookpunt bereikt had.. Sindsdien heb ik eigenlijk altijd natte voeten, van het zweet dus. In de winter zijn ze ijskoud en zeiknat, maar stinkt het niet (gelukkig). Maar in de zomer, met open schoentjes en ballerina`s is het een ander verhaal. Dan ruik ik het (zelf) wel en dat vind ik vervelend en vies vooral ook.Storm schreef:Talgpoeder? Heb je last van zweetvoeten?_Donnaa schreef:Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets?
Maar talkpoeder werkt een paar uurtjes daarna is het weer een drama en ik heb ook al veel sprays enzo gebruikt, maar het werkt altijd maar kort..
In principe zijn gewoon m`n zweet poriën verbrand en is er niet zoveel tegen te doen en moet ik gewoon maar een beetje uitzoeken wat het langst werkt..
Gast- Gast
Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er weer En de boodschappen zijn binnen. Ben erg trots op mijzelf dat ik voor vriend wel gewoon chips en zo heb gehaald maar voor mij wat gezonder (snack a jacks 1 zakje, cafe noir is ook iets minder erg als het goed is. En kiwi's ) En het ging mij heel makkelijk af in de winkel. Zo heerlijk
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar
Dat klinkt als ideaal
Gast- Gast
Donnaa ik weet dat er iets is wat je in een voetenbadje moet doen wat tegen zweetvoeten is. Maar weet zo niet hoe het heet.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is fijn, VC!
Goed gedaan, TD. Ik heb er ook altijd moeite mee, bij binnenkomst in de supermarkt loop je direct langs de koekjes. Doen ze vast expres.
Goed gedaan, TD. Ik heb er ook altijd moeite mee, bij binnenkomst in de supermarkt loop je direct langs de koekjes. Doen ze vast expres.
Gast- Gast
Ik heb nu Pediwell, Pedicare en Pedispray gevonden.. Volgens mij heb ik 1 van die sprays al eens gebruikt, maar Pedicare klinkt dan wel weer goed, is meer een smeersel geloof ik..Alex schreef:_Donnaa schreef:Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets?
Ja, geloof het wel. Even checken hoe dat ook alweer heet...
Pediwell, kost 14,95 voor een fles en schijnt heel goed te werken (mijn zusje gebruikt het).
Edit: Oh nee, het is Pedispray die mijn zusje gebruikt. Is zelfs nog goedkoper.
Hmm, nou maar eens even naar de drogist om weer wat te proberen.. Vorig jaar heb ik er niks aan gedaan, was het zo schijtziek, maar het lijkt wel erger te worden.. Sokken kan ik gewoon uitwringen..
Gast- Gast
Theedoosje schreef:VeryCherry schreef:Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar
Dat klinkt als ideaal
Yup, hij vind het niet erg als de muziek hard aanstaat en ik neem pakketjes voor hem aan En als zijn huis helemaal klaar is nodigt hij ons nog uit om te komen kijken. Zo maf joh, van de vorige buurman wist ik niet eens hoe hij heette en hoe het er daarbinnen uitzag. En deze liet alles zo trots zien. Hij is student en die is zijn eerste koophuis. Echt schattig.
Ga ik ook even om zoeken.. Je zou toch zeggen dat het goed moet werken omdat je er dan echt in 'weekt' haha..May schreef:Donnaa ik weet dat er iets is wat je in een voetenbadje moet doen wat tegen zweetvoeten is. Maar weet zo niet hoe het heet.
Gast- Gast
@ VC, wat fijn dat de nieuwe buurjongen meevalt altijd fijn he goede buren.
@ Theedoosjes, goed zeg. Ikzelf kan het niet, de helft wat ik meeneem is altijd wat lekkers haha.
@ Donnaa, wow dat is erg, hopelijk vind je een middeltje wat helpt.
@ Theedoosjes, goed zeg. Ikzelf kan het niet, de helft wat ik meeneem is altijd wat lekkers haha.
Gast- Gast
Whahaha, in de 2,5 jaar dat we hier wonen is het de eerst buurman/vrouw met wie ik is gepraat heb en bij wie ik binnen ben geweest.
En van de zomer wil hij de plantjes wel water geven als wij op vakantie zijn. Goed geregeld dus
En van de zomer wil hij de plantjes wel water geven als wij op vakantie zijn. Goed geregeld dus
VeryCherry schreef:Theedoosje schreef:VeryCherry schreef:Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar
Dat klinkt als ideaal
Yup, hij vind het niet erg als de muziek hard aanstaat en ik neem pakketjes voor hem aan En als zijn huis helemaal klaar is nodigt hij ons nog uit om te komen kijken. Zo maf joh, van de vorige buurman wist ik niet eens hoe hij heette en hoe het er daarbinnen uitzag. En deze liet alles zo trots zien. Hij is student en die is zijn eerste koophuis. Echt schattig.
Helemaal goed, dus! Wat leuk, zo'n buurman!
Gast- Gast
Hij kijkt alleen ontzettend scheel, dus ik moest moeite doen om hem aan te kijken, maar dat went vanzelf wel
Ja, het motorblok ontplofte en daardoor kwam er een scheur in de kachelradiator ofzo en toen kwam al die vloeistof op m`n voeten zo onder het dashboard vandaan.. M`n ex had schoenen en sokken aan, dus die merkte in eerste instantie niks.. Maargoed, dat was echt in een paar secondes.. Er kwam allemaal rook in de auto en toen stonden we ook al stil, maarja te laat!Lily schreef:
Gast- Gast
altijd fijn zo`n buurman, en ook wel fijn dat jullie elkaar zo vooruit kunnen helpen
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Theedoosje schreef:VeryCherry schreef:Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar
Dat klinkt als ideaal
Wat super! Fijn als je zo'n goede buur hebt
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: