Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:50

Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets? Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:51

komt goed haha, douche ze. Denk alleen dat er heel veel nerds zijn en maar weinig beauty`s Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:51

Good luck, ik ben benieuwd wat hij ervan zegt.. Want in principe ben je nu op staande voet ontslagen, terwijl er niet echt een reden is.. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:51

_Donnaa schreef:Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets? Neutral
Talgpoeder? Heb je last van zweetvoeten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:51

_Donnaa schreef:Natuurlijk dat snap ik! Me loves u 2, maar m`n laatste posts moet je je dus echt niets van aantrekken, want die zijn algemeen ook al zijn die posts wel voortgekomen uit je opmerking.. :-)

Het was een handig opstapje om even m`n hart te luchten wat ik soms van het dagcafé vind.. laughcry

Heb ik je nog een dienst bewezen ook! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn do 24 maa 2011 - 22:52

Gelukkig vinden jullie elkaar nog wel lief! smile

Alex, succes met je telefoontje! smile

Donna, ik heb geen idee!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:53

donnaa, ja ik weet dat het bestaat maar hoe het heet scratch anders er gewoon even naar vragen bij een trekpleister/kruidvat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:54

_Donnaa schreef:Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets? Neutral

Ja, geloof het wel. Even checken hoe dat ook alweer heet...

Pediwell, kost 14,95 voor een fles en schijnt heel goed te werken (mijn zusje gebruikt het).
Edit: Oh nee, het is Pedispray die mijn zusje gebruikt. Is zelfs nog goedkoper.


Laatst aangepast door Alex op do 24 maa 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:55

Storm schreef:
_Donnaa schreef:Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets? Neutral
Talgpoeder? Heb je last van zweetvoeten?
In 2005 zijn m`n voeten verbrand door koelvloeistof wat bijna het kookpunt bereikt had.. Sindsdien heb ik eigenlijk altijd natte voeten, van het zweet dus. In de winter zijn ze ijskoud en zeiknat, maar stinkt het niet (gelukkig). Maar in de zomer, met open schoentjes en ballerina`s is het een ander verhaal. Dan ruik ik het (zelf) wel en dat vind ik vervelend en vies vooral ook.

Maar talkpoeder werkt een paar uurtjes daarna is het weer een drama en ik heb ook al veel sprays enzo gebruikt, maar het werkt altijd maar kort..

In principe zijn gewoon m`n zweet poriën verbrand en is er niet zoveel tegen te doen en moet ik gewoon maar een beetje uitzoeken wat het langst werkt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 22:57

Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:57

Ik ben er weer Very Happy En de boodschappen zijn binnen. Ben erg trots op mijzelf dat ik voor vriend wel gewoon chips en zo heb gehaald maar voor mij wat gezonder (snack a jacks 1 zakje, cafe noir is ook iets minder erg als het goed is. En kiwi's Very Happy) En het ging mij heel makkelijk af in de winkel. Zo heerlijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:58

VeryCherry schreef:Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar Wink

Dat klinkt als ideaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May do 24 maa 2011 - 22:58

Donnaa ik weet dat er iets is wat je in een voetenbadje moet doen wat tegen zweetvoeten is. Maar weet zo niet hoe het heet.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:59

Dat is fijn, VC!

Goed gedaan, TD. Ik heb er ook altijd moeite mee, bij binnenkomst in de supermarkt loop je direct langs de koekjes. Doen ze vast expres.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:00

Alex schreef:
_Donnaa schreef:Dames, voor onder je oksels heb je van dat spul dat je 1x smeert en dan ben je een aantal dagen droog he.. Heb je dat ook voor op je voeten, zoiets? Neutral

Ja, geloof het wel. Even checken hoe dat ook alweer heet...

Pediwell, kost 14,95 voor een fles en schijnt heel goed te werken (mijn zusje gebruikt het).
Edit: Oh nee, het is Pedispray die mijn zusje gebruikt. Is zelfs nog goedkoper.
Ik heb nu Pediwell, Pedicare en Pedispray gevonden.. Volgens mij heb ik 1 van die sprays al eens gebruikt, maar Pedicare klinkt dan wel weer goed, is meer een smeersel geloof ik..

Hmm, nou maar eens even naar de drogist om weer wat te proberen.. Vorig jaar heb ik er niks aan gedaan, was het zo schijtziek, maar het lijkt wel erger te worden.. Sokken kan ik gewoon uitwringen..
:shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 23:00

Theedoosje schreef:
VeryCherry schreef:Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar Wink

Dat klinkt als ideaal Very Happy

Yup, hij vind het niet erg als de muziek hard aanstaat en ik neem pakketjes voor hem aan Very Happy En als zijn huis helemaal klaar is nodigt hij ons nog uit om te komen kijken. Zo maf joh, van de vorige buurman wist ik niet eens hoe hij heette en hoe het er daarbinnen uitzag. En deze liet alles zo trots zien. Hij is student en die is zijn eerste koophuis. Echt schattig.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:01

May schreef:Donnaa ik weet dat er iets is wat je in een voetenbadje moet doen wat tegen zweetvoeten is. Maar weet zo niet hoe het heet.
Ga ik ook even om zoeken.. Je zou toch zeggen dat het goed moet werken omdat je er dan echt in 'weekt' haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:01

@ VC, wat fijn dat de nieuwe buurjongen meevalt smile altijd fijn he goede buren.

@ Theedoosjes, goed zeg. Ikzelf kan het niet, de helft wat ik meeneem is altijd wat lekkers haha.

@ Donnaa, wow dat is erg, hopelijk vind je een middeltje wat helpt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 23:03

Whahaha, in de 2,5 jaar dat we hier wonen is het de eerst buurman/vrouw met wie ik is gepraat heb en bij wie ik binnen ben geweest.
En van de zomer wil hij de plantjes wel water geven als wij op vakantie zijn. Goed geregeld dus Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:04

VeryCherry schreef:
Theedoosje schreef:
VeryCherry schreef:Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar Wink

Dat klinkt als ideaal Very Happy

Yup, hij vind het niet erg als de muziek hard aanstaat en ik neem pakketjes voor hem aan Very Happy En als zijn huis helemaal klaar is nodigt hij ons nog uit om te komen kijken. Zo maf joh, van de vorige buurman wist ik niet eens hoe hij heette en hoe het er daarbinnen uitzag. En deze liet alles zo trots zien. Hij is student en die is zijn eerste koophuis. Echt schattig.

Helemaal goed, dus! Wat leuk, zo'n buurman!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 23:05

Hij kijkt alleen ontzettend scheel, dus ik moest moeite doen om hem aan te kijken, maar dat went vanzelf wel Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:05

Lily schreef:
@ Donnaa, wow dat is erg, hopelijk vind je een middeltje wat helpt.
Ja, het motorblok ontplofte en daardoor kwam er een scheur in de kachelradiator ofzo en toen kwam al die vloeistof op m`n voeten zo onder het dashboard vandaan.. M`n ex had schoenen en sokken aan, dus die merkte in eerste instantie niks.. Maargoed, dat was echt in een paar secondes.. Er kwam allemaal rook in de auto en toen stonden we ook al stil, maarja te laat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:06

altijd fijn zo`n buurman, en ook wel fijn dat jullie elkaar zo vooruit kunnen helpen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:06

VeryCherry schreef:
Theedoosje schreef:
VeryCherry schreef:Nou, ik heb de nieuwe buurjongen ontmoet, en zoals het er nu uitziet is hij heel makkelijk en zullen we geen last hebben van elkaar Wink

Dat klinkt als ideaal Very Happy

Yup, hij vind het niet erg als de muziek hard aanstaat en ik neem pakketjes voor hem aan Very Happy En als zijn huis helemaal klaar is nodigt hij ons nog uit om te komen kijken. Zo maf joh, van de vorige buurman wist ik niet eens hoe hij heette en hoe het er daarbinnen uitzag. En deze liet alles zo trots zien. Hij is student en die is zijn eerste koophuis. Echt schattig.

Wat super! Fijn als je zo'n goede buur hebt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:06

Wat leuk VC, toch leuke nieuwe buren haha! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum