Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Niet? Ik sms je wel even, dan heb je mijn nummer. Borrelen klinkt fijn in mijn oren..toetje_ schreef:Ik heb je nummer niet eens smik. Maar reizen vind ik geen probleem meer haha, ik kan nu zo overal heen.
Hahahaha ja beetje een uit de hand gelopen lunch Laten we het gewoon algemeen houden; borrelen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet? Ik sms je wel even, dan heb je mijn nummer. Borrelen klinkt fijn in mijn oren..toetje_ schreef:Ik heb je nummer niet eens smik. Maar reizen vind ik geen probleem meer haha, ik kan nu zo overal heen.
Hahahaha ja beetje een uit de hand gelopen lunch Laten we het gewoon algemeen houden; borrelen.
Dus jij hebt gewoon mijn nummer
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik neem aan dat ik jouw nummer heb gekregen in een van mijn PM/mails toen.. Ik heb die van de rest ook!toetje_ schreef:Smikkell schreef:Niet? Ik sms je wel even, dan heb je mijn nummer. Borrelen klinkt fijn in mijn oren..toetje_ schreef:Ik heb je nummer niet eens smik. Maar reizen vind ik geen probleem meer haha, ik kan nu zo overal heen.
Dus jij hebt gewoon mijn nummer
Gast- Gast
Ik wil ook borrelen Nog een uurtje geduld, dan mag ik
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook! Nog een paar maanden geduld, dan mag ikSuus schreef:Ik wil ook borrelen Nog een uurtje geduld, dan mag ik
Gast- Gast
Ik ga mijn spulletjes pakken en dan vlieg ik naar mijn werk! Fijne dag nog allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Je hebt in elk geval een hele goede reden om het even uit te stellen Al kan je met mooi weer natuurlijk alsnog gezellig op een terrasje gaan zitten, alleen dan zonder alcoholProudMama schreef:Ik ook! Nog een paar maanden geduld, dan mag ikSuus schreef:Ik wil ook borrelen Nog een uurtje geduld, dan mag ik
Suus- Lady Post-a-lot
Gauw weggooien!!ProudMama schreef:Er ligt hier een pakje Marlboro light in de keuken met nog 4 er in... Aggghhhrrr
Suus- Lady Post-a-lot
+1 !!!Suus schreef:Gauw weggooien!!ProudMama schreef:Er ligt hier een pakje Marlboro light in de keuken met nog 4 er in... Aggghhhrrr
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zo'n zin in een sigaretje...Suus schreef:Gauw weggooien!!ProudMama schreef:Er ligt hier een pakje Marlboro light in de keuken met nog 4 er in... Aggghhhrrr
Gast- Gast
Op het terras is het met ijsthee ook heel fijn hoor...ProudMama schreef:Ik ook! Nog een paar maanden geduld, dan mag ikSuus schreef:Ik wil ook borrelen Nog een uurtje geduld, dan mag ik
Ik ga denk een dag-nacht-topic-terras-meeting organiseren..
Gast- Gast
Brennus, ik heb die opleiding ook gedaan maar ben er na een half jaar mee gestopt. Een heel deel was voor mij puur herhaling (mocht geen jaar overslaan) en een deel snapte ik inderdaad de nut ook niet van.
Maar wat voor opdrachten moet je doen, misschien kan ik helpen/tips geven het lukt je wel hoor!
Maar wat voor opdrachten moet je doen, misschien kan ik helpen/tips geven het lukt je wel hoor!
Gast- Gast
Niet doen PM, denk aan die lieve schatten in je buik!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor je reactie Lily! Ik moet nu eerst even naar de huisarts, maar ik kom er op terug
Gast- Gast
I know...
En ergens van binnen zegt dan een stemmetje: Eentje kan geen kwaad joh..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik neem aan dat ik jouw nummer heb gekregen in een van mijn PM/mails toen.. Ik heb die van de rest ook!
Ja ik weet het, die heb ik toen naar je gemaild.
Dag-nacht-terras lijkt me een leuk plan! Ich bin dabeiiiiii. (Morgen doen? hahaha.)
Laatst aangepast door toetje_ op vr 25 maa 2011 - 4:12; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Patriesje schreef:Burn schreef:
Ok, maar ze komen op een a4tje, ka nhet dan wel?
Ik zit in de commisie van jeugddiensten bij de kerk, en daar gaan we het hebben over de Elfstedentocht, dus ik moet verkeersborden maken..
Ja dan moet het wel goed komen lijkt mij!
Ah leuk dan komt de stad waar ik 22 jaar gewoond heb ook voorbij,
En nu woon ik aan de Elfstedentocht route (althans voor de schaats!)
Heb jij dan misschien de steden voor mij met de friese namen erbij? Kan het dan beter aan een echte kenner vragen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Echt niet doen hoor! Het is heel slecht en je maakt de stap naar nog meer sigaretten er alleen maar een stuk kleiner mee. Weggooien die dingen!ProudMama schreef:I know...
Suus- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Op het terras is het met ijsthee ook heel fijn hoor...ProudMama schreef:Ik ook! Nog een paar maanden geduld, dan mag ikSuus schreef:Ik wil ook borrelen Nog een uurtje geduld, dan mag ik
Ik ga denk een dag-nacht-topic-terras-meeting organiseren..
Ik ben een artikel aan het bestuderen, maar stieken lees ik een beetje mee. Hier moest ik op reageren:
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jaaaa hoooooor!
Heb ik de hele site van dress for less afgespeurd en een aantal leuke dingen gevonden, wil ik gaan afrekenen, krijg ik een foutmelding en nu kan ik helemaal niet meer naar de site..
Heb ik de hele site van dress for less afgespeurd en een aantal leuke dingen gevonden, wil ik gaan afrekenen, krijg ik een foutmelding en nu kan ik helemaal niet meer naar de site..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Zullen we even wat mensen optrommelentoetje_ schreef:Smikkell schreef:Ik neem aan dat ik jouw nummer heb gekregen in een van mijn PM/mails toen.. Ik heb die van de rest ook!
Ja ik weet het, die heb ik toen naar je gemaild.
Dag-nacht-terras lijkt me een leuk plan! Ich bin dabeiiiiii. (Morgen doen? hahaha.)
Ik heb morgen wel een studenten/thema/huisfeest..
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: